У перевізників відбирають маршрути через "соціальну складову"

Новини Чернівців
2 084
0
У перевізників відбирають маршрути через "соціальну складову"

З-понад 20 перевізниками розірвано договори через "соціальну складову" (відмову перевезення пільговиків, невиїзди автобусів у рейс).

Про це повідомив директор департаменту інфраструктури, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства ОДА Дмитро Павел.

– Наприклад, маршрут №201 сполученням "Чернівці – Сторожинець". Перевізник "Флеш авто захід сервіс" надав хороші нові автобуси, які певний час їздили, – розповів Дмитро Павел. – Потім ми здійснили моніторинг із виконання рейсів і помітили, що перевізник із 75 відсотків здійснює 64-65 відсотків рейсів. Тобто автобуси банально не виїжджали у рейси. Ми викликали перевізника для офіційного пояснення. Крім того, є група пільговиків, яких слід перевозити... Тож ми зрозуміли, що це підприємство не може виконувати соціальне навантаження на цьому маршруті, і розірвали договір. Надали тимчасове право на здійснення рейсів іншим двом перевізникам: ПП "Багіра" й ПП "Підгір’я – авто".

Дмитро Павел розповів, якщо бачать, що можуть дозволити собі розірвати договір та передати маршрути іншим перевізникам – роблять це. Ні – шукають інші способи впливу.

- Як можна змусити перевізника перевозити пільговиків? Наприклад, клопотати перед управлінням соціального захисту, щоби вони провели зміни у відповідних програмах, щоби перевізнику виділити більше коштів на компенсацію. Такі ситуації трапляються рідко, але ми так робимо, – зазначив чиновник.

Загалом ситуацію з перевізниками Дмитро Павел бачить оптимістично: "Слава Богу, з невиконанням рейсів в області, як і з ДТП за участю перевізників, у 2013 році у нас проблем немає. Маршрути здійснюються. Є локальні проблеми: зламалися, не виїхали. Ми з розумінням до цього ставимося. Коли ж стабільно не виконуються рейси – тоді розриваємо договори".

Якщо пасажир має претензії до роботи перевізників, Дмитро Павел радить телефонувати до ОДА.

– Пасажирові слід звертатися до ОДА. Скарги приймають у наступній формі: слід вказати прізвище, ім’я, по-батькові, час, коли стався інцидент, і номер автобуса.

Важливо!
Телефон для скарг 55 18 70
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують