Маршрутка №10А: під сидінням видно колесо і дорогу. Блог Людмили Осадчук

Новини Чернівців / новини
1 600
0
Маршрутка №10А: під сидінням видно колесо і дорогу. Блог Людмили Осадчук

Щодня їду у маршрутці №10А. Це фактично єдина маршрутка, якою можна добратися до центру міста з Калічанки. Їде раз на годину, але чітко за графіком. Пасажири багато терплять: і те, що маршрутка майже завжди переповнена, і те, що глохне, і те, що двері час від часу заїдають.

Кілька тижнів тому у маршрутці почало просідати одне з передніх сидінь. Ремонтувати сидіння, звісно, ніхто не збирався, люди продовжували сідати на нього. Тому з кожним днем сидіння дедалі більше прогиналося. Зрештою обшивка на підлозі надірвалася, і вже було видно і колесо, і дорогу. Сідати на таке місце вже просто небезпечно. Та люди потихенько сідали, притримуючись за перила, бо куди дінешся у переповненій маршрутці. А для багатьох наших перевізників зламане сидіння – це ж не привід його ремонтувати. Хай пасажири і так їздять.

Про такий вигляд маршрутки і нещасне сидіння я написала у соцмережах. На моє зауваження відреагувало і керівництво фірми-перевізника. Та перевізник не вибачення просила у пасажирів, а, як завжди, когось у чомусь звинувачувала. Пані директор одразу поскаржилася, що маршрутка їздить жахливою дорогою на вулиці Козятинській, тому такий її стан. Навіть фото скинула кількамісячної давнини, де маршрутка у болоті застрягла. Хоча дорога наразі на вулиці Козятинській не у найгіршому стані. Після моїх фото справжньої дороги, перевізник вже не сперечалася.

Я ж запитала у поліції та управління Укртрансбезпеки, чому дозволяють їздити таким маршруткам. Чекають трагедії?

На моє запитання, скільки маршруток перевірили у Чернівцях, в управлінні патрульної поліції лише повідомили, що перевіряють і в області, і в місті. Зокрема протягом десяти останніх днів перевірили понад 400 та виявили 25 технічно несправних транспортних засобів для перевезення пасажирів.

В управлінні Укртрансбезпеки в області пояснили, що у водіїв маршруток переважно перевіряють документи, а заборонити рух маршрутки через технічну несправність може лише патрульна поліція. А підприємства перевізників взагалі ніхто не перевіряє, бо діє мораторій на перевірки. За технічний стан маршрутки відповідає механік, який і випускає її на лінію. Тож якщо щось станеться з пасажирами у цих "розвалюхах", шукайте крайніх.

Не знаю, чи мій допис у соцмережах вплинув на перевізника, чи маршрутка вкотре зламалася, але після обіду пустили іншу – в кращому технічному стані. Сподіваюся, що те сидіння відремонтують. Так що, панове перевізники, іноді заглядайте у свої маршрутки, доки з них люди не повипадали.

Людмила Осадчук

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують