RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Більше рекламуються партії, а не кандидати, - експерт

У політичній рекламі на місцевих виборах на Буковині помітно переважає просування партійних брендів, а не окремих кандидатів у депутати.

– Досі в агітації переважає реклама політичних партій, – каже директор Буковинського центру виборчих технологій Ігор Баб’юк. – Очевидно, що в неї вкладається найбільше коштів. Це рекламні ролики на телебаченні, білборди, газети. Причому це навіть не подається як агітаційна робота і буцімто не прив’язується до виборів – партії піарять себе навіть не з рекламних бюджетів і довести зворотне дуже важко.

І. Баб’юк вважає, що порівняно з загальноукраїнською рекламою самі кандидати дуже мало ресурсів вкладають у вибори – мало виготовляється агітаційної продукції, не надто багато проводиться зустрічей із виборцями. Наприклад, часто можна побачити листівки лише з біографією кандидата, кількома загальними тезами і назвою партії. Тобто більшість кандидатів спробують перемогти на виборах винятково завдяки приналежності до певної політичної партії і навіть не намагаються "достукатися" до виборців.
– На зустрічі з кандидатами на одному з місцевих телеканалів я почув лише загальні обіцянки про боротьбу з корупцією, соціальні стандарти і комунальні тарифи, – розповів І. Баб’юк. – Але як вирішувати конкретні проблеми буковинців, вони не говорили. Адже так простіше – нічого конкретного не обіцяти, щоб потім не довелося звітувати.

Нові політичні проекти та маловідомі партії намагатимуться потрапити до рад за рахунок відомих прізвищ, особливо у сільській місцевості.

Ігор Баб’юк бачить лише одну перевагу в мінімумі агітаційних матеріалів – менше засмічуються паперами і листівками вулиці.
Редактор: Igor
15-10-2015, 15:59
Коментарів 0 Переглядів 1 956

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.