Чернівчанин Микола Данелюк розповідає, що вже двічі ремонтував свій мобільний телефон за останні чотири місяці.
– Телефон марки Sony Ericsson купив майже п’ять місяців тому, – каже Микола. – Постійно маю з ним клопіт. Поки що він новий і з гарантійним терміном. А після того, як гарантійний термін закінчиться, мобілку хіба що в смітник доведеться викинути.
– Дуже важливо правильно вибрати мобільний телефон, – каже фахівець із ремонту мобільних телефонів Олександр. – У кожної моделі є свої особливості. Тому виокремити найнадійнішу важко. Головне – не виходячи з магазину, перевірити всі функції. А ще важливо отримати гарантійний талон. Такі видають у всіх салонах.
За словами продавця-консультанта Руслана, якщо у покупця виникають якісь проблеми з телефоном під час гарантійного терміну, він має право звернутися по допомогу до магазину, де було придбано мобілку. У магазині зобов’язані відправити телефон на гарантійний ремонт до сервісного центру.
– Дедалі більше чернівчан у магазинах чи на ринку купують несправні мобільні телефони, – розповідає головний спеціаліст управління у справах захисту прав споживачів в області Надія КУТИНІНА. – Мало не щодня в управління надходять такі скарги.
Скажімо, минулого тижня звернувся чоловік, у якого відразу ж після купівлі зламалася мобілка. Проте прийшов він тоді, коли гарантійний термін уже закінчився. Тому допомогти чоловікові повернути гроші не вдалося.
Марина КОРПАН
На замітку
Купуючи телефон Обов’язково зберігайте товарний чек. Ці чеки продавці зобов’язані видавати і в магазинах, і на ринках.
Якщо телефон виявився несправним, слід звернутися до продавця чи в управління захисту прав споживачів. Через 14 днів вам мають відремонтувати мобілку.
На час ремонту в магазині, де ви придбали телефон, вам мають видати іншу мобілку для тимчасового користування. Звісно, з вашої письмової вимоги.
Якщо мобілку відремонтували, у гарантійному талоні має бути позначка про терміни перебування телефону в ремонті та про виправлені дефекти. Також варто знати, якщо дефект повторюється втретє, споживач має право написати заяву на повернення грошей за телефон чи обміняти його на новий.
Як вберегти телефон від поломки: не піддавайте мобільний телефон впливу різних температур впродовж дня;
не залишайте його в авто за вологої погоди;
якщо помітили, що в апарат потрапили вода чи пісок, варто його одразу здати в ремонт;
уникайте перевантаження телефону мелодіями, картинками, відеозображеннями;
якщо у пам’яті мобілки кілька сотень номерів, варто скопіювати їх у іншу телефонну книгу чи на комп’ютер, щоб уникнути блокування;
не беріть телефон мокрими руками;
якщо придбали мобілку з рук, перевірте батарейку в сервісному центрі;
не здавайте мобілку в ремонт "аматорам".
10-02-2011, 11:09
0
2 689