У політичній рекламі на місцевих виборах на Буковині помітно переважає просування партійних брендів, а не окремих кандидатів у депутати.
– Досі в агітації переважає реклама політичних партій, – каже директор Буковинського центру виборчих технологій Ігор Баб’юк. – Очевидно, що в неї вкладається найбільше коштів. Це рекламні ролики на телебаченні, білборди, газети. Причому це навіть не подається як агітаційна робота і буцімто не прив’язується до виборів – партії піарять себе навіть не з рекламних бюджетів і довести зворотне дуже важко.
І. Баб’юк вважає, що порівняно з загальноукраїнською рекламою самі кандидати дуже мало ресурсів вкладають у вибори – мало виготовляється агітаційної продукції, не надто багато проводиться зустрічей із виборцями. Наприклад, часто можна побачити листівки лише з біографією кандидата, кількома загальними тезами і назвою партії. Тобто більшість кандидатів спробують перемогти на виборах винятково завдяки приналежності до певної політичної партії і навіть не намагаються "достукатися" до виборців.
– На зустрічі з кандидатами на одному з місцевих телеканалів я почув лише загальні обіцянки про боротьбу з корупцією, соціальні стандарти і комунальні тарифи, – розповів І. Баб’юк. – Але як вирішувати конкретні проблеми буковинців, вони не говорили. Адже так простіше – нічого конкретного не обіцяти, щоб потім не довелося звітувати.
Нові політичні проекти та маловідомі партії намагатимуться потрапити до рад за рахунок відомих прізвищ, особливо у сільській місцевості.
Ігор Баб’юк бачить лише одну перевагу в мінімумі агітаційних матеріалів – менше засмічуються паперами і листівками вулиці.
15-10-2015, 15:59
0
1 933