* На правах реклами
У будь-якому сучасному офісі є телефон. Багато компаній продовжують користуватися застарілим аналоговим телефонним зв'язком. Однак, у таких систем є багато незручностей та обмежень, котрі не дозволяють якісно обробляти комунікації та підвищувати ефективність роботи.
Експерти мобільного оператора Київстар розповіли про IP телефонію – https://kyivstar.ua/ip-telephone-lines. Як вона працює та чим краща за традиційний варіант, нумо розбиратися разом.
П'ять переваг IP-телефонії
ІР-телефонія – невід’ємний технологічний рівень у комунікаціях. У порівнянні зі звичайним аналоговим зв'язком вона має цілий ряд переваг, п'ять із яких ми вирішили виділити окремо:
- Робота через інтернет без необхідності проводити виділений канал зв'язку.
- Швидка побудова офісу з мінімальними фінансовими витратами.
- Легка масштабованість системи.
- Немає прив'язки до локальної інфраструктури.
- Фіксовано-мобільна конвергенція (об'єднання міських та мобільних номерів) за допомогою Віртуальної АТС.
Вартість IP-телефонії
Стаціонарний зв'язок – досить дорогий канал комунікації. Вигідними можна вважати тільки дзвінки в межах одного міста, оскільки вони тарифікуються за мінімальною ціною. А ось міжміські, а тим паче міжнародні, виклики обходяться дуже дорого. Крім того, рахунки приходять наприкінці місяця та можуть стати неприємним сюрпризом для власника компанії.
У IP-телефонії від Київстар все набагато простіше, прозоріше та вигідніше. Тут діють кілька пакетних пропозицій:
- За одну лінію зв'язку. Сума щомісячної плати становить 40, 90, 120 або 240 грн. Абоненту видається нетарифікований обсяг послуг в розмірі 0, 50, 80 та 180 відповідно.
- Від двох до 90 ліній на одному каналі. Оплачуються за тарифом 700, 1500, 3000 та 5600 грн на місяць. У найбільшому пакеті вартість дзвінків на будь-які мобільні складає всього 0,72 грн, а на номери Київстар – 0,36 грн.
Витрати на обладнання робочого місця співробітника
Щоб запустити роботу нового менеджера в системі з проводовим зв'язком, необхідно підвести до нього виділену лінію, купити дорогий телефон та оплачувати додатковий тариф.
В IP-телефонії все простіше – досить обладнати робочий комп'ютер фахівця гарнітурою з мікрофоном, а також встановити спеціальне програмне забезпечення. Після цього новий співробітник готовий приймати дзвінки від клієнтів.
Підключайтеся до передової технології та зробіть свою роботу ефективнішою.