Молодий буковинець » новини » "Змінити правила ринку, щоб кожен українець міг їздити на сучасному авто за доступною ціною": історія успіху автосалону American Wheels*
Які думки виникають у вас, коли проходите повз гарний ресторан, стильне комерційне підприємство чи дорогий автосалон? А коли бачите успішних бізнесменів? Мабуть, гадаєте — "Ото пощастило!" Можливо, таки пощастило, та не завжди це питання стосується лише вдачі. Кожна справа — це насамперед великий труд, тож за ідеальною картинкою, яку бачить потенційний клієнт чи просто перехожий, як правило, криється кілька невдач, чимало старань, великі вкладення та, звісно, багато ризиків. І погодьтеся, ніщо так не надихає, як розповіді тих, хто не побоявся розпочати власну справу, особливо, якщо починали бізнес з нуля. Цікавим і насиченим був старт уже відомого в Західній Україні автосалону AMERICAN WHEELS, який сьогодні втілює мрії багатьох українців. Про шлях становлення, розвиток, перипетії на шляху та плани на майбутнє ми розпитали власника Валентина ЧИЖИКОВА. Вмощуйтеся зручніше — буде цікаво!
— Насамперед розкажіть, як і коли виникла ідея займатися продажем авто?
— Автомобілями захоплювався ще з дитинства, тож ця тема ще відтоді була мені цікавою. Насправді ідей для особистого розвитку й бізнесу, пов’язаних із цією індустрію, мав кілька, але хотілося не лише бути дотичним до теми автомобілів, а й до продажів. Так і виникла мрія спробувати зламати стереотип про таємний автобізнес та створити крутий, а найголовніше — максимально прозорий — сервіс із продажу автівок.
— Тож коли вам вдалося реалізувати задумане?
— Перший автомобіль ми привезли в травні 2018-ого, а наприкінці того ж року вже сміливо й агресивно вийшли на ринок — офіційно зареєстрували автосалон AMERICAN WHEELS.
— Якою була початкова мета вашого підприємства?
— Головна місія нашої компанії — розвивати автомобільну сферу в Україні. Прагнемо створити доступне середовище та умови, аби кожен українець мав можливість їздити на сучасному та якісному авто за помірною ціною.
— Як розвивався та розширював свою діяльність автосалон упродовж всього часу існування?
— Починали з напрямку США. Згодом створили перший майданчик з автомобілями в наявності в Чернівцях. Звісно, все починали з нуля, продажами авто займалися з партнером особисто. Коли вже почали виходити на нові ринки — створили потужну команду професіоналів.
— Які виклики та перешкоди були у компанії?
— Пам’ятаю, що важко працювати було на початку коронавірусу. Та цей етап ми достойно пройшли, як і початок війни. Тож, думаю, переживши ці дуже непрості періоди, в в майбутньому можна бути готовим вже до будь-яких викликів.
— Про бізнес в умовах війни розкажіть трохи детальніше?
— Звісно, війна внесла свої корективи у ведення справ та продажі. Та можна навіть похвалити компанію — ми не розгубилися, а найголовніше — не втратили нашу команду, ба більше — навпаки ми її підсилили. Працювали напружено, адже на початку повномасштабного вторгнення приблизно 90 автомобілів, які прямували до нас, були в дорозі — розкидані по всьому світу. Та ми підсилили нашу логістику та доставили всі авто нашим клієнтам. Навіть 60% із них вдалося завезти під час нульового розмитнення.
— Тепер поговоримо про робочі нюанси. Як AMERICAN WHEELS взаємодіє з клієнтами?
— Насамперед так, як зручно клієнтам. Працюємо і онлайн, і офлайн по всій Україні. Завжди раді зустріти клієнтів в наших автосалонах, де можна провести тест-драйв, отримати якісну консультацію та випити смачну каву.
— Із яких країн постачаєте авто?
— У нас чимало партнерів. Найчастіше постачаємо автівки із США, Канади, маємо контракт із КИТАЄМ, працюємо по всій Європі, а також із Кореєю. Звісно, на автомобілі надаємо офіційну гарантію, продаємо й під розтермінування.
— Світ авто — один із найпрогресивніших. Як AMERICAN WHEELS реагував на зміни смаків автолюбителів та технологічний прогрес?
— Ми завжди підлаштовуємось під нашого кінцевого споживача, тому завжди підтримуємо ідеї та впевнено приймаємо будь-які зміни на авторинку.
— Помітно більшає на українських дорогах тепер електрокарів. Як поясните цю тенденцію?
— Електромобілі почали агресивно заповнювати Україну на початку війни, коли ціни на пальне різко підскочили. Тож логічно, що їздити на такому авто стало набагато зручніше. Крім того, зважаючи на обмежені можливості виїзду за кордон, українцям заряду електрокарів вистачає для подорожей країною, тепер авто нам потрібне переважно для їзди містом.
— Чи пригадуєте історію клієнта, який був найбільш задоволений послугами AMERICAN WHEELS?
— Тішить, що таких у нас дуже багато. Наприклад, один із клієнтів, який обрав у нас авто та розраховував заплатити за нього 30 тисяч доларів, в кінцевому результаті витратив лише 20 тисяч доларів, бо нашій команді вдалося виграти його значно дешевше, аніж планували, та зекономити на розмитненні.
— Як гадаєте, які ваші сильні сторони притягують клієнтів?
— Ми працюємо, і це помітно. Насамперед варто відзначити, що AMERICAN WHEELS має власні автовози, а отже наша логістика — швидка. Подобається клієнтам послуга трейд-ін та автовикупу. Надаємо й розтермінування від компанії. Умови співпраці за договором із нами чесні та прозорі. І, звісно, AMERICAN WHEELS завжди має що запропонувати великий асортимент авто — у нашому асортименті понад 320 автомобілів та електрокарів, кожен із яких — втілення розкоші та технологічного прогресу.
— Чого досягли за п’ять років у автобізнесі?
— Найперше, мабуть, те, що AMERICAN WHEELS має понад 5280 задоволених клієнтів, які отримали автомобіль своєї мрії. Вагомим досягненням компанії вважаю й те, що з початку війни ми придбали за власні кошти, належно підготували та передали 11 автомобілів для наших воїнів на ЗСУ.
— Чи поділитеся секретом, які плани на майбутнє має компанія AMERICAN WHEELS?
— Плануємо масштабуватись по Україні, розвиваючи нашу автомобільну сферу та руйнуючи міф про те, що компанії з продажу авто обманюють та працюють нечесно.
Більше дізнатись про AMERICAN WHEELS можна за посиланням: @american_wheels.ua
Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.
22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".
В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.