Якщо необхідно перевірити та звірити показники лічильника, які зафіксовані у базі даних обленерго, це споживачі можуть зробити самостійно і в будь-який час.
Про це повідомляє "Чернівціобленерго".
Перевірити показники можна в Особистому кабінеті або у телеграм-боті підприємства.
Варіант 1. Зайти (чи зареєструватися) в Особистому кабінеті споживача на сайті обленерго https://oblenergo.cv.ua/ У розділі Показання лічильника ви побачите дані вашого обсягу споживання: показники за попередній період і крайній показник, зафіксований станом на 1 лютого.
Варіант 2. Активувати (або зареєструватися) у телеграм-боті Обленерго https://t.me/oblcv_bot – і пройти активацію покроково: старт, підтвердити особу, обрати рахунок. Бот покаже ваш крайній показник, зафіксований у базі станом на 1 лютого.
Якщо ці дані відрізняються від показників споживача, які передавали минулого разу у дні прийому показників (30– 3 числа кожного місця), це легко виправити. Можна зателефонувати будь-який час до Call-центру (0372) 584-980, 099 230-9900, 067 230-9900 (сервіс працює цілодобово) і повідомити свій показник станом на час розмови з оператором. Якщо буде потреба – зафіксувати на фото чи відео лічильника й вислати на електронну пошту pokazy@oe.cv.ua.
Але показники, отримані упродовж місяця – не є розрахунковими. Тому обов’язково потрібно буде повідомити реальний показник з 28 до 3 числа. Ці дані стануть основою для формування платіжки за підсумком споживання електроенергії за місяць.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
17-02-2024, 10:21
0
3 518