RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях з’явилася художня настінна реклама, схожу на яку раніше можна було бачити на старовинних поштівках... Відомий чернівецький художник Олег Любківський на фасаді "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" створив живописну вивіску. Її презентація відбулася вчора, 29 серпня. Чернівчани побачили приклад простої, виконаної зі смаком художньої реклами.

- Це монументальний настінний живопис, але мінімальних розмірів, - пояснює художник Олег Любківський. - Фактично, це фреска з використанням нашарувань фарби: і простої, і рідкої. Плюс утворення фактури старовинної штукатурки. Це живописна техніка, якою володію я особисто. За допомогою тонких шарів фарби можна добитися ефектів старовинного розпису. А сама така традиція - не нова. Просто я вирішив, що потрібно її відновити у Чернівцях.

Митець наголошує, що “базарні калинівські реклами уже забили усе місто та наші голови”.

- Нема сил дивитися на таку рекламу, - нарікає пан Олег. - Для прикладу, маленький магазин жіночої білизни на 2,5 метрів, а реклама на 10 квадратних метрів. Тому ми вирішили започаткувати відновлення у Чернівцях традиційної європейської реклами. Настінна. Скромна. Не підносить себе вище дійсності. Сподіваюся, ми будемо виховувати художній смак людей. Такий смак полягає не у нагромадженні багатоповерхових рекламних конструкцій, які виграють усіма кольорами фарби, а у стриманій достойній рекламі з чіткою витриманою стилістикою.

Художник зауважує, що у Чернівцях збереглися три такі старовинні реклами: дві австрійського та одна румунського періоду. Це реклами на вулицях Лисенка, Заньковецької та Головній.

- Харизма цих реклам у тому, що вони не є нав’язливими. Дивлячись на них, розумієш, що настав час знову думати про зовнішню культуру Чернівців, - наголошує Олег Любківський.

- Культура такої реклами колись була у Чернівцях до радянського часу, - додає власник "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" Василь Дроняк. - Таку культуру нині має кожне європейське місто. Якщо ми глянемо на наші фасади, ми побачимо, що в окремих уже є ніші, де були такі вивіски. Це видно і на старовинних листівках. Було би дуже чудово, якби ми відродили дану традицію. Щоби усі ці вивіски “а-ля Калінка”, “а-ля совок” поміняли на європейські. Тим більше, такі вивіски не дорожчі за гламурні, але в іміджевому плані набагато вигідніші.

Щоправда, не усі городяни достойно оцінили мистецтво художньої реклами.

- Дуже сумно, що сусіди кав’ярні написали скаргу, що ми нібито розмальовуємо стіни, - дивується пан Василь. - Хочу пояснити сусідам наступне: те, що робить Олег Любківський - це є мистецтво. На нього не потрібно скаржитися, замальовувати, заляпувати, знищувати його...


У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому
Редактор: valeriya
30-08-2014, 08:52
Коментарів 0 Переглядів 2 436

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.