RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

"МБ" вже неодноразово торкався теми запровадження нової системи розрахунків за світло. Однак виникає чимало нових питань у читачів, на які погодився дати відповідь начальник Чернівецького міськРЕМу Олександр ХАРАБАРА.
– Коли остаточно буде запроваджено нову систему розрахунків?
– Нова система від вже звичної споживачам відрізняється лише тим, що розрахункових книжок уже не буде. Тепер наші контролери самі обходитимуть квартири і будинки, зніматимуть показники лічильників і вручатимуть рахунки. Саме за цими рахунками і сплачуватимуть за спожите світло мешканці. У такий спосіб розраховуватимуться лише приватні споживачі. А юридичні особи працюватимуть за іншою схемою.
Нині у Чернівцях налічується майже 80 тисяч приватних абонентів, з них 32 тисячі вже переведено на сплату за спожите світло за рахунками. До березня 2009 року ми призупиняємо переведення споживачів на нову систему для того, щоби "відшліфувати" роботу, а до кінця наступного всі чернівчани розраховуватимуться саме так.
– Як часто люди отримуватимуть рахунки?
– Рахунки наші контролери розноситимуть раз на місяць. Ми розробили спеціальний графік і маршрути для кожного контролера. У певні дні вони повинні обійти окремі вулиці та будинки – спочатку для знімання показників лічильника, а потім для вручення рахунка. Цей рахунок є фінансовим документом, який вручатимуть лише під розпис мешканця. Плануємо розносити рахунки до 15 числа щомісяця.
– Пенсіонери звикли платити тоді, коли отримують пенсію. Нова система для них буде незручною.
– Справді, контролер не може орієнтуватися на зручний для кожного споживача день. Але, переконаний, що це лише справа звички. Хіба не звикли ми сплачувати до певного числа за телефон? А зараз розрахунок за центральне теплопостачання теж здійснюється лише за отриманими рахунками. Звикнемо і до нової системи оплати за світло, потрібен лише час.
– Невже так погано розраховуються, що треба всіх примушувати платити регулярно?
– Аналіз розрахунків свідчить, що лише третина мешканців cплачує за світло щомісяця. Ще третина – раз на два-три місяці. Ще близько третини – двічі-тричі або й лише раз на рік. А ми повинні розраховуватися з виробником електроенергії регулярно. Тому й змушені посилити у такий спосіб контроль.
– Як зможуть споживачі контролювати нарахування?
– Сам рахунок дуже нагадує сторінку звичної книжки. На ньому є рахунок і банківські реквізити, адреса і прізвище споживача, показники лічильника і сума до сплати. Якщо, наприклад, скріплювати всі рахунки, буде така ж книжечка. Тож їх можна звіряти з лічильником. Коли виникають спірні ситуації, слід звертатися до наших сервісних центрів на вулицях Прутській, 23, та Глінки, 5.
Водночас у нас існуватиме своя система внутрішнього контролю. Спеціальна бригада вибірково перевірятиме роботу контролерів. Тобто виїжджатиме за певними адресами для перевірки заповнення рахунків.
– До редакції вже не раз зверталися чернівчани зі скаргами на контролерів, які кілька тижнів не приносять рахунків. Як плануєте вирішити цю проблему?
– Тепер у контролерів буде значно більше навантаження і відповідальності, ніж раніше. Від них найбільше залежатиме, як працюватиме нова система розрахунків. Ми маємо намір підготувати 80 контролерів, щоби на одного припадало тисяча абонентів. Контролери матимуть ненормований робочий день, працюватимуть і у вихідні, щоби заставати мешканців удома. Гадаю, знайдемо 80 надійних і відповідальних людей, які зможуть працювати як слід. Крім того, постійно їх навчатимемо і контролюватимемо якість роботи.
– Які перші результати роботи нової системи?
– Нам вдалося зменшити заборгованість населення за спожиту електроенергію на два мільйони гривень. Адже тепер облік 30 тисяч абонентів здійснюється більш ретельно, правильно знімають показники лічильників і нараховують пільги – з цим раніше були найбільші проблеми.
Ігор ДОВГАНЬ
25-12-2008, 12:41
Коментарів 0 Переглядів 2 283

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.