У Чернівцях побільшало Інтернет-клубів, різноманітних майстерень та ломбардів.
– Найбільше реєструються підприємці, які надають комп’ютерні послуги, – інформує заступник начальника відділу державної реєстрації міської ради Олена БАРТУСЕВИЧ. – Як правило, відкривають Інтернет-клуби та сервісні центри з ремонту комп’ютерної техніки. Серед юридичних осіб зросла кількість тих, які надають послуги у сферах будівництва, виробництва, ремонту побутової техніки та автомобілів, займаються гуртовою торгівлею.
При цьому попит є лише на дешеві комерційні приміщення.
– Тривалий час не можу здати в оренду приміщення під магазин у центрі міста, – зізнається чернівчанка Ірина. – Телефонують здебільшого ті, які хочуть відкрити заклад громадського харчування невеликої площі: пекарню із виготовлення пиріжків, їдальню. При цьому хочуть орендувати не все приміщення, а лише його невелику частину. А охочих відкрити магазини одягу, меблів чи побутової техніки взагалі немає.
Ріелтор Марія зауважує, що попит є тільки на найдешевші приміщення: "Звертаються різні орендарі – хочуть знайти приміщення і під продуктові магазини, і під майстерні з ремонту одягу та взуття, офіси. Зверталися й охочі відкрити фотостудію та "шоколадне" кафе. При цьому всі хочуть знайти приміщення якнайдешевше: власники продовольчих та продуктових магазинів – у "прохідних" місцях, ремонтних майстерень та комп’ютерних центрів – у центрі міста".
За словами начальника відділу розвитку торгівлі департаменту економіки міськради Галини КРОТОВОЇ, комерційних закладів у місті практично не побільшало. Так, у Чернівцях у січні цього року відкрили шість магазинів та закладів харчування, у лютому – 10 (у січні і лютому минулого року відкрили по шість таких об’єктів). Зате закрилося цьогоріч на кілька закладів більше. (О. Длужанська)
Думка фахівця
Микола МАЛЯРЧУК, головний спеціаліст Держкомпідприємництва:
– Найвигідніше нині здавати приміщення в оренду. Ті, хто має нерухомість, не залишаться у програші. Популярні нині Інтернет-центри, ломбарди та фірми-посередники з працевлаштування за кордоном.
Продовжують потрапляти на ринок регіону і великі компанії та підприємства. Це філії страхових компаній, банківських установ, представники компаній мобільного зв’язку, будівництва (в тому числі займаються торгівлею будівельними матеріалами) та постачання питної води. Виробництвом нині займатися невигідно.
18-03-2011, 17:38
0
1 792