RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Чернівецька випускниця набрала 200 балів з англійської

200 балів на тестуванні отримала випускниця Чернівецької гімназії №4 Ніна Замідра. Завдання зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови дівчина виконала без жодної помилки.

До свого успіху юна чернівчанка ставиться спокійно, а пов’язує його зі старанним навчанням у гімназії.

– Англійську мову у гімназії вивчала посилено і протягом багатьох років, – розповіла абітурієнтка Ніна Замідра. – Такого результату на ЗНО досягла завдяки постійному вивченню англійської. До тестування дуже старанно готувалася.

Дівчина розповіла, що так добре знає англійську мову лише завдяки теорії. "На практиці десь, скажімо, за кордоном, англійську мову для спілкування не використовувала, – зауважила Ніна. – Спілкувалася іноземною лише з однокласниками у школі. Крім того, часто переглядає фільми англійською мовою. Це дуже розвиває аудіювання".

Навчатиметься чернівецька розумниця в одному з вищих навчальних закладів Києва.

– Ймовірно, здобуватиму професію перекладача в одному з вишів Києва, – зізналася Ніна. – Це або Київський національний університет імені Т. Шевченка, або Києво-Могилянська академія. Проте наперед не хочу загадувати. Можливо, все ж таки залишуся вдома і продовжу навчання в Чернівецькому національному університеті ім. Ю. Федьковича.

Ніна Замідра – поки що єдина буковинка, яка цього року отримала на зовнішньому незалежному оцінюванні максимальну кількість балів.

Як розповіла завідувач відділу тестових технологій та зовнішнього оцінювання групи моніторингу в області Любов ЯКИМЕНКО, нині ще вивчають результати ЗНО в усіх районах, але, за попередніми даними, 200 балів отримала лише одна випускниця.


До речі

У 2012 році на Буковині шестеро учасників тестування отримали по 200 балів.
У 2011 році максимального результату досягнули 11 випускників шкіл.
Редактор: Igor
4-07-2013, 09:39
Коментарів 0 Переглядів 5 366

Теги -
Люди хочуть отримати "соціальні допомоги", а втрачають тисячі гривень
Ініціаторкою її створення стала депутатка обласної ради Оксана Палійчук.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.