RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

"МБ" вже неодноразово торкався теми запровадження нової системи розрахунків за світло. Однак виникає чимало нових питань у читачів, на які погодився дати відповідь начальник Чернівецького міськРЕМу Олександр ХАРАБАРА.
– Коли остаточно буде запроваджено нову систему розрахунків?
– Нова система від вже звичної споживачам відрізняється лише тим, що розрахункових книжок уже не буде. Тепер наші контролери самі обходитимуть квартири і будинки, зніматимуть показники лічильників і вручатимуть рахунки. Саме за цими рахунками і сплачуватимуть за спожите світло мешканці. У такий спосіб розраховуватимуться лише приватні споживачі. А юридичні особи працюватимуть за іншою схемою.
Нині у Чернівцях налічується майже 80 тисяч приватних абонентів, з них 32 тисячі вже переведено на сплату за спожите світло за рахунками. До березня 2009 року ми призупиняємо переведення споживачів на нову систему для того, щоби "відшліфувати" роботу, а до кінця наступного всі чернівчани розраховуватимуться саме так.
– Як часто люди отримуватимуть рахунки?
– Рахунки наші контролери розноситимуть раз на місяць. Ми розробили спеціальний графік і маршрути для кожного контролера. У певні дні вони повинні обійти окремі вулиці та будинки – спочатку для знімання показників лічильника, а потім для вручення рахунка. Цей рахунок є фінансовим документом, який вручатимуть лише під розпис мешканця. Плануємо розносити рахунки до 15 числа щомісяця.
– Пенсіонери звикли платити тоді, коли отримують пенсію. Нова система для них буде незручною.
– Справді, контролер не може орієнтуватися на зручний для кожного споживача день. Але, переконаний, що це лише справа звички. Хіба не звикли ми сплачувати до певного числа за телефон? А зараз розрахунок за центральне теплопостачання теж здійснюється лише за отриманими рахунками. Звикнемо і до нової системи оплати за світло, потрібен лише час.
– Невже так погано розраховуються, що треба всіх примушувати платити регулярно?
– Аналіз розрахунків свідчить, що лише третина мешканців cплачує за світло щомісяця. Ще третина – раз на два-три місяці. Ще близько третини – двічі-тричі або й лише раз на рік. А ми повинні розраховуватися з виробником електроенергії регулярно. Тому й змушені посилити у такий спосіб контроль.
– Як зможуть споживачі контролювати нарахування?
– Сам рахунок дуже нагадує сторінку звичної книжки. На ньому є рахунок і банківські реквізити, адреса і прізвище споживача, показники лічильника і сума до сплати. Якщо, наприклад, скріплювати всі рахунки, буде така ж книжечка. Тож їх можна звіряти з лічильником. Коли виникають спірні ситуації, слід звертатися до наших сервісних центрів на вулицях Прутській, 23, та Глінки, 5.
Водночас у нас існуватиме своя система внутрішнього контролю. Спеціальна бригада вибірково перевірятиме роботу контролерів. Тобто виїжджатиме за певними адресами для перевірки заповнення рахунків.
– До редакції вже не раз зверталися чернівчани зі скаргами на контролерів, які кілька тижнів не приносять рахунків. Як плануєте вирішити цю проблему?
– Тепер у контролерів буде значно більше навантаження і відповідальності, ніж раніше. Від них найбільше залежатиме, як працюватиме нова система розрахунків. Ми маємо намір підготувати 80 контролерів, щоби на одного припадало тисяча абонентів. Контролери матимуть ненормований робочий день, працюватимуть і у вихідні, щоби заставати мешканців удома. Гадаю, знайдемо 80 надійних і відповідальних людей, які зможуть працювати як слід. Крім того, постійно їх навчатимемо і контролюватимемо якість роботи.
– Які перші результати роботи нової системи?
– Нам вдалося зменшити заборгованість населення за спожиту електроенергію на два мільйони гривень. Адже тепер облік 30 тисяч абонентів здійснюється більш ретельно, правильно знімають показники лічильників і нараховують пільги – з цим раніше були найбільші проблеми.
Ігор ДОВГАНЬ
25-12-2008, 12:41
Коментарів 0 Переглядів 2 248

Теги -

Триває збір коштів на деталі до них, закликаємо всіх небайдужих долучитися
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Організаторка виставки запрошує охочих на Фестиваль писанкарства, який відбудеться в суботу, 20 квітня, в Центрі культури "Вернісаж"


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.