Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Куліш таки рекламувався на "Новому каналі" на 2,6 мільйонів, - ОПОРА

Політична реклама кандидата в народні депутати в 204 виборчому окрузі Володимира Куліша була розміщена в ефірі Нового каналу і сума, яку кандидат сплатив за неї, складає 2,6 мільйони гривень.

Таку відповідь отримала ОПОРА на звернення до ТОВ “Новий канал”. Однак, компанія відмовилась надати копії фінансових документів, які б це підтверджували, посилаючись на те, що ця інформація з обмеженим доступом.

“Телеканал підтверджує, що розміщення політичної реклами в ефірі Телеканалу, на підтримку кандидата у народні депутати України в одномандатному окрузі № 204 Куліша Володимира Івановича, розповсюдження якої оплачено за рахунок коштів виборчого фонду кандидата, відбувалося на підставі укладеної угоди між Телеканалом та кандидатом, відповідно до вимог Закону”, - йдеться у відповіді ТОВ “Новий канал“.

“Кошти перераховані з виборчого фонду кандидата використовувались лише для розміщення політичної реклами кандидата. Фінансові документи (договір, рахунок, акт виконаних робіт), що підтверджують розміщення політичної реклами на підтримку кандидата в ефірі Телеканалу містять конфіденційну інформацію”, - зазначає генеральний директор ТОВ “Новий канал” Володимир Локотко. Копії фінансових документів компанія не надала, зіславшись на угоду між Телеканалом та кандидатом, а також на ст. 21 п. 2 Закону України “Про інформацію“.

Нагадаємо, що активісти ОПОРИ під час аналізу остаточних фінансових звітів мажоритарників Чернівецької області, звернули увагу на ситуацію, коли 9 жовтня 2014 року на рахунок виборчого фонду кандидата Володимира Куліша декількома платежами надійшло 2,6 млн. грн., які в той же день були перераховані Новому каналу для трансляції політичної реклами.

ОПОРА звернулася до Центральної виборчої комісії та УМВС України в Чернівецькій області з проханням здійснити перевірку щодо того, чи не були дані кошти витрачені на рекламу не кандидата, а політичної партії Блок Петра Порошенка, що заборонено Законом "Про вибори народних депутатів України". Варто зауважити, що сума в 2,6 млн. грн. складає 90% від загальної задекларованої суми витрачених коштів кандидата на всю виборчу кампанію.

В розпорядженні ОПОРИ рекламного ролику, який був розміщений в ефірі телеканалу “Новий канал” під час виборчої кампанії, немає. Тому питання, чи була це політична реклама тільки кандидата, про що йдеться у відповіді “Нового каналу”, чи й Блоку Петра Порошенка, від якого висувався Володимир Куліш, залишається відкритим. Відповідь на це питання може дати аналіз змісту рекламного ролика, а також аналіз фінансових документів, в отримані копій яких ОПОРІ відмовлено.

Тим часом активісти ОПОРИ надали пояснення щодо свого звернення УМВС України в Чернівецькій області та копії відповідних документів, які є в організації, правоохоронцям. Отож питання щодо відкриття чи не відкриття кримінального провадження за цим фактом наразі на розгляді в УМВС України в Чернівецькій області.
Рейтинг:
(голосів: 1)
19-12-2014, 12:17
Коментарів 0 Переглядів 1153

Теги -
загрузка...
Ще одна смертельна ДТП на Буковині: загинула жінка-пасажир
Легковик з’їхав з проїжджої частини дороги в кювет і перекинувся.
На Буковині п'яний водій мікроавтобуса врізався у вантажівку: загинула дитина
Шофер і ще двоє пасажирів, віком 34 і 37 років, отримали закриті черепно-мозкові травми й множинні забої.
На Прикарпатті у горах травмувався чернівчанин: у чоловіка опіки
Чоловіка доставлено до Яремчанської міської лікарні.
Популярне Коментують
• Новини
Пацани ходять табунами, а корупція – городами. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Центр Біржових Технологій (Чернівці): Дмитро Ротар – крок до успішного майбутнього (на правах реклами)

Успіх кожної людини залежить від її бажання, набутих знань та прикладених зусиль. Центр Біржових Технологій (Чернівці) є компанією, яка призначена для забезпечення розвитку успішного бізнесу всіх бажаючих в умовах європейського вектора досягнення фінансової стабільності.
Автомобіль у розстрочку від 0,01% річних відтепер можна обрати в будь-якому автосалоні України (на правах реклами)

Клієнти ПриватБанку отримали можливість придбавати нові автомобілі в розстрочку на акційних умовах з будь-якого автосалону України
Сльози від амброзії та полину
У серпні люди, що страждають на алергію, потерпають від небезпечного пилку
Рубрика здоров'я ...