IP-телефонія VS стаціонарний зв'язок: що обрати для офісу*

новини
1 133
0
* На правах реклами

IP-телефонія VS стаціонарний зв'язок: що обрати для офісу*


У будь-якому сучасному офісі є телефон. Багато компаній продовжують користуватися застарілим аналоговим телефонним зв'язком. Однак, у таких систем є багато незручностей та обмежень, котрі не дозволяють якісно обробляти комунікації та підвищувати ефективність роботи.
Експерти мобільного оператора Київстар розповіли про IP телефоніюhttps://kyivstar.ua/ip-telephone-lines. Як вона працює та чим краща за традиційний варіант, нумо розбиратися разом.

П'ять переваг IP-телефонії

IP-телефонія VS стаціонарний зв'язок: що обрати для офісу*


ІР-телефонія – невід’ємний технологічний рівень у комунікаціях. У порівнянні зі звичайним аналоговим зв'язком вона має цілий ряд переваг, п'ять із яких ми вирішили виділити окремо:
  1. Робота через інтернет без необхідності проводити виділений канал зв'язку.
  2. Швидка побудова офісу з мінімальними фінансовими витратами.
  3. Легка масштабованість системи.
  4. Немає прив'язки до локальної інфраструктури.
  5. Фіксовано-мобільна конвергенція (об'єднання міських та мобільних номерів) за допомогою Віртуальної АТС.
Фахівці провайдера відзначають, IP-телефонія підійде тим компаніям, які з певних причин часто переїжджають. Використання подібних послуг допоможе зберегти міський номер та не втратити жодного дзвінка, адже телефони будуть завжди з вами.

Вартість IP-телефонії

IP-телефонія VS стаціонарний зв'язок: що обрати для офісу*


Стаціонарний зв'язок – досить дорогий канал комунікації. Вигідними можна вважати тільки дзвінки в межах одного міста, оскільки вони тарифікуються за мінімальною ціною. А ось міжміські, а тим паче міжнародні, виклики обходяться дуже дорого. Крім того, рахунки приходять наприкінці місяця та можуть стати неприємним сюрпризом для власника компанії.
У IP-телефонії від Київстар все набагато простіше, прозоріше та вигідніше. Тут діють кілька пакетних пропозицій:
  • За одну лінію зв'язку. Сума щомісячної плати становить 40, 90, 120 або 240 грн. Абоненту видається нетарифікований обсяг послуг в розмірі 0, 50, 80 та 180 відповідно.
  • Від двох до 90 ліній на одному каналі. Оплачуються за тарифом 700, 1500, 3000 та 5600 грн на місяць. У найбільшому пакеті вартість дзвінків на будь-які мобільні складає всього 0,72 грн, а на номери Київстар – 0,36 грн.
Великим компаніям, де працюють десятки ліній для прийому та здійснення дзвінків, використовувати IP-телефон у рази вигідніше, ніж класичний стаціонарний зв'язок. А також у системі є можливість автоматизації та збору аналітики дзвінків, чого звичайний дротовий телефонний зв'язок не може запропонувати.

Витрати на обладнання робочого місця співробітника

IP-телефонія VS стаціонарний зв'язок: що обрати для офісу*


Щоб запустити роботу нового менеджера в системі з проводовим зв'язком, необхідно підвести до нього виділену лінію, купити дорогий телефон та оплачувати додатковий тариф.
В IP-телефонії все простіше – досить обладнати робочий комп'ютер фахівця гарнітурою з мікрофоном, а також встановити спеціальне програмне забезпечення. Після цього новий співробітник готовий приймати дзвінки від клієнтів.
Підключайтеся до передової технології та зробіть свою роботу ефективнішою.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: