28 листопада відбулось засідання комісії з визначення кращого логотипу "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях", на якому було розглянуто зауваження та пропозиції громадськості щодо запропонованих на обговорення ескізів логотипів, які були оприлюднені на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.
Як повідомляє прес-служба міської ради, в результаті розгляду та обговорення ескізів, враховуючи висловлену думку громадськості, комісія шляхом голосування визначила переможців конкурсу, а саме:
– по логотипу "Зроблено в Чернівцях" – ескіз автора Ігоря Талалай. Головним елементом композиції знаку є стилізована форма букового листка, в який вписані найбільш характерні споруди архітектурного ансамблю історичної частини м. Чернівців і шрифтовий напис – зроблено в Чернівцях;
– по логотипу "Зроблено на Буковині" – ескіз автора Артема Тодеряна. Дизайн логотипу відображено у вигляді квітки, що поєднує колоритну традиційну Буковинську вишивку. Обрані ескізи логотипів "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях", відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.10.2014р. №515/17, переходять у власність організатора конкурсу, який залишає за собою право на їх доопрацювання та внесення коректив.
Логотипи "Зроблено на Буковині" і "Зроблено в Чернівцях" використовуватимуться для посилення уваги й інтересу до буковинських і чернівецьких товарів, зокрема, під час проведення Петрівського ярмарку, Дня міста, виставково-ярмаркових заходів, презентацій, а також різноманітних акції, в тому числі і в торговельній мережі міста. Використання таких логотипів товаровиробниками для маркування власної продукції не передбачено.
Застосування логотипів "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях" іншими зацікавленими особами під час проведення різноманітних заходів та акцій можливе лише після отримання погодження міської ради.
1-12-2014, 11:50
0
2 736