16 депутатів Чернівецької міськради провалили ухвалення рішення про виділення 36 мільйонів гривень на закупівлю нових автобусів для комунального підприємства "Чернівецьке тролейбусне управління".Від початку роботи чинного скликання міськради практично усі вони демонстрували ігнорування пропозицій мера щодо закупівлі нового комунального транспорту за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку та на умовах лізингу.
Традиційно проти таких ініціатив виступають представники фракції "Рідне місто", "проданівське" крило колишньої фракції "Самопоміч", дотичні до секретаря міськради обранці з фракцій "Свобода", "Народний контроль".
Більшість з цих депутатів громадським транспортом не користується, а отже їм важко зрозуміти, в яких умовах щодня пересічним чернівчанам доводиться пересуватися містом у маршрутках та електротранспорті.
Згідно з електронними деклараціями про доходи і витрати за минулий рік, семеро обранців із групи "противників оновлення громадського транспорту" не володіють жодними транспортними засобами. Щоправда, статки цих політиків цілком дозволяють їм користуватися послугами таксі. Приміром, складно уявити у переповненому тролейбусі таких, як депутат Анатолій Чесанов, котрий торік офіційно задекларував майже мільйон гривень доходу.
Редакція molbuk.ua проаналізувала, якими автомобілями володіють депутати, які вже майже чотири роки блокують питання закупівлі комунального транспорту для Чернівців.
Найбільше одиниць транспортних засобів задекларував "рідномістянин" Валерій Найдиш, який на сесії 26 червня проігнорував голосування за закупівлю автобусів.
У його домашньому автопарку є такі автівки: Mercedes Vito 2003 року випуску, Lexus LX570 2008 року випуску, Renault Kangoo 2007 року випуску, Mercedes Sprinter 2004 року випуску, Mercedes 308D 1995 року випуску та Fiat Skudo 1998.
Нагадаємо, у лютому 2017 року Найдиш "не голосував" за закупівлю нових тролейбусів за кредитні кошти ЄБРР.
Дві елітні автівки задекларував секретар Чернівецької міськради Василь Продан, який торік виступав проти нових тролейбусів, а нині – "не голосував" за комунальні автобуси. Автопарк посадовця складається з автомобілів Toyota RAV 4 2011 року випуску і Toyota Land Cruiser 200 2016 року випуску.
Не ходить пішки і Ярослав Петришин з "Народного контролю". Депутат, який проігнорував голосування за комунальні маршрутки та утримався при голосуванні за нові тролейбуси, задекларував Skoda Superb 2009 року випуску і Opel Vivaro 2007 року випуску.
Валерій Чинуш, який у грудні 2017 року
заявляв про необхідність запровадження у місті безкоштовного громадського транспорту, на жаль, нічого не зробив для його закупівлі.
Депутат не підтримав ані оновлення тролейбусного парку, ані закупівлю комунальних маршруток. Один з найбагатших депутатів міськради їздить на автомобілі Mercedes-Benz S 500 2008 року випуску.
Володимир Бешлей – також відомий противник закупівлі нового комунального транспорту для Чернівців. Сам же депутат їздить на Тоyota Camry 2013 року випуску, яку рік тому він
переписав на свою маму.
А ось Ростислав Білик, який також дотримується "рідномістянської" позиції щодо оновлення громадського транспорту в Чернівцях, задекларував КамАЗ 1991 року випуску й стареньку Audi A6 (1997 року випуску), яку він отримав у спадок від діда-ветерана війни, котрому транспортний засіб безкоштовно надала держава. До речі, цю автівку у 2014 році у Білика намагався через суд відібрати департамент соцзахисту населення Чернівецької ОДА, проте суд тоді став на захист депутата.
Яскравий противник ідеї оновлення громадського транспорту Богдан Ковалюк їздить на 10-річній Peugeot Partner. А його колега і співавтор ідеї
копання тунелю під аеропортом Віталій Гавриш володіє автомобілем Volkswagen Tiguan 2013 року випуску.
А ось депутат Назар Моклович, котрого у листопаді 2016 року правоохоронці затримували у стані алкогольного сп’яніння за кермом автомобіля Ford Explorer з єврономерами, не задекларував жодного транспортного засобу.
Без автівок залишаються й інші депутати-ненависники вирішення транспортної проблеми в Чернівцях: Юрій Ткачук (Рідне місто), Валерій Казимірович (Батьківщина), Андрій Кандиба (Свобода), Аліна Олевич (позафракційна), Максим Тихонович (Рідне місто) та Анатолій Чесанов (Рідне місто).
У матеріалі використані світлини з архіву molbuk.ua, Максима Козменка та газети "Час".Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
27-06-2018, 18:27
0
4 456