Автомобілі не подешевшають
Очікування, що після вступу України до Світової організації торгівлі у нас подешевшають імпортні авто, навряд чи справдяться. Офіційні імпортери, які працюють в Україні, переконані, що навіть після зниження ввізного мита (як цього вимагають умови вступу до СОТ), авто не стануть дешевшими. Досвід інших країн, які пройшли подібний шлях, свідчить, що держави намагаються захистити свого виробника, і зниження мита відбувається поступово впродовж тривалого часу. Крім того, у різкому зниженні цін не зацікавлені й виробники. Фахівці кажуть, що автоконцерни завжди регулюють роздрібні ціни на ринку і коригують їх шляхом зміни відпускних цін.
Інша причина, яка робить ситуацію не дуже обнадійливою, невизначеність дати вступу України до СОТ.
"Таврія" залишається на конвеєрі
Торік "АвтоЗАЗ" повідомив, що з початку 2007 року знімає з виробництва "Таврію". Однак цього наразі не сталося, і автомобіль залишається на конвеєрі принаймні до серпня. Це пояснюється тим, що після оголошення наміру завод продовжував отримувати замовлення від дилерів на "Таврію", що дозволило продовжити виробництво.
Продаж "Таврій" почав стрімко падати після запровадження норми Євро-2 і здорожчання автомобіля. В осінні місяці минулого року продавалося по 200-300 машин, однак за останні два місяці обсяг продажу знову зріс і навіть перевищив показник початку 2006 року. Деякі фахівці вважають заяву "АвтоЗАЗу" про припинення виробництва "Таврій" вдалою піар-акцією, яка дала позитивний результат.
Даішникам хочуть повернути право на штрафи
Голова Верховного суду України Василь Онопенко звернувся до депутатів парламенту з проханням підтримати законопроекти щодо повернення працівникам міліції функції з накладення штрафів за порушення правил дорожнього руху.
Про це В. Онопенко сказав у Верховній Раді, інформуючи про причини кризових явищ у вітчизняному судочинстві та засади реформування судової системи України.
На його переконання, цю функцію необхідно повернути працівникам міліції, і лише у разі, коли водій не погоджується зі штрафом, ситуація повинна розглядатися у суді.
В. Онопенко повідомив, що українські суди щорічно розглядають 4 мільйони адміністративних справ, пов’язаних із дорожнім рухом, у яких йдеться про суми у 8-16 гривень.
Автовиробництво зросло майже на третину
Торік виробництво автомобільної техніки в Україні зросло на 31%. Всього автопродукцію 2006 року виготовляли 15 заводів. Їхній сумарний результат – понад 287 тисяч авто. Найбільший ріст в галузі спостерігався у виробництві автобусів, де зростання становило 94%. Випуск легкових авто зріс на 30,4%, а вантажівок – на 10%.
Минулого року український автопром розвивася насамперед за рахунок збиральних проектів. Повний цикл виробництва пройшли лише 42,3 тисячі машин, решта припадає на різні варіанти збирання.
1-03-2007, 12:03
0
1 765