18 липня 1897 року вперше вулицями Чернівців почав курсувати міський електротранспорт.
Сьогодні відзначають 125-річчя міського електротранспорту, пише molbuk.ua.
У 1906 році придбали два літні відкриті вагони, де вміщалося по 80 пасажирів. Вони їздили до річки Прут.
Влітку 1907 року завершили будівництво другої трамвайної колії від парку Франца-Йозефа (Соборної площі) вниз через центр міста до пивоварні Штайнера. Замовили чотири засклених вагони нової конструкції в австрійському місті Грац.
У 1908 році трамвайна лінія була продовжена у бік моста через річку Прут.
На той час у депо було 18 моторних і 4 причіпних вагони.
З 1 червня 1901 року в Чернівцях запровадили нові службові правила для персоналу трамвая. Кожен, хто наймався на роботу, повинен був мати австрійське громадянство, бути не молодшим 21 року, здоровим, добре вихованим, подати документи про освіту.
Вагоноводи і кондуктори здавали спеціальні екзамени і носили спеціальні мундири.
Працівників могли звільнити за п’янку, грубу образу пасажирів, заподіяння шкоди майну, порушення правил безпеки, невиконання службових обов’язків. За запізнення на роботу штрафували. Усі речі та предмети, знайдені у вагонах, повинні були здавати на зберігання. Персонал також був зобов’язаний турбуватися про чистоту вагонів.
Холодної пори року у вагонах працювали електропічки, які встановлювали під сидіннями.
В румунські часи білет на проїзд коштував 5 лей.
20 березня 1967 року чернівецький трамвай припинив своє існування.
В 1997 році з нагоди 100-річчя чернівецького трамвая в сквері вул. Гагаріна встановлено відреставрований вагон.
Наразі тролейбусна мережа міста покриває всю його центральну частину. Тролейбуси перевозять більшу частину пасажирів міського транспорту.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
18-07-2022, 21:41
0
3 034