RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чернівці заробили на рекламі 1,6 мільйона гривень

Від розміщення зовнішньої реклами до міського бюджету Чернівців за півроку надійшло 1 645 000 гривень. Про це повідомляє сектор інформації та зв’язків з громадськістю міської ради.

Упродовж І півріччя 2014 року департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин Чернівецької міської ради укладено 156 договорів на тимчасове користування місцями розташування рекламних носіїв та 47 додаткових договорів на продовження дозволів на розміщення рекламних конструкцій.

Станом на 1 липня на території міста встановлено 541 рекламну конструкцію типу “білборд”, 440 рекламних конструкцій типу “сітілайт”, 118 рекламних банерів на розтяжках, 133 касетона, 7 вказівників на опорах, 2 біжучих рядки, 14 аудіоретрансляторів та прапорів.
Редактор: Igor
17-07-2014, 18:16
Коментарів 0 Переглядів 1 378

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.