Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Неймовірний прорив у медицині: вчені заявили, що винайшли ліки від СНІДу

Японські вчені винайшли ліки, які вбивають клітини, уражені вірусом імунодефіциту людини.

Про це повідомляє Мedicalnewser.

Дослідники з японського Університету Кумамото розробили ліки, які викликають природну смерть клітин, уражених ВІЛ. Після дії препаратів вірус не активізовується знову, як це було у попередніх дослідженнях.

Це буде великим кроком до повного відновлення від ВІЛ. Ми вважаємо, що наше дослідження допоможе повністю знищити СНІД,
– зазначила одна з керівників дослідження Мікако Фудзіта.

Опираючись на негативний досвід колег, японські вчені створили новий метод lock-in and apoptosis – блокування і природна смерть клітин, уражених ВІЛ. Наразі препарат тестують у клінічних умовах. Людей, хворих на ВІЛ до досліджень поки не залучають.
6-10-2017, 00:25
Коментарів 0 Переглядів 2019

Новини партнерів:
У Чернівцях директора школи звинувачують у побитті учня
Батьки хлопця звернулися до правоохоронців, директор же запевняє, що не чіпав дитину
Погода, Новости, загрузка...
Вперше у Чернівцях "Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору" (на правах реклами)
"Showroom Giorgio Graesan & Friends Всесвіт декору", що відкриється у Чернівцях 29 жовтня, – перший у нашому місті і унікальний досить об’ємним комплексом послуг з оздоблення та дизайну приміщень
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.