Семи найбільшим торговельним мережам області загрожує значний штраф за обман покупців. Колегія обласного відділення Антимонопольного комітету розглядає справи проти них за ознаками нечесної конкуренції.
Під час моніторингу ринку продуктів харчування виявили, що торгові заклади розповсюджують інформацію про товари, яка не відповідає дійсності. Наразі обласне відділення Антимонопольного комітету відмовляється назвати ці заклади, посилаючись на таємницю розслідування. "МБ" вирішив з’ясувати, чи обманювали чернівчан у супермаркетах.
"Гроші повернули, коли поскаржився"Чернівчанин Ігор стверджує, що перед Різдвом його намагалися обрахувати в торговельному центрі. "Товарів набрав багато, проте намагався трохи зекономити, – каже чоловік. – Коли касир підраховувала загальну суму, виявилося, що справжня вартість товарів не відповідала тому, що було зазначено на цінниках. Я зробив зауваження працівниці, але та тільки обурилася. Мене хотіли надурити на 15 гривень. Це не дуже великі гроші, але дісталися мені нелегкою працею".
Побував у подібній ситуації і мешканець Чернівців Максим: "У магазині біля каси стояла солодка вода з акційною заниженою ціною. Поруч – така ж вода, щоправда, дорожча на кілька копійок. Я, звісно, взяв пляшку води з акційною ціною. Проте мені порахували її за звичайною вартістю. Після цього поскаржився адміністратору, який пізніше повернув мені гроші".
Стала заручницею одного із супермаркетів міста і 68-річна пенсіонерка Марія Василівна: "На останні гроші з пенсії хотіла купити хліба. Виявилося, що справжня вартість його майже удвічі більша, ніж було зазначено на ціннику".
"Непорозуміння трапляються через покупців"– У покупців часто складається хибне враження, ніби супермаркет хоче їх надурити, – запевняє заступник керуючого супермаркетом мережі "Велика кишеня" Олег Васильович. – Часто буває так, що продавець торгового залу, який відповідає за цінники, не завжди встигає вивісити їх із новою ціною. Якщо такі випадки в нас трапляються, завжди клієнтові повертаємо різницю. Продавець же отримує попередження.
– У нас часто трапляються випадки, коли людина бере з полиці, скажімо, рис, – розповідає адміністратор торговельного центру "Колос" Ірина. – Проходить до іншої полиці, де знаходить рис за нижчою ціною. Покупець залишає на цій полиці рис і забирає дешевший. Після нього сюди приходить інший клієнт, який забирає залишену пачку рису.
Супермаркетам загрожує штрафОбласне відділення АМК нині розглядає справи сімох найбільших торговельних мереж.
– Ми виявили невідповідність виду товару, вказаного виробником на продукті, та інформації, надрукованої на цінниках та фіскальних чеках магазинів та яка стосується продуктів харчування, – повідомив "МБ" голова територіального відділення Віктор МОТУЛЯК.
В. Мотуляк зауважив, що більшість торговельних мереж уже повідомили про усунення цих порушень. Якщо ж вдасться довести порушення у семи торговельних мережах області, їм загрожує штраф у розмірі до п’яти відсотків доходу від реалізації продуктів за останній рік.
– Покупцям раджу уважно звіряти інформацію, яка є на ціннику, з інформацією безпосередньо на продукті, – зауважив Віктор Мотуляк.
Микола КОБИЛЮК
20-01-2011, 11:16
0
1 740