RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Визначено кращі логотипи "Зроблено в Чернівцях" і "Зроблено на Буковині"
Визначено кращі логотипи "Зроблено в Чернівцях" і "Зроблено на Буковині"

28 листопада відбулось засідання комісії з визначення кращого логотипу "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях", на якому було розглянуто зауваження та пропозиції громадськості щодо запропонованих на обговорення ескізів логотипів, які були оприлюднені на офіційному веб-порталі Чернівецької міської ради в мережі Інтернет.

Як повідомляє прес-служба міської ради, в результаті розгляду та обговорення ескізів, враховуючи висловлену думку громадськості, комісія шляхом голосування визначила переможців конкурсу, а саме:

– по логотипу "Зроблено в Чернівцях" – ескіз автора Ігоря Талалай. Головним елементом композиції знаку є стилізована форма букового листка, в який вписані найбільш характерні споруди архітектурного ансамблю історичної частини м. Чернівців і шрифтовий напис – зроблено в Чернівцях;

– по логотипу "Зроблено на Буковині" – ескіз автора Артема Тодеряна. Дизайн логотипу відображено у вигляді квітки, що поєднує колоритну традиційну Буковинську вишивку. Обрані ескізи логотипів "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях", відповідно до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.10.2014р. №515/17, переходять у власність організатора конкурсу, який залишає за собою право на їх доопрацювання та внесення коректив.

Логотипи "Зроблено на Буковині" і "Зроблено в Чернівцях" використовуватимуться для посилення уваги й інтересу до буковинських і чернівецьких товарів, зокрема, під час проведення Петрівського ярмарку, Дня міста, виставково-ярмаркових заходів, презентацій, а також різноманітних акції, в тому числі і в торговельній мережі міста. Використання таких логотипів товаровиробниками для маркування власної продукції не передбачено.

Застосування логотипів "Зроблено на Буковині" та "Зроблено в Чернівцях" іншими зацікавленими особами під час проведення різноманітних заходів та акцій можливе лише після отримання погодження міської ради.
Редактор: Igor
1-12-2014, 11:50
Коментарів 0 Переглядів 2 736

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

У Install Pro, крім теплових насосів, можна також підібрати будь-які види сантехнічного обладнання й трубопровідної арматури, системи водоочищення, насосне обладнання, опалювальні прилади та котельні установки, внутрішні й вуличні інженерні системи та багато іншого.

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".