У 2024 році відбулися інституційні аудити у 132 закладах загальної середньої освіти. Високий рівень педагогічної діяльності показали лише 5% закладів освіти.
Про це повідомляє Державна служба якості освіти.
Оцінювання проводилось як за ініціативи засновників – 69 закладів, так і на прохання керівників шкіл – 61. Ще 2 заклади ухвалили рішення про проведення аудиту на засіданні педагогічних рад.
Лідером за кількістю аудитів стала Львівська область, де аудит пройшли 12 закладів освіти. У Вінницькій та Тернопільській областях – 11, у Волинській – 10, в Одеській – 9, у Закарпатській – 8.
За підсумками проведення інституційних аудитів визначено, що більшість закладів (60%) потребують покращення освітнього середовища та системи оцінювання результатів навчання учнів. Разом із тим педагогічна діяльність й управлінські процеси в більш ніж половині закладів оцінено на достатньому рівні.
Щодо оцінювання результатів навчання учнів, то всі критерії потребують покращення. Мова йде про наявність системи незалежного оцінювання учнів, підтримку в навчальному процесі та формування в учнів самостійності та здатності до самооцінювання.
За напрямом “Педагогічна діяльність” результати дослідження змішані. Поруч із високим рівнем співпраці з учнями та батьками – 73% шкіл, потребують підвищення професійного рівня 45% закладів освіти. Ще 54% не в повній мірі враховують принцип доброчесності в організації педагогічної діяльності.
Проте більшість закладів показала достатній рівень управлінських процесів. Перш за все це стосується кадрової політики та формування довіри й дотримання етичних норм.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram