RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У Чернівцях з’явилася художня настінна реклама, схожу на яку раніше можна було бачити на старовинних поштівках... Відомий чернівецький художник Олег Любківський на фасаді "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" створив живописну вивіску. Її презентація відбулася вчора, 29 серпня. Чернівчани побачили приклад простої, виконаної зі смаком художньої реклами.

- Це монументальний настінний живопис, але мінімальних розмірів, - пояснює художник Олег Любківський. - Фактично, це фреска з використанням нашарувань фарби: і простої, і рідкої. Плюс утворення фактури старовинної штукатурки. Це живописна техніка, якою володію я особисто. За допомогою тонких шарів фарби можна добитися ефектів старовинного розпису. А сама така традиція - не нова. Просто я вирішив, що потрібно її відновити у Чернівцях.

Митець наголошує, що “базарні калинівські реклами уже забили усе місто та наші голови”.

- Нема сил дивитися на таку рекламу, - нарікає пан Олег. - Для прикладу, маленький магазин жіночої білизни на 2,5 метрів, а реклама на 10 квадратних метрів. Тому ми вирішили започаткувати відновлення у Чернівцях традиційної європейської реклами. Настінна. Скромна. Не підносить себе вище дійсності. Сподіваюся, ми будемо виховувати художній смак людей. Такий смак полягає не у нагромадженні багатоповерхових рекламних конструкцій, які виграють усіма кольорами фарби, а у стриманій достойній рекламі з чіткою витриманою стилістикою.

Художник зауважує, що у Чернівцях збереглися три такі старовинні реклами: дві австрійського та одна румунського періоду. Це реклами на вулицях Лисенка, Заньковецької та Головній.

- Харизма цих реклам у тому, що вони не є нав’язливими. Дивлячись на них, розумієш, що настав час знову думати про зовнішню культуру Чернівців, - наголошує Олег Любківський.

- Культура такої реклами колись була у Чернівцях до радянського часу, - додає власник "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" Василь Дроняк. - Таку культуру нині має кожне європейське місто. Якщо ми глянемо на наші фасади, ми побачимо, що в окремих уже є ніші, де були такі вивіски. Це видно і на старовинних листівках. Було би дуже чудово, якби ми відродили дану традицію. Щоби усі ці вивіски “а-ля Калінка”, “а-ля совок” поміняли на європейські. Тим більше, такі вивіски не дорожчі за гламурні, але в іміджевому плані набагато вигідніші.

Щоправда, не усі городяни достойно оцінили мистецтво художньої реклами.

- Дуже сумно, що сусіди кав’ярні написали скаргу, що ми нібито розмальовуємо стіни, - дивується пан Василь. - Хочу пояснити сусідам наступне: те, що робить Олег Любківський - це є мистецтво. На нього не потрібно скаржитися, замальовувати, заляпувати, знищувати його...


У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому
Редактор: valeriya
30-08-2014, 08:52
Коментарів 0 Переглядів 2 462

Теги -

59-річний водій автомобіля "Renault Duster" наїхав на велосипедиста

Зіткнувся "Lexus" з мікроавтобусом "Ford"

Командир наголосив захисникам, що пишається їхніми потужними результатами на полі бою
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.