У Чернівцях комунальне підприємство "Чернівціводоканал" запровадило для споживачів декілька зручних способів передачі показників лічильників шляхом SMS-повідомлення та VIBER-повідомлення.
Про це повідомляє прес-служба водоканалу.
Зазначається, що такі методи передачі показників лічильника зекономлять час абонента, та зроблять процес обслуговування швидким та комфортним.
Передача показників лічильника холодної води через СМС-повідомленняЩоб передати показники лічильника холодної води необхідно відправити СМС на номер
099 1 52 58 58 з текстом:
NNNNN XXXX, де
NNNNN - номер особового рахунку споживача,
XXXX - поточні показники лічильника.
За наявності декількох приладів обліку холодної води необхідно передавати показники кожного лічильника окремо.
Вартість відправки SMS-повідомлення встановлюється згідно тарифного плану оператору зв'язку абонента.
Як передати показники лічильника холодної води через Viber?Для передачі показників необхідно завантажити мобільний додаток VIBER на смартфон та додати у контакти номер:
+38 099 1 52 58 58.Для врахування даних у тексті повідомлення потрібно вказати:
- номер особового рахунку;
- адресу (вулиця, будинок, квартира);
- поточні показники лічильника;
- місце встановлення (кухня, туалет)
Наприклад:
12345*вул. Головна, 128/1*1111*туалетЗа наявності декількох приладів обліку холодної води, слід вказувати їхні номери, поточні показники кожного та місце встановлення (кухня, туалет).
Як і раніше, про обсяги спожитої води можна інформувати:
- за телефонами: 52-58-58 або 52-23-94.
- через сайт підприємства
https://vodokanal.cv.ua або на електронну адресу: abon.cv@gmail.com;
- особисто до абонвідділу підприємства за адресою: м. Чернівці, вул. Головна, 128
КП "Чернівціводоканал" наголошує, що немає потреби передавати показники одразу усіма наявними каналами, достатньо обрати для себе один найбільш зручний спосіб та скористатися ним. Приймаються показники лічильників щомісяця з 25 по 30 (31) число.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
25-02-2018, 20:13
0
2 511