RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » «За кермом тролейбуса почуваюся як удома»: історія водійки, яка вже 42 роки керує тролейбусом


Ольга НАТУРКАЧ народилася в Тернопільській області, приїхала до Чернівців навчатися. Тут і залишилася. Спочатку працювала бухгалтеркою, але потім змінила свою діяльність і ось вже 42 роки керує тролейбусами.

Про це йдеться у публікації molbuk.ua



"Коли працювала бухгалтеркою, отримувала заробітну плату 100 рублів, а моя подруга була водійкою тролейбуса і мала 250-300 рублів. Я вирішила, що треба змінити професію, адже є маленька дитина, яку треба забезпечувати. Чоловік спочатку здивувався, однак я твердо вирішила рухатися у цьому напрямі", – каже Ольга Натуркач.

Змінила багато маршрутів

Пані Ольга розповідає, що разом з нею навчалися 30-40 людей, з них лише половину могли взяти на роботу. Усі хвилювалися, що не пройдуть відбір.

"У старшій школі я вивчала автосправу, тож уже мала посвідчення водія легкової та вантажної машин. Тож керувати тролейбусом я навчилася легко", – розповідає пані Ольга.

Жінка сіла за кермо тролейбуса у 1982 році. Зізнається, що на початку було складно.

"Саме почалася зима, мороз, слизько, тролейбус буксує та заносить. І ти не знаєш, як вийти із ситуації, однак згодом увійшла в ритм. Спочатку я працювала на маршруті № 4, потім на маршруті № 2. Їх вважають найлегшими, тому з них починають. Згодом змінила ще кілька маршрутів, а потім понад десять років керувала тролейбусом на маршруті № 3", – провадить водійка.

Зараз пані Ольга працює на тролейбусному маршруті № 5.

"За кермом тролейбуса почуваюся як удома. Раніше доводилося постійно контролювати, що натискати, а тепер уже все роблю автоматично", – зізнається Ольга Натуркач.



"Пасажири не змінилися"

За стільки років водійка не мала жодної аварії.

"Я не можу виокремити щось найважче для себе в роботі, адже мені вона подобається, попри те, що робочий день починається рано. Прокидаюся о четвертій, збираюся. Мій чоловік майже завжди відвозить і забирає мене. Сідаю за кермо тролейбуса вранці, коли ще темно, багато людей тільки прокидається, а я вже працюю. Ця робота – моє покликання", – зазначає пані Ольга.

За роки праці жінка бачила тисячі пасажирів і каже, що вони не змінилися.

"Кожен хоче, щоб я під’їжджала якомога ближче до бордюру, щоб не сходити з тротуару та одразу зайти в тролейбус. Це не завжди можливо, адже багато водіїв автомобілів часто займають місця на зупинках для громадського транспорту або ставлять авто поруч. Звичайно, я намагаюся це робити, але деколи тролейбус не може нормально під’їхати", – пояснює жінка.



Пані Ольга вважає свою професію нескладною.

"Мені ніколи не казали, що жінка не має бути за кермом. У більшості випадків чую схвалення. Колись один чоловік їхав у тролейбусі і дуже дивився на мене, а потім сказав, що милувався, бо я чудово керувала", – зазначає Ольга Натуркач.


Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Учора, 15:42
Коментарів 0 Переглядів 1 931

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.