Чернівчанам компесовуватимуть витрати на ремонт дахів, ринв, балконів та внутрішньобудинкових водопровідних мереж.
Про це повідомляє прес-служба міськради.
Зміни до Положення про порядок компенсації мешканцям будинків, які належать до житлового фонду комунальної власності територіальної громади м. Чернівців, витрат на ремонтні роботи в рахунок сплати послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій затвердив виконавчий комітет міської ради.
Компенсації підлягають витрати, що понесені мешканцями будинків (квартир) на поточний ремонт:
• дахів та водовідвідних елементів з заміною кроквяної системи дахів;
• балконів, балконних галерей (укріплення галерей та огорожі, влаштування підлоги, заміна покриття над балконами і балконними галереями);
• покриття, ізоляції і примикання козирків над входом у підвальні приміщення будинків;
• покриття, ізоляції і примикання козирків над входом у під’їзди будинків.
Компенсовуватимуть мешканцям також витрати на ремонт і заміну внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання та водовідведення. Розмір компенсації витрат мешканцям будинків (квартир) за виконані роботи визначатимуть в межах нарахувань на поточний ремонт в сплаті послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Сума відшкодування не повинна перевищувати розміру таких нарахувань в сплаті послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій за п’ять років.
Для отримання компенсації на підставі затвердженого дефектного акта та фінансових документів, які підтверджують вартість затрачених будівельних матеріалів, наданих мешканцями будинку (заявниками), комунальними житловими ремонтно-експлуатаційним підприємствами, приватними підприємствами, які утримують житловий фонд та прибудинкові території, складається кошторис на виконання ремонтних робіт будинку (квартири).
Кошторис погоджується із мешканцями будинку (заявниками), управлінням житлового господарства районної ради та затверджується заступником голови районної ради.
Після завершення ремонтних робіт, комісія з виходом на місце проводить перевірку фактично виконаних робіт з оформленням акта. Акт підписується комісією, мешканцями будинку (заявниками) та затверджується заступником голови районної ради.
11-03-2015, 15:40
0
1 419