RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію


Сьогодні, 2 квітня, у медіа-центрі Belle Vue студенти студії "Luxury маркетинг / Маркетинг понтів" кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича провели дискусію, презентацію, огляд основних тенденцій на ринку та предметів розкоші.

Як повідомляє кореспондентка molbuk.ua на презентації були присутні близько 60 студентів-маркетологів.



У ході дискусії викладачі та студенти кафедри маркетингу, іновацій та регіонального розвитку доповідали про бренди, готелі, про життя у стилі WOW, найдорожчі та найдивовижніші речі у світі.

На захід запросили сомельє, який розповів студентам про дорогі вина і причину їх неймовірної ціни.

Під час невеличкої паузи студенти пригощались кавою та цукерками, після чого дивились невеличкий фільм про найвідоміші університети маркетингу у світі і зрівнювали предмети світових навчальних закладів з нашими.

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію

Що таке Luxurу: студенти-маркетологи провели дискусію


Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Юлія Леськова
2-04-2019, 16:18
Коментарів 0 Переглядів 3 245

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.