Дівчині з реклами міського пляжу невідомий "художник" маркером домалював таку-сяку одежину. Залишив і обурений підпис, що зупинка на вулиці Канівській, де розміщено рекламу, – не пляж, та й взагалі "Ганьба розпусникам!"
Чоловіки, які очікували на тролейбус, його лише засудили: "І не роздивишся тепер дівчину". Жінки лише посміхалися.
– Це наші банери, і ми зазнаємо збитків, – каже керівник рекламної компанії "ТендІ" Тарас Унгурян. – Боротьба за "моральність" тут ні до чого. Це звичайний вандалізм. Є декілька юних осіб у Чернівцях, які мають таке "хобі". Малюють балончиками зі спеціальною фарбою, маркерами. Дуже швидко "працюють" – за кілька хвилин можуть розмалювати велику стіну. Один із них навіть підписує свої "роботи" ініціалами DSC. Не знаю, хто це, але так хочу впіймати, ви не уявляєте! Обіцяю, як упіймаю – обмалюю усього, виведу на Театральну площу, а згодом відведу в редакцію газети, щоби "прославили". За ним полюю вже більше року!
Тарас Ярославович розповів, що одна мийка банерів на зупинках обходиться у чотири тисячі гривень. А через вандалів доводиться здійснювати її досить часто.
– Використовуємо дорогі хімічні розчини, які знімають графіті, але не шкодять картинці. Замовляємо їх у Києві.
Страждаю я, бо зазнаю збитків. Крім того, сотні людей на зупинках змушені споглядати "роботу" вандалів. Це нахабство. Не подобається – напиши чи скажи, що ти проти цього.
Не погоджуюся з тим, що реклама міського пляжу, яка є соціальною рекламою, містить зміст, який може викликати обурення. Хоча завжди знайдеться один відсоток зі 100, який буде чимось невдоволений. Немає на рекламі оголеної жінки, а є природна краса дівчини, яка засмагає на пляжі. Ми ж на пляжі не в піджаках засмагаємо! Дівчина – у купальнику.
Не виключаю, що це конкуренція. Адже міський пляж уже два роки нормально функціонує, а є ж інші водойми...
Юлія Боднарюк
КоментаріСергій Столяр,
начальник сектора організації охорони громадського порядку відділу громадської безпеки УМВС в області:
Згідно зі статтею 152 "Кодексу України про адміністративні правопорушення", порушення норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів (340-1360 гривень). Коли виявляємо такий факт – затримуємо".
Наталя Батракова,
голова правління "Асоціації жінок-депутатів місцевих рад Чернівецької області":
Те, що замалювали, – погано, бо білборд – матеріальна цінність. Це нецивілізований метод. Якщо не подобається реклама – слід написати звернення до відповідних органів.
Але є інший бік проблеми. Закон про рекламу забороняє втручатися у її зміст, але є і закон про захист суспільної моралі. Таку ж рекламу я бачила на вулиці Руській біля дитсадочка. Коли використовують жіноче тіло для реклами міського пляжу, вважаю, що це сексизм у рекламі. Ніби гарна дівчина, але, мабуть, доречніше було би рекламувати міський пляж інакше: зображенням, на якому – батько, мати, поряд – граються діти на пляжі.
Повинні бути етичні норми. Реклама має містити інформацію про товар чи послугу, яку пропонують споживачеві. Я повинна зрозуміти, що, якщо піду на міський пляж, то зможу там чудово відпочити, але не має бути підтексту, що саме та дівчина буде чекати на пляжі".
1-07-2011, 11:41
0
2 043