RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



Цього року не оголошували прийом пропозицій до "Бюджету участі".

Про це molbuk.ua розповіла головна спеціалістка відділу комунікацій Чернівецької міської ради Оксана Филипчук.



З часу існування "Бюджету участі" такого ще не було.

Через те, що не реалізували попередні проєкти, і через воєнний стан прийом нових проєктів на "Бюджет участі" оголошувати не будуть.

"За правилами проєкти до "Бюджету участі" мали б приймати з травня до вересня, а восени оголошувати голосування, але всі у цей період були зайняті іншими справами. Воєнний час поставив багато запитань, через які б довелося змінити положення, обговорити це все, але такої можливості не було. Крім того, основне правило "Бюджету участі" – це його послідовність. Неправильно оголошувати прийняття нових проєктів, якщо ще не втілили попередні. Тому цього року "Бюджету участі" не буде. У Чернівцях вперше він був оголошений у 2016 році і відтоді жодного разу не пропускали", – каже Оксана Филипчук.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
21-08-2022, 16:26
Коментарів 0 Переглядів 2 800

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".