Сьогодні, 2 квітня, у медіа-центрі Belle Vue студенти студії "Luxury маркетинг / Маркетинг понтів" кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича провели дискусію, презентацію, огляд основних тенденцій на ринку та предметів розкоші.
Як повідомляє кореспондентка molbuk.ua на презентації були присутні близько 60 студентів-маркетологів.
У ході дискусії викладачі та студенти кафедри маркетингу, іновацій та регіонального розвитку доповідали про бренди, готелі, про життя у стилі WOW, найдорожчі та найдивовижніші речі у світі.
На захід запросили сомельє, який розповів студентам про дорогі вина і причину їх неймовірної ціни.
Під час невеличкої паузи студенти пригощались кавою та цукерками, після чого дивились невеличкий фільм про найвідоміші університети маркетингу у світі і зрівнювали предмети світових навчальних закладів з нашими.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
2-04-2019, 16:18
0
3 099