Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені назвали страшну загрозу від польотів на Марс

Американські вчені виявили, що тривалий вплив космічного випромінювання підвищує ризик лейкемії.

Так, за словами науковців, вплив космічного випромінювання на організми астронавтів пошкоджує клітини, які відповідають за створення всіх клітин крові, пише RandDMagazine.

Вчені проводили досліди на мишах, яким транспортували людські стовбурові клітини. Результати показали, що випромінювання у глибокому космосі, може збільшити ризик лейкемії у людини.

Зараз науковці приступили до випробовування загальної харчової добавки, яка могла б захистити астронавтів від цих загроз.

Нагадаємо, космічна агенція NASA планує відправляти людей на Марс до 2033 року.
17-03-2017, 05:40

Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Політична клоунада як апогей безвідповідальності
Як у влади, так і в опозиційних політиків мета - власні політичні інтереси, а вже потім Україна та її люди
Буковинська кухня: 8 "смачних" пропозицій від ресторанів у Чернівцях (на правах реклами)

Для своїх постійних клієнтів і приїжджих гостей буковинські ресторани охоче пропонують найсмачніші наїдки Буковинського краю та свої фірмові страви
"La mulți ani": у нас завжди смачно й по-домашньому! (на правах реклами)

Тут відвідувачам пропонують молдавську та європейську кухні. Окрім смачної їжі, особливу атмосферу створить інтер’єр.
Ми гарантуємо гідні умови праці та нове обладнання, офіційне працевлаштування, заробітну плату від 6000 до 10000 грн
Європейське швейне підприємство "Бібі Фешн" запрошує на роботу (на правах реклами)
Фабрика вікон "Болена": на честь 20-річчя – дитяче свято! (на правах реклами)
10 вересня о 15:00 в Центральному парку імені Тараса Шевченка на честь святкування 20-річчя з дня створення компанії "Болена" та такого ж ювілею роботи бренду "Rehau" в Україні влаштували незабутнє дійство для малечі.
Комп’ютерна академія "ШАГ" в Чернівцях допоможе стати крутим ІТ-шником (на правах реклами)

Тепер у чернівчан є унікальна нагода навчитися працювати зі своїм комп’ютером максимально продуктивно; здобути навички, які допоможуть крокувати в ногу з часом і не хвилюватися про те, як заробляти достатньо. Ця можливість з’являється завдяки відкриттю в Чернівцях філії міжнародної комп’ютерної академії "ШАГ".