RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту

16 депутатів Чернівецької міськради провалили ухвалення рішення про виділення 36 мільйонів гривень на закупівлю нових автобусів для комунального підприємства "Чернівецьке тролейбусне управління".

Від початку роботи чинного скликання міськради практично усі вони демонстрували ігнорування пропозицій мера щодо закупівлі нового комунального транспорту за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та на умовах лізингу.

Традиційно проти таких ініціатив виступають представники фракції "Рідне місто", "проданівське" крило колишньої фракції "Самопоміч", дотичні до секретаря міськради обранці з фракцій "Свобода", "Народний контроль".

Більшість з цих депутатів громадським транспортом не користується, а отже їм важко зрозуміти, в яких умовах щодня пересічним чернівчанам доводиться пересуватися містом у маршрутках та електротранспорті.

Згідно з електронними деклараціями про доходи і витрати за минулий рік, семеро обранців із групи "противників оновлення громадського транспорту" не володіють жодними транспортними засобами. Щоправда, статки цих політиків цілком дозволяють їм користуватися послугами таксі. Приміром, складно уявити у переповненому тролейбусі таких, як депутат Анатолій Чесанов, котрий торік офіційно задекларував майже мільйон гривень доходу.

Редакція molbuk.ua проаналізувала, якими автомобілями володіють депутати, які вже майже чотири роки блокують питання закупівлі комунального транспорту для Чернівців.

Найбільше одиниць транспортних засобів задекларував "рідномістянин" Валерій Найдиш, який на сесії 26 червня проігнорував голосування за закупівлю автобусів.

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту


У його домашньому автопарку є такі автівки: Mercedes Vito 2003 року випуску, Lexus LX570 2008 року випуску, Renault Kangoo 2007 року випуску, Mercedes Sprinter 2004 року випуску, Mercedes 308D 1995 року випуску та Fiat Skudo 1998.

Нагадаємо, у лютому 2017 року Найдиш "не голосував" за закупівлю нових тролейбусів за кредитні кошти ЄБРР.

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту


Дві елітні автівки задекларував секретар Чернівецької міськради Василь Продан, який торік виступав проти нових тролейбусів, а нині – "не голосував" за комунальні автобуси. Автопарк посадовця складається з автомобілів Toyota RAV 4 2011 року випуску і Toyota Land Cruiser 200 2016 року випуску.

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту


Не ходить пішки і Ярослав Петришин з "Народного контролю". Депутат, який проігнорував голосування за комунальні маршрутки та утримався при голосуванні за нові тролейбуси, задекларував Skoda Superb 2009 року випуску і Opel Vivaro 2007 року випуску.

Валерій Чинуш, який у грудні 2017 року заявляв про необхідність запровадження у місті безкоштовного громадського транспорту, на жаль, нічого не зробив для його закупівлі.

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту


Депутат не підтримав ані оновлення тролейбусного парку, ані закупівлю комунальних маршруток. Один з найбагатших депутатів міськради їздить на автомобілі Mercedes-Benz S 500 2008 року випуску.

Володимир Бешлей – також відомий противник закупівлі нового комунального транспорту для Чернівців. Сам же депутат їздить на Тоyota Camry 2013 року випуску, яку рік тому він переписав на свою маму.

А ось Ростислав Білик, який також дотримується "рідномістянської" позиції щодо оновлення громадського транспорту в Чернівцях, задекларував КамАЗ 1991 року випуску й стареньку Audi A6 (1997 року випуску), яку він отримав у спадок від діда-ветерана війни, котрому транспортний засіб безкоштовно надала держава. До речі, цю автівку у 2014 році у Білика намагався через суд відібрати департамент соцзахисту населення Чернівецької ОДА, проте суд тоді став на захист депутата.

Елітні джипи і старі КамАЗи. На чому їздять депутати, які блокують оновлення громадського транспорту


Яскравий противник ідеї оновлення громадського транспорту Богдан Ковалюк їздить на 10-річній Peugeot Partner. А його колега і співавтор ідеї копання тунелю під аеропортом Віталій Гавриш володіє автомобілем Volkswagen Tiguan 2013 року випуску.

А ось депутат Назар Моклович, котрого у листопаді 2016 року правоохоронці затримували у стані алкогольного сп’яніння за кермом автомобіля Ford Explorer з єврономерами, не задекларував жодного транспортного засобу.

Без автівок залишаються й інші депутати-ненависники вирішення транспортної проблеми в Чернівцях: Юрій Ткачук (Рідне місто), Валерій Казимірович (Батьківщина), Андрій Кандиба (Свобода), Аліна Олевич (позафракційна), Максим Тихонович (Рідне місто) та Анатолій Чесанов (Рідне місто).

У матеріалі використані світлини з архіву molbuk.ua, Максима Козменка та газети "Час".

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
27-06-2018, 18:27
Коментарів 0 Переглядів 4 456


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.