* Реклама
Останнім часом багато хто, щоб вирішити свої побутові питання чи робочі моменти звертається до спеціалістів. Їх пошук, зазвичай, відбувається через традиційні методи або за допомогою спеціалізованих платформ, таких як компанія Стрик. Кожен із цих методів має свої особливості, тому давайте окремо розглянемо їхні плюси та мінуси.

Традиційний пошук майстрів
То ж які сильні та слабкі сторони традиційного пошуку майстрів?
Сильні сторони
- Особиста зустріч. Завдяки такому пошуку можна особисто зустрітися з фахівцем. Після спілкування з ним та першого враження зрозумієте, чи вам цей майстер може підійти.
- Перевірені джерела. Процес пошуку простий, якщо скористатися порадами та рекомендаціями користувачів, яких ви знаєте і, які раніше вже мали досвід в роботі з конкретним майстром.
- Великий вибір. Така стратегія пошуку дозволяє охопити більше коло майстрів через засоби масової інформації (ЗМІ).
Слабкі сторони
- Часозатратність. На пошук потрібного фахівця може піти більше часу, ніж прогнозується. Інколи трапляються форс-мажорні обставини, коли майстер потрібен негайно, тоді ця стратегія може бути не результативна.
- Витрати. Дана стратегія може потребувати суттєвих грошових затрат. Адже вартість послуг агенції з реклами чи ЗМІ за розміщення оголошень є високою сьогодні.
- Деякі обмеження. Залежно від місцевості, фахівців незатребуваних професій можуть виникнути проблеми із залученням майстрів.
Підбір майстрів через спеціалізовані платформи
Сьогодні такий підбір вважається сучасним підходом у питанні пошуку спеціалістів. В його основі лежать нові технології та методи. Цей пошук, як і традиційний має свої недоліки та переваги.
Переваги
- Швидкий пошук. Через цифрові платформи, соцмережі, алгоритми підбору майстрів та спеціалізовані сайти для фахівців здійснити таку процедуру стає набагато швидше, легше і простіше.
- Велике охоплення. Спеціалізовані платформи можуть охопити велике коло фахових робітників різної спеціалізації, де б вони не знаходились.
- Якість підбору. Дана технологія має величезні можливості та значний перелік функцій. За допомогою цього можна значно якісніше відсортувати перелік кандидатів, які найкраще відповідатимуть вимогам та очікуванням.
Недоліки
- Відсутність особистого контакту. Такий підбір не дозволяє повністю оцінити фахівців, як при особистому контакті.
- Велика конкуренція. Така система підбору породжує конкуренцію, що ускладнює процес найму.
- Невідповідність критеріям. Недобросовісні майстри можуть зазначати неправдиву інформацію про себе та свої здобутки.