RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

* На правах реклами

Ваша дитина невдовзі йде в перший клас? А чи готова вона до цього нового та відповідального моменту свого життя? Відомо, що успіх у школі залежить не лише від знань, а й від загального розвитку дошкільника. Пропонуємо розглянути критерії готовності дитини до 1 класу разом з Марією Палійчук, керівницею демократичної школи Alterra School у місті Чернівці.



1. Фізична готовність


Приблизно в 7 років у фізичному розвитку дитини ми можемо спостерігати зміни: її руки стають пропорційно довшими щодо тулуба, стають більш помітними колінні суглоби, активно йде заміна зубів. Все це свідчить про підготовку організму дитини до шкільного навантаження. Якщо цього не відбувається, то дитині доведеться в школі працювати на межі перевтоми.

2. Інтелектуальна готовність


Найчастіше батьки розвивають такі навички дитини, як письмо, лічбу, читання. Але насправді для навчання важливе інше – це дозрівання певних відділів головного мозку, які відповідають за формування когнітивних функцій: уваги, уяви, мислення, памʼяті. Якщо у дитини вони розвинені, то будь-який навчальний матеріал буде легко засвоюватись. Якщо ж ні – читання та письмо будуть неусвідомленими, обчислення механічними.

3. Емоційно-вольова готовність


Емоційна готовність до школи – це здатність дитини усвідомлювати власні почуття та емоції, потреби, здатність переживати успіхи та невдачі. Вольова готовність – це вміння організувати себе, щоб робити щось, що не викликає великого інтересу. Адже всидіти на уроці упродовж 40 хвилин не так і легко для школяра незалежно від видів та форм роботи на уроці.

4. Мотиваційна готовність


Мотиваційна готовність – це бажання дитини прийняти нову для неї соціальну роль. Це інтерес до навчальної діяльності, який переважає над цікавістю до ігрової. Це зацікавленість школою, взаємодією з дітьми, з педагогами.

5. Соціальна готовність


Про її сформованість свідчить вміння дитини спілкуватися з дорослими та однолітками відповідно ситуації, вміння просити про допомогу, пояснювати свої потреби, готовність дотримуватись певних правил.

З дотриманням правил формується відповідальність за свої дії та слова, що допомагає легше соціалізуватися.



"Із власних спостережень додам, що готовність дитини до 1 класу є дуже індивідуальною, адже залежить від багатьох факторів.
Тому запрошую батьків та майбутніх школярів на зустріч, на якій ми визначимо рівень готовності дитини до вступу в перший клас та допоможемо визначити оптимальну стратегію навчання для дитини",
– розповідає пані Марія.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Із школою можна ознайомитись на сайті за лінком: www.alterraschool.space/chernivtsi
Та в Instagram: @alterra.school

Ліц. від 07.03.2023 Р. №192/А-2023
Редактор: Марія Фернюк
12-04-2024, 11:08
Коментарів 13 Переглядів 4 063

Теги -
Hаписав: Чернівчанин, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 квітня 2024 23:14
В новині:
https://osvita.ua/news/polls/91699/

Такого не може бути щоб ВНЗ не присвоїв освітню і професіну кваліфікацію на бакалаврському рівні або магістерському рівні.
Якщо в особи не має професійної кваліфікації або часткової професійної кваліфікації викладача закладу загальної середньої освіти чи вчителя закладу загальної середньої освіти вона не має можливості виконувати всі трудові фунцкції.
Відповідно до професійного стандарту вчителя умовою допуску до викладання у школі має бути диплом бакалавра чи магістра або обидва.
Причому в одному з них професійна кваліфікація повинна бути. Це приямо пише у концепції про педагогічну освіту та закону україни Про освіту.
Також відповідно до закону у нас на цьому етапі професійні права не прирівняні навіть до повної або часткової професійної кваліфікації.
Як директори вас приймають на роботу і як ви працюйте поняття не маю.
Причому Магістр середньої освіти відповідно до освітніх програм ВНЗ - це юридичний документ, має право викладати у старшій школі.
Баклавр середньої освіти у 5- 9 класах.

Hаписав: освітянка керівник, Коментарів: 0, Новин: 0, 3 квітня 2024 23:52
В новині:
Тільки одна юридична поправка.

У професійних правах додатку, який є невід'ємною частиною диплому, може бути одна, дві, три і більше професійні кваліфікації.
Це передбачено як попереднім так чинним законодавством.
Але пише конкретно . Професійна кваліфікація.
Професійні кваліфікації.

Все названо своїми іменами.

Hаписав: Чернівчанин, Коментарів: 0, Новин: 0, 4 квітня 2024 00:19
В новині:
Чернівчанці
Якщо диплом педагогічний - викладач, вчитель то педагогічна професійна кваліфікація у професійних правах однозначно має юричну силу.
А якщо диплом не педагогічний, тоді дуже багато питань до додатку і до освітньої програми.
Де педагогіка, психологія, методика, педагогічна практика?

Hаписав: Чернівчанка ОІППО, Коментарів: 0, Новин: 0, 5 квітня 2024 06:10
В новині:
Професійні права диплому- це складна тема.
Професійні права відповідно до законодавства про впровадження додатку європейського зразка дійсно дають доступ до професії.
Це закріплено на юридичному рівні.
Щодо професійної кваліфікації у професійних правах, вона має юридичну силу, але за наявності професійної кваліфікації у дипломі.
Кажучи простою мовою розширює можливості основної кваліфікації у дипломі.
Якщо диплом не педагогічний , а в додатку написали вчитель - це ??????????
На цьому етапі звичайний запис у професійнійних правах, наприклад вчитель української мови, дає доступ до професії вчителя української мови, але не визначено державою, як повна або часткова професійна кваліфікація.
Відповідно до концепції про педагогічну освіту, яку взято за основу у проєкті професійного стандарту вчителя, закону Про освіту, діючого професійного стандарту щоб мати право викладати у 5-11 класах потрібно диплом 6 рівня НРК - бакалавр, або 7 рівень НРК - магістр.
Це означає, що держава може вимагати професійної кваліфікації. Причому не має значення в якому дипломі вона буде.
Стосовно практики, коли бакалаврів готують для базової школи, а магістрів для старшої школи. Це почалося паралельно з впровадженням перехресного вступу- 2016 р.
Але щоб спокійно працювати і навіть атестуватися вам достатньо одного ( будь-якого) диплому. Це пов'язано з вимогами законодавства по- перше, а по-друге педагогічні ВНЗ буквально цитують у себе на сайтах концепцію педагогічної освіти. "Наявність освітньої та професійної кваліфікації є умовою доступу до роботи".
Наприклад, маєте диплом бакалавра середньої освіти з освітньою кваліфікацією, а ВНЗ у дипломі магістра присвої професійну кваліфікацію вчителя математики старшої школи.
В такому випадку диплом магістра вам дає повне право працювати вчителем від слова взагалі. А диплом бакалавра викладати у 5-9 класах.
Стосовно того, чи має право директор відмовити бакалавру середньої освіти у навантаженні в 11 класах.
Якщо директор завантажить освітню програму закладу вищої освіти і там буде написано, що вас готують як вчителя для базової школи - то має!
Чи мають право батьки вимагати щоб магістра викладача старшої школи відсторонили від викладання у середніх, а тим більше молодших класах.
Якщо не має педагогічного диплому бакалавра то мають повне право.
Закон на їх боці.

Hаписав: освітянка керівник, Коментарів: 0, Новин: 0, 5 квітня 2024 09:22
В новині:
Освітня кваліфікація дає право викладати. Звісно дає. Але маємо те що маємо.
Якщо ВНЗ у професійнійних правах записав право викладати у відповідності до тих вимог, які держава ставить до запису професійних кваліфікацій - вчитель закладу загальної середньої освіти або уточненої професійної кваліфікації вчитель української мови та літератури або вчитель історії, географії. Є підстави визнати це за професійну кваліфікацію.
Тоді питань не має жодних.
А так як пишуть педагогічні навчальні заклади "наявність освітньої та професійної кваліфікації є допуском до роботи". Це занадто відверто та трохи з перебором.
Виходить щоб потрапити в школу потрібно мати хоч один диплом з двома кваліфікаціями, а вже решта можна викладати за освітньою кваліфікацією.
Такі ось справи.

Hаписав: Освітяни, Коментарів: 0, Новин: 0, 6 квітня 2024 18:29
В новині:
У попередніх коментарях дуже багато навмисно перекручно і слова дописувачів де-що по іншому подають законодавство, яке є.

Радимо ще раз перейти
https://osvita.ua/news/polls/91699/

Ми навіть відкривали закони і самі все перечитували.
ЧНУ нічого не робив проти студентів.

Hаписав: Освітянка та керівник Чернівці, Коментарів: 0, Новин: 0, 7 квітня 2024 18:02
В новині:
Раніше дійсно у професійних правах могли записувати професійні кваліфікації відповідно до державного класифікатора https://osvita.net/ua/appendix-to-higher-education-diplomas/, закон України Про вищу освіту це регулює, такі професійні кваліфікації мають юридичну силу. Звісно При умові що диплом містить педагогічну професійну кваліфікацію. Я вам поясню чому від 2021 року МОНУ таку практику більше не рекомендує. Ситуація навколо перехресного вступу. Магістри середньої освіти мають доступ до викладання у 10-11(12) класах. Не тому, що МОНУ не хоче. Психолого-педагогічної підготовки у магістратурі жодної. Передбачать програмою методику або інтегровані предмети, які включають методику і беріть диплом.
Педагогіка і педмайстерність (3,5-4 кредити) треба. Психологія (2,5-3 кредити) це було 5 років тому до пандемії. Педагогічної практики вони звідки стільки візьмуть? Магістерський диплом -90 кредитів. А години з фахової підготовки!

Hаписав: Батьки м. Чернівці 1 ліцей, Коментарів: 0, Новин: 0, 10 квітня 2024 18:11
В новині:
Там на міністерському сайті багато чого можна писати. Але ми хочемо донести свою думку до суспільства по такому питанню.
Перевірки в школах звісно різні можуть бути. СОЯ, ДОН, МОНУ. Тільки ми не рекомендуємо отим перевіркам йти в школи з метою проводити заміри. Тільки усне опитування по 1,2 останніх темах.
У теперішній час, штучного інтелекту та можливостей Інтернету треба повністю відмовлятися від письмових форм роботи чи тільки проводити письмові роботи 1 раз в семестр. Інакше ці діти виростуть недомірками і бичками.
Тільки не треба говорити що ви збираєте телефони. У них таких 10 телефонів.

Hаписав: Чернівчани, Коментарів: 0, Новин: 0, 10 квітня 2024 21:13
В новині:
Підтримуємо батьків

Hаписав: бички, Коментарів: 0, Новин: 0, 12 квітня 2024 15:44
В новині:
Тєтя шо ти курила коли писала коментарі??????
Вони не по темі зовсім,
Беееееееее!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hаписав: освітянка і керівник, Коментарів: 0, Новин: 0, 17 квітня 2024 20:15
В новині:
Чим далі тим цікавіше. Про це всі мовчали, але виявляється що у 2013 році в нас вже була прийнята концепція педагогічної освіти. Причому відповідно до указу президента. Діяла вона до 2018 року.
Відповідно до тієї концепції бакалаврів готували викладати у закладах середньої освіти, а магістрів у закладах профтехосвіти, коледжах та університетах.
Насправді баклаврів викладачів або вчителів випустили не так багато. Можливо 2-3 випуски. 2016-2018 роки.
Магістрів ще менше, через короткий термін навчання.
Це дійсно мала кількість, але все пов'язано з тим, що у 2015 прийняли постанову про спеціальності галузі Освіта.
Відповідно до постанови, ті хто вчився на момент прийняття повинен був довчитися відповідно до обраних напрямків і спеціальностей, а хто вступав, то вступав вже на оновлені спеціальності.
У дуже глибокому юридичному розумінні отой бакалавр викладач це був 100% викладач закладу середньої освіти, оскільки сама концепція не передбачала можливість працевлаштування бакалаврів у закладах передвищої чи вищої освіти.
А спеціаліст(магістр), буквально 1,2 випуски причому це був викладач і школи, і ПТУ, І університету.
Адже тоді закон вимагав тільки педагогічної освіти.
В чому плюс, а в чому мінус концепцій про педагогічну освіту.
Плюс в тому, хто вчився після її прийняття в нього педагогічна освіта відповідно до державного стандарту. Причому викладач і вчитель це були і є педагогічні кваліфікації.
Мінус в тому, що документи видані про освіту до 2014 і далі років, можуть не відповідати жодному стандарту педагогічної освіти. Ні попередньому, ні теперішньому.
І тут треба виходити тільки з програми підготовки. Є у старих додатках, психологія, педагогіка, методика викладання предмету і педагогічна практика, тоді добре. Не має - викладач закладу вищої освіти.
Якщо приймуть новий стандарт педагогічної освіти у тій редакції, яка є, без професійної кваліфікації вчителя вас на роботу не приймуть.
Це ще один мінус, адже від 2015-2020 ВНЗ не присвоювали професійних кваліфікацій. Тоді виходить що на роботу з таким дипломом не будуть мати право приймати. Адже інтернатуру ніхто не буде платити.
Побачимо, як вчинить МОНУ.

Hаписав: викладачка ЧНУ ім. Ю. Федьковича, Коментарів: 0, Новин: 0, 24 квітня 2024 22:52
В новині:
Дуже часто керівники у сфері освіти і директори допускають велику помилку, коли порівнюють дипломи, які видавали 20 років тому з дипломами, які видають тепер.
Також хочу звернутися до критикантів застосунку "Дія", які вимагають додатку до диплому.
Основний документ - про освіту - диплом.
І тільки додаток Європейського зразка є невід'ємною частиною диплому ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА (того, що на двох мовах).
Також до набрання чинності концепції педагогічної освіти 2013 року, ніхто не може вимагати, щоб у додатках до диплому бакалавра було записано право працювати вчителем.
Хоча навчальні заклади могли таке право писати.
Навіть якщо там буде написане право працювати вчителем, а у дипломі не буде педагогічної кваліфікації, те право = 0.
Юридично воно нічого не означає.
Згідно нормативно-правової бази рівень бакалавра до 2013 року - це був напрямок, який не передбачав присвоєння кваліфікації вчителя чи викладача.
Тобто до 2013 року диплом спеціаліста(магістра) - це диплом, який був останньою точкою у присвоєнні кваліфікації.
Раніше бакалаврів приймали працювати в заклади освіти, але все одно потрібно було отримати диплом спеціаліста(магістра).
Щодо професійних прав, про які багато писали.
У вас на руках є диплом нового зразка.
Якщо диплом місти кваліфікацію, вчителя, викладача, спеціальності галузі Освіта/Педагогіка - Оте професійне право має юридичний зміст, адже у вас педагогічна кваліфікація - згідно законодавства України.
Якщо диплом не педагогічний, а у вас там пише право працювати вчителем, не знаю, але директор який турбується про долю школи вас на роботу не прийме.
Щодо старих дипломів - додаток не був невід'ємною частиною диплому.
Тобто спеціальність, спеціалізація, кваліфікація - все що з нього можна взяти.(Хіба відомості про предмети і практики)
До вашого відома, після 2013, бакалаврам не просто так присвоювали кваліфікацію викладача. Якби присвоїли вчитель - автоматично перекидує на 5-9 класи. Викладач - 5-11, а також заклади професійно-технічної освіти.
Окрім того в додатку до диплому писали право працювати вчителем, або професійну кваліфікацію вчителя.
Що відповідало стандарту і так мали право робити до 2018 року, до поки не набрала чинності нова концепція педагогічної освіти.
Останнім часом дуже багато перелічують законів і правових норм.
Але як правило їх або застосовують дуже рідко, або у певних ситуаціях.
Ще раз хочу акцентувати вашу увагу на те, що основний документ про освіту - диплом!
Якщо диплом не педагогічний - кому треба вашого додатку!
Тобто держава все робить правильно, коли переводить усі стрілки саме на диплом.
Професійний стандарт вчителя читали? Умовою доступу до роботи є педагогічна освіта, вища освіта та/або професійна кваліфікація.
А якщо приймуть новий стандарт - професійна кваліфікація вчителя. Що цілком можливо.

Hаписав: Гість Чернівчанка, Коментарів: 0, Новин: 0, 25 квітня 2024 01:02
В новині:
Старий диплом бакалавра не містив педагогічної кваліфікації, але якщо вас прийняли на роботу до 2017, працювати з ним можна. І атестуватися можна.
Тобто деякі слова викладачки, трохи не конкретизовані.
Можливо до 9 класу, але викладати можна.

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Раннє виявлення проблеми і правильна корекція слуху – гарантія того, що ви уникнете подальшого погіршення і забезпечите ефективне лікування та реабілітацію, а в результаті будете чути світ на повну!

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.