Туристичний інноваційний QR-маршрут з "їжачками" у Чернівцях є найпопулярнішим з-поміж аналогічних проектів у інших чотирьох містах України.
Про це кореспондентові molbuk.ua повідомили у прес-службі компанії Vodafone Україна.
За словами
експерта з зовнішніх відносин відділу зв'язків з громадськістю Ярини БРАВЧУК, саме чернівецький маршрут є найпопулярнішим з-поміж усіх п'яти в Україні. QR-коди на табличках з їжачками у Чернівцях зчитують у середньому до 200 разів на день.
Водночас, популярним є не лише маршрут але й самі "їжачки" - серед вандалів, повідомили в компанії. Так, у Чернівцях загалом було поцуплено 8 табличок з QR-кодами та 5 стрілок-вказівників. Витрати компанії на відновлення цих локацій становили близько 40 тис грн. Початково ці кошти планували використати на розвиток маршруту, зокрема новий контент.
У компанії наголошують, що камінь, з якого виготовлені таблички, є штучним і не має великої цінності. Щоправда, у компанії просять небайдужих чернівчан звертатись в поліцію, якщо вони помітять спроби викрадення кам’яних табличок з їжачками.
Як відомо, у 2016 році компанія Vodafone Україна спільно з Чернівецькою міською радою
створила проект "Відкрий для себе Чернівці". Нині подібні маршрути також діють у Полтаві, Херсоні, Ужгороді та Львові.
Фото: ЧПЧитайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
24-10-2017, 20:11
0
2 031