Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Послуги | Досьє | Досьє - відомі люди Чернівців Афіша | Пропозиція тижня | Юрист-онлайн | Журнал "Давай Одружимось!" |
Астрономи знайшли чорну діру більшу за розмір Сонця

Надмасивну чорну діру виявили в центрі Чумацького Шляху, яка є в сто тисяч разів більша за Сонце та "ховається" в токсичній газовій хмарі.

Про це повідомляє The Guardian.

Таку знахідку виявили японські астрономи, коли направили потужний телескоп в пустелі Атакама в Чилі на газову хмару, щоб зрозуміти її дивний рух.

Спостереження підтвердили, що молекули в еліптичній хмарі, розміщеній за 200 світлових років від центру галактики та становить 150 трильйонів кілометрів у ширину, рухалися за допомогою величезних гравітаційних сил.

На їхню думку, найбільш вірогідною причиною, згідно з комп'ютерними моделями, визнали саме наявність там чорної діри розміром близько 1,4 трильйони кілометрів. Це говорить про те, що така чорна діра стала другою за величиною із тих, що коли-небудь були помічені в Чумацькому шляху після надмасивної чорної діри, відомої як "Стрілець А", що розміщена у самому центрі галактики.

6-09-2017, 00:10

Новини партнерів:
Поліція затримала серійного зловмисника, який обікрав квартири чернівчан на понад 200 тис грн
Упродовж одного місяця уродженець Львівської області здійснив крадіжки з 20 квартир у Чернівцях
На Буковині СБУ викрила схему ввезення в Україну фальшивої валюти
Правоохоронці викрили схему ввезення в Україну фальшивої валюти та викрадених транспортних засобів з ЄС
Погода, Новости, загрузка...
Готуємося до холодів: 7 помічників з утеплення у Чернівцях (на правах реклами)

Пропонуємо вашій увазі пропозиції 7 помічників з утеплення у Чернівцях
Нацпарки: міфи та реальність

З 80-х років розпочалася епоха створення національних природних парків, які за своєю сутністю та територіальною структурою кардинально відрізняються від заповідників
Гаражі vs Автосервіси: кому краще довірити своє авто (на правах реклами)

Чоловіки діляться на два типи: ті, хто ремонтують машини "на гаражах", та ті, хто надає перевагу автосервісам. Що із цього краще — важко сказати на перший погляд. Тож спробуємо розібратися і дати відповідь на вічне запитання: гаражі чи автосервіси?
Ресторани Чернівців запрошують на День міста! (на правах реклами)

У ці дні на кухнях міських і приміських ресторанів, барів, кафе усе вариться, смажиться, печеться, коптиться, шкварчить, кипить, настоюється – Чернівці готуються приймати гостей.
Квест у доповненій реальності – вперше в Україні (прес-реліз)

V.QUEST – перший квест у доповненій реальності національного масштабу стартує 7 жовтня 2017 року в Україні. Мешканці міст України зможуть стати учасниками дійства та виграти безліч гаджетів.