Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У Чернівцях з’явилася художня настінна реклама, схожу на яку раніше можна було бачити на старовинних поштівках... Відомий чернівецький художник Олег Любківський на фасаді "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" створив живописну вивіску. Її презентація відбулася вчора, 29 серпня. Чернівчани побачили приклад простої, виконаної зі смаком художньої реклами.

- Це монументальний настінний живопис, але мінімальних розмірів, - пояснює художник Олег Любківський. - Фактично, це фреска з використанням нашарувань фарби: і простої, і рідкої. Плюс утворення фактури старовинної штукатурки. Це живописна техніка, якою володію я особисто. За допомогою тонких шарів фарби можна добитися ефектів старовинного розпису. А сама така традиція - не нова. Просто я вирішив, що потрібно її відновити у Чернівцях.

Митець наголошує, що “базарні калинівські реклами уже забили усе місто та наші голови”.

- Нема сил дивитися на таку рекламу, - нарікає пан Олег. - Для прикладу, маленький магазин жіночої білизни на 2,5 метрів, а реклама на 10 квадратних метрів. Тому ми вирішили започаткувати відновлення у Чернівцях традиційної європейської реклами. Настінна. Скромна. Не підносить себе вище дійсності. Сподіваюся, ми будемо виховувати художній смак людей. Такий смак полягає не у нагромадженні багатоповерхових рекламних конструкцій, які виграють усіма кольорами фарби, а у стриманій достойній рекламі з чіткою витриманою стилістикою.

Художник зауважує, що у Чернівцях збереглися три такі старовинні реклами: дві австрійського та одна румунського періоду. Це реклами на вулицях Лисенка, Заньковецької та Головній.

- Харизма цих реклам у тому, що вони не є нав’язливими. Дивлячись на них, розумієш, що настав час знову думати про зовнішню культуру Чернівців, - наголошує Олег Любківський.

- Культура такої реклами колись була у Чернівцях до радянського часу, - додає власник "Найкращої кав’ярні на розі Університетської та Сковороди" Василь Дроняк. - Таку культуру нині має кожне європейське місто. Якщо ми глянемо на наші фасади, ми побачимо, що в окремих уже є ніші, де були такі вивіски. Це видно і на старовинних листівках. Було би дуже чудово, якби ми відродили дану традицію. Щоби усі ці вивіски “а-ля Калінка”, “а-ля совок” поміняли на європейські. Тим більше, такі вивіски не дорожчі за гламурні, але в іміджевому плані набагато вигідніші.

Щоправда, не усі городяни достойно оцінили мистецтво художньої реклами.

- Дуже сумно, що сусіди кав’ярні написали скаргу, що ми нібито розмальовуємо стіни, - дивується пан Василь. - Хочу пояснити сусідам наступне: те, що робить Олег Любківський - це є мистецтво. На нього не потрібно скаржитися, замальовувати, заляпувати, знищувати його...


У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому

У Чернівцях відновили рекламу, яка була тут 100 років тому
Автор: valeriya

Рейтинг:
(голосів: 3)
30-08-2014, 08:52
Коментарів 0 Переглядів 2158

Теги -
Стали відомі проміжні результати виборів до Чернівецької міської ради
За попередніми підрахунками, п'ятивідсотковий бар'єр до Чернівецької міської ради долають сім партій
Важкохворого з COVID-19 переносили до реанімації на руках: шокуюче відео з Чернівецької лікарні
Журналісти "Української правди" під час зйомок репортажу з інфекційного відділення Чернівецької обласної лікарні стали свідками шокуючої ситуації
На Буковині - новий коронавірусний рекорд: майже 400 випадків за добу
Сьогодні COVID-19 підтвердили у ще 397 буковинців - це новий сумний рекорд
Популярне Коментують
• Новини










«Краще би вибори перенесли на весну». Блог Марини Кавкало
Перед виборами кандидати так активно взялися щось робити, що треба було вибори відкласти. Хай би ще щось відремонтували
І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
загрузка...
Соковите м’ясо з мангалу, смачні страви з печі, п’янкі коктейлі і крутий кальян! Траторія «Gorno» на вулиці О. Кобилянської чекає на вас!*

Якщо ви хочете смачно поїсти, не витративши на обід всі заощадження, і при тому приємно провести час, насолоджуючись атмосферою, тоді траторія "Gorno" ідеальний варіант для вас
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.