Чернівецькі перевізники подали до суду на міську владу. Про це на радіо в програмі "Суть Речей" Павліна Храпчинська, директор приватного підприємства "Багіра", пише інформагенство "АСС".
- Саме умови конкурсу суперечать чинному законодавству. Саме в пункті, що машини, які мають лише до 8 років, мають бути на маршруті. В Чернівцях за останні два роки було куплено 5 автобусів, це в 14 році. І все. В 15 році жодна машина не заїхала. А з тих 5-ти ще й віддали на Закарпаття, бо не могли повернути борг по банкові. 22 маршрут віддали на Закарпаття. Чернівчани втратили "Богдана" нового, бо не могли повернути борг. Чи не вважаєте ви, що саме в цьому пункті, що це монополія ринку, не допущення до участі в конкурсі, якщо транспортні засоби старші 8 років. А перевізник не зміг поновити транспорт у Чернівцях. У нас всі машини у Чернівцях після 8-ми років. Тільки 5 машин, я називаю підприємства. 3 у мене, в Дзюбака Віталія Романовича і в Миколи Тарасовича, одна чи дві. Чи не вважаєте ви, що сюди хочуть на цей ринок, свідомо завести монополіста, це буде як з світлом, з газом, ми бачимо це, так чи ні? - Тільки один пункт не підходить перевізникам? - Ще є. Пункт про перевезення пільгової категорії без відшкодування з будь-якого джерела. Скажіть будь ласка, яка сфера послуг, я б хотіла знати, надає 70 тисячам населення таку послугу. По три гривні в подарунок кожен день. Людина робить поїздку туди і назад – це 6 гривень, це небагато, але якщо взяти 72 тисячі населення пільгового, то звідки перевізник має взяти і перекрити. Є привабливих 2-3 маршрути в Чернівцях. Це знає мерія, це знають перевізники, всі інші 40 маршрутів не можуть це забезпечити. Це правда і це треба визнати.Нагадаємо, перевізники погрожували
зупинити транспорт з 31 травня, якщо не буде підвищено тариф на прохзд у маршрутках до 4 гривень. Страйку не було, але
перемовини з міською владою тривають.
4-06-2016, 18:09
0
2 691