Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені назвали страшну загрозу від польотів на Марс

Американські вчені виявили, що тривалий вплив космічного випромінювання підвищує ризик лейкемії.

Так, за словами науковців, вплив космічного випромінювання на організми астронавтів пошкоджує клітини, які відповідають за створення всіх клітин крові, пише RandDMagazine.

Вчені проводили досліди на мишах, яким транспортували людські стовбурові клітини. Результати показали, що випромінювання у глибокому космосі, може збільшити ризик лейкемії у людини.

Зараз науковці приступили до випробовування загальної харчової добавки, яка могла б захистити астронавтів від цих загроз.

Нагадаємо, космічна агенція NASA планує відправляти людей на Марс до 2033 року.
17-03-2017, 05:40

Новини партнерів:
Чернівецька міськрада двічі невдало намагалася висловити недовіру Каспруку через хабар в управлінні освіти
Депутати фракції "Рідне місто" запропонували висловити недовіру міському голові через інцидент в управлінні освіти
Поліція оприлюднила відео із затримання екс-міліціонера, який пропонував хабар поліцейському на Буковині
Чоловік пропонував майору поліції щомісячну винагороду за "кришування" грального бізнесу

Погода, Новости, загрузка...
Секрети освітлення від бутіка Ok-Light (на правах реклами)

Нещодавно в Чернівцях відбулося відкриття бутіку LED-освітлення OK-LIGHT.[/b] Цей дорогий на вигляд магазинчик здивує вас приємними ринковими цінами, зацікавить широтою асортименту та ексклюзивністю товарів.
Виїзні науково-пізнавальні семінари "Вода - основна складова життя" (на правах реклами)

З нагоди Всесвітнього дня водних ресурсів, що відзначається 22 березня, НВП "Акватон"[/b] за підтримки Чернівецької ОДА у складі незалежної регіональної експертної групи із безпеки та якості води пропонує проведення "Виїзних науково-пізнавальних семінарів "Вода - основна складова життя".
«Ів.Арт.Студія»: творимо красу вже два роки (на правах реклами)

На вулиці весна, а це означає, що кожна жінка й кожен чоловік прагнуть змін й оновлення, насамперед ззовні. Це зробити легко, а ще зразу помітно результат
"Дім Надії": зроби вірний крок у критичній ситуації (на правах реклами)

Головна мета організації – допомогти жінкам зберегти вагітність. Спеціалісти намагаються вникнути в їхні ситуації, не переконувати, а розповісти про шкідливі наслідки необдуманого вчинку, щоб вони в кризовій ситуації все ж зробили вибір на користь життя
Будівельний бутік "Grant decor" відкрито в Чернівцях (на правах реклами)

Будівельний бутік "Grant decor" має чим здивувати, зацікавити, привабити. Асортимент великий, підхід професійний, атмосфера затишна. Прийдіть, побачте, порівняйте, прицініться, придбайте. Вас тут чекають
“Едельвейс”: найкраще рішення для вашого саду (на правах реклами)

Ландшафтний дизайн – це унікальне поєднання благоустрою території та мистецтва, які забезпечують створення єдиного гармонійного простору.
• Опитування