RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Чому люди не йдуть працювати водіями тролейбусів. Блог Мостіпаки

Чому люди не йдуть працювати водіями тролейбусів. Блог Мостіпаки


І знову про тролейбуси. Ними змушений користуватися двічі на день. На мою думку, це ідеальне місце, де можна зрозуміти, чому у нас все так, а не інакше. І чому у нас ще довго буде саме так.

Субота, південь. Тролейбус під’їжджає до останньої зупинки. Біля передніх дверей сваряться пасажирка і кондукторка. Перша кричить, що чекала годину, а вони "десь обідали". Друга: "Дивися. Вона хоче графіка? А де того графіка взяти? Одні на лінії. І я тут причому. Везеш її. А вона ще й не довольна". Тролейбус від’їжджає далі майже порожній – пасажирів десять. За проїзд платять двоє – я і ще якийсь хлопець, який на запитання: "У вас що, проїзний?" жартує: "А грошима берете?" У відповідь чує, яка "погана молодьож і не вихована. А ти тут пашеш цілий день, ніг не чуєш…".

Зупинка біля цвинтаря на Січових стрільців. Не виходить ніхто. Тролейбус проїжджає перехрестя Кишинівської-Січових стрільців – метрів 150 від зупинки. Раптом голосно кричить молодий татусь із дитячим візочком: "Зупиніться, мені треба вийти!" Водій починає обурюватися, кондукторка свариться. І тут озвірілий "папаша" до водія: "Рот закрий і відкривай…!" Той з переляку посеред дороги випускає "буйного" з візочком… Доїхали.

Епізод другий. Водій на кінцевій зупинці до кондукторки: "Дурна робота. Я йому кажу, що інтервал п’ять хвилин. А він їде через вісім. Ще й обізвав мене…". Кондукторка: "Я ж кажу, що дурна і тяжка. Он їде. Харкає в салоні на підлогу. Я йому кажу, що ж ви робите? А він: "Я хворий". Я кажу, а вдома теж харкаєш? А він нахаркав і так пішов. Хіба таку роботу можна робити?".

Епізод третій, описаний у соцмережах. Ранок. Водій одного з тролейбусів влаштував перегони з іншим – своєрідна "боротьба за виконання плану". У відповідь з кабіни: "Б…..". Це слухає весь салон – малі і старі…

Питання: скільки водіїв тролейбусів із набраної групи новачків, які зараз проходять стажування на базі тролейбусного управління, за таких умов залишаться працювати тут – у цьому побутовому пеклі, яке ми самі собі творимо? Чи все ж таки краще в чужій Польщі, де є графік, нові машини з повним електронним "фаршем", електронні квитки і тебе нічого "не гребе". Просто їдь і не порушуй правила.

Олександр Мостіпака

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
6-09-2018, 13:48
Коментарів 0 Переглядів 3 118

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.