RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини Чернівців » Більше рекламуються партії, а не кандидати, - експерт

Більше рекламуються партії, а не кандидати, - експерт

У політичній рекламі на місцевих виборах на Буковині помітно переважає просування партійних брендів, а не окремих кандидатів у депутати.

– Досі в агітації переважає реклама політичних партій, – каже директор Буковинського центру виборчих технологій Ігор Баб’юк. – Очевидно, що в неї вкладається найбільше коштів. Це рекламні ролики на телебаченні, білборди, газети. Причому це навіть не подається як агітаційна робота і буцімто не прив’язується до виборів – партії піарять себе навіть не з рекламних бюджетів і довести зворотне дуже важко.

І. Баб’юк вважає, що порівняно з загальноукраїнською рекламою самі кандидати дуже мало ресурсів вкладають у вибори – мало виготовляється агітаційної продукції, не надто багато проводиться зустрічей із виборцями. Наприклад, часто можна побачити листівки лише з біографією кандидата, кількома загальними тезами і назвою партії. Тобто більшість кандидатів спробують перемогти на виборах винятково завдяки приналежності до певної політичної партії і навіть не намагаються "достукатися" до виборців.
– На зустрічі з кандидатами на одному з місцевих телеканалів я почув лише загальні обіцянки про боротьбу з корупцією, соціальні стандарти і комунальні тарифи, – розповів І. Баб’юк. – Але як вирішувати конкретні проблеми буковинців, вони не говорили. Адже так простіше – нічого конкретного не обіцяти, щоб потім не довелося звітувати.

Нові політичні проекти та маловідомі партії намагатимуться потрапити до рад за рахунок відомих прізвищ, особливо у сільській місцевості.

Ігор Баб’юк бачить лише одну перевагу в мінімумі агітаційних матеріалів – менше засмічуються паперами і листівками вулиці.
Редактор: Igor
15-10-2015, 15:59
Коментарів 0 Переглядів 1 933


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.