Космічний зонд Philae виявив на поверхні комети органічні молекули

Зонд Philae виявив на поверхні комети Чурюмова-Герасименко органічні молекули.

Про це повідомили в Німецькому центрі авіації і космонавтики.

Вчені вивчають отримані дані, щоб зрозуміти чи є виявлені речовини простими, як метан або метанол, або складними (наприклад, амінокислотами).

На їх думку, не виключено, що органічні молекули могли б брати участь у виникненні життя.

Вчені відзначають, що дослідження комети дозволить краще зрозуміти еволюцію ранньої Сонячної системи, так як її матерія майже не змінилася за останні 4,5 мільярда років.

Нагадаємо, робот Philae був доставлений до кометі Чурюмова-Герасименко 12 листопада. Зонд пропрацював на поверхні ядра більше двох діб і відключився через проблеми з підзарядкою.

Комети Чурюмова-Герасименко була відкрита у 1969 році в Києві. За словами першовідкривача комети українського наукового співробітника Астрономічної обсерваторії Клима Чурюмова, ця комета може виявитися ключем зародження життя на Землі. Науковий працівник допускає наявність на відкритій ним кометі органічних сполук, які колись були основними елементами зародження життя на нашій планеті.
18-11-2014, 13:25

Пацани ходять табунами, а корупція – городами. Блог Мостіпаки
Про головні політичні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
Автомобіль у розстрочку від 0,01% річних відтепер можна обрати в будь-якому автосалоні України (на правах реклами)

Клієнти ПриватБанку отримали можливість придбавати нові автомобілі в розстрочку на акційних умовах з будь-якого автосалону України
10 причин, чому дитині варто відвідувати заняття у центрі розвитку дитини ІриСкА (на правах реклами)

У цій статті ми постараємося відповісти на питання: у чому ж переваги Центру дитячого розвитку "ІриСкА", з якого віку потрібно віддавати дитину на навчання і для чого це дитині потрібно?
Сльози від амброзії та полину