Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Вчені назвали страшну загрозу від польотів на Марс

Американські вчені виявили, що тривалий вплив космічного випромінювання підвищує ризик лейкемії.

Так, за словами науковців, вплив космічного випромінювання на організми астронавтів пошкоджує клітини, які відповідають за створення всіх клітин крові, пише RandDMagazine.

Вчені проводили досліди на мишах, яким транспортували людські стовбурові клітини. Результати показали, що випромінювання у глибокому космосі, може збільшити ризик лейкемії у людини.

Зараз науковці приступили до випробовування загальної харчової добавки, яка могла б захистити астронавтів від цих загроз.

Нагадаємо, космічна агенція NASA планує відправляти людей на Марс до 2033 року.
17-03-2017, 05:40

Новини партнерів:
Aliexpress INT
MOYO UA
Швейне підприємство запрошує на роботу (на правах реклами)

Бажано з досвідом роботи, можливість навчання
У Чернівцях пройде безкоштовний семінар для підприємців "Анатомія Бізнесу" (на правах реклами)

Усього за 7 годин 6 ТОП-спеціалістів із командоутворення, продажів, маркетингу та реклами ознайомлять з найкращими українськими кейсами, розберуть найефективніші практики у продажах, у спілкуванні з клієнтами, допоможуть знайти інструменти для швидкого та якісного обслуговування.
7 ресторанів у Чернівцях, де можна відсвяткувати новорічні корпоративи (на правах реклами)

Хто ще не встиг визначитися із рестораном, замовити столики, обрати меню, музичне оформлення, святкову програму, має змогу зробити це вже сьогодні, тут і зараз
Святкуйте корпоративи з нами: пропозиції 8 ресторанів Чернівців (на правах реклами)

До Нового року залишилося… дуууже мало днів! Отож, пропонуємо вашій увазі 8 ресторанів Чернівців, які запрошують відсвяткувати новорічні корпоративи.