RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

«Молодий буковинець» лідирує у рейтингу найпопулярніших ЗМІ Чернівців

У Чернівцях газета "Молодий буковинець" та інформаційний портал molbuk.ua лідирують у рейтингах найчитабельніших засобів масової інформації.

Такі дані сьогодні у товаристві "Знання" оприлюднили організатори соціологічного дослідження "Чернівці та чернівчани", яке проводилося у Чернівцях з 18 по 27 червня 2017 року, передає кореспондент molbuk.ua

За даними соціологічного дослідження, 38% чернівчан не читають місцеві Інтернет-ЗМІ. Водночас основними Інтернет-сайтами, з яких чернівчани отримують місцеві новини, є сайт газети "Молодий буковинець", який читають 29% опитаних і сайт БукІнфо – 19 %.

«Молодий буковинець» лідирує у рейтингу найпопулярніших ЗМІ Чернівців


Водночас організатори соціологічного дослідження повідомили, що під час проведення опитування щодо Інтернет-ЗМІ респондентам не вказувались варіанти відповідей щодо таких сайтів як "Погляд" і "Чернівецький промінь".

Окрім того, згідно з результатами дослідження, "Молодий буковинець" лідирує у рейтингу місцевих газет.

«Молодий буковинець» лідирує у рейтингу найпопулярніших ЗМІ Чернівців


Так, "МБ" читають 48,6 відсотка опитаних респондентів. Газету "Погляд" - 15,5%, "Час" - 10,7%, "Чернівці" - 10,1%, "Буковину" - 5%.

За даними дослідження, 57% опитаних в основному отримують інформацію про новини в Чернівцях через телебачення, 31% – через Інтернет-сайти і соціальні мережі, 20% – через друковані ЗМІ і 12% – через радіо.

Довіра до різних видів ЗМІ корелює з частотою їх використання. Від 60 до 90% аудиторії певного ЗМІ довіряють інформації, яку він подає.

Чверть (27%) чернівчан взагалі не дивляться місцеве телебачення, і ця цифра зростає. За два останні роки рейтинги місцевих телеканалів впали від 5 до 20 %, найбільш суттєво – телекомпанії "ТВА". Наразі найрейтинговішими місцевими телеканалами є ТРК "Чернівці" (36 %) і Телекомпанія "ТВА" (34 %).

29% чернівчан не дивляться новини на місцевому телебаченні. При цьому, новини переважно дивляться на трьох ефірних каналах.

Майже половина (46 %) чернівчан не дивляться інформаційні передачі на місцевому телебаченні. При цьому рейтингові інформаційні передачі є на всіх чернівецьких телеканалах.

***

Соціологічне дослідження "Чернівці та чернівчани" провели Центр соціологічних досліджень Філософсько-теологічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, Громадська організація "Інститут місцевого самоврядування" та Чернівецька обласна організація товариства ”Знання” України.

Генеральна сукупність складає 190 тисяч осіб (чернівчани віком від 18 років і старше, які мають право голосу). Обсяг вибірки – 1 515 осіб. Вибірка – двоступенева, стохастична, стратифікована; репрезентативна за статтю і віком. Гранична статистична похибка вибірки (без врахування дизайн-ефекту) – 2,53 % при Р=95%.

Метод опитування: Особисте формалізоване інтерв’ю ("face to face"). Збір даних здійснювали 43 респонденти, переважно студенти-соціологи.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
4-07-2017, 14:22
Коментарів 0 Переглядів 3 438

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.