Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Вишукані чернівецькі весільні сукні представили на цьогорічному тижні показів прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Колекцію, у якій поєдналися вишукана строгість, елегантність і відвертість, представили двоє визнаних майстрів – Оксана Демчук та Анжело Медічі. Майстри створили дуже різні сукні – і яскраві, і ніжні та романтичні.

– Наші сукні розраховані на сміливих жінок, – розповідає генеральний директор салону весільних суконь Slanovskiy Олександр ЯНОВСЬКИЙ. – В останній колекції використали багато напівпрозорих тканин. Часто дівчата кажуть, що їм ніяково. Мовляв, як це так, що живіт прикриватиме напівпрозора тканина, а плечі будуть оголені. У відповідь ми пропонуємо їм приміряти сукню, і… вони погоджуються її придбати.

До участі в Українському тижні моди Олександр разом із командою ішов декілька років. І вже наступного року команда, найімовірніше, представить свої сукні на Російському тижні моди. І скрізь, де не відбувався би показ колекції, команда одноголосно заявляє: "Це українська мода, ми з України".

"Смаки людей потрібно виховувати"

Чернівецькі весільні сукні припали до смаку і відомим людям. Їх часто беруть для зйомок кліпів, фотоісторій, на концерти. "Ми навіть не платимо зіркам за те, щоби вони одягнули саме нашу сукню. Це їхній власний вибір", – зауважує Олександр Яновський.

Так, у чернівецьких весільних сукнях виступала співачка Гайтана, відбулася і фотосесія зірки у цих сукнях. А інша українська співачка – Ірина Білик – взяла сукню для зйомок кліпу за участю шоумена Сергія Звєрєва. Наразі планують тематичну зйомку наречених за участю телеведучого та автогонщика Олексія Мочанова.

– Ми ніколи не робимо акцент на тому, хто з відомих людей одягає наші сукні. Ми просто запрошуємо людей у салон, щоби вони оцінили те, що ми робимо, – зауважує Олександр.

– Чи розуміють люди моду, яку ви пропонуєте?

– Смаки людей потрібно виховувати. Наприклад, на Буковині навіюють східні смаки, і вони починають переважати. Ми ж працюємо в іншому напрямку – напрямку світової моди. Ось приходять у салон люди і бачать гарну сукню. Обдивляються її з усіх боків і просять усю вкрити коштовними камінцями, бо це ознака багатства. Ми поважаємо бажання людини, але у такому випадку пояснюємо, що наша сукня – автентична, вона розроблена майстрами і змінам не підлягає. Якщо людину не влаштовують наші сукні, вона може звернутися до іншого салону. Ми прагнемо, щоби сукня була елегантною.

– Ви акцентуєте на тому, що ваші сукні – українські?

– Так, це наша позиція. Україна – це бренд. Чимало виробників продають український одяг, але не роблять акцент на тому, що це одяг з України. Український споживач важко ставиться до українського. Хоча має бути навпаки. Ми маємо тягнутися до свого виробника. Але людям подавай щось іменне. А насправді це псевдо-бренди. Часто у салонах кажуть, що одяг пошито у Франції, але насправді – у країнах третього світу.

Ми ж робимо акцент на тому, що наш продукт повністю український. Настане час, коли Україна стане дуже модним брендом. Наприклад, нині Італія – бренд якісного взуття, Франція – одягу, а ось Україна стане брендом не лише весільної, але і широкої моди. Головне – вірити у себе.

"Щоби показати себе світу, треба зробити ім’я вдома"

– Наскільки важко з українського ринку вийти на інші ринки?

– Досить важко, але за наявності команди і знання маркетингу можна рухатися вперед. Участь в Українському тижні моди дала нам поштовх розвиватися далі. Звісно, нам важко. Наприклад, немає українського матеріалу. Але я вірю, що через років десять це все робитимуть в Україні.

– Спочатку про ваші сукні дізналися за кордоном, а тепер ви повернулися на український та російський ринки.

– Так, ми починали розвиватися за кордоном, продавали сукні на три континенти. Наразі хочемо зробити ім’я вдома. Нині наші сукні продають у провідних містах України та Росії. Як ми прийшли у індустрію моди? 2006 року поїхали до Італії. Там побачили, як із чогось простого роблять вишукану річ. Ми бачили красиві речі та хотіли, щоби такі речі були в Україні, щоб їх можна було показати світу.
Валерія Чорней
Рейтинг:
(голосів: 1)
9-12-2010, 10:27
Коментарів 0 Переглядів 3153

Теги -
загрузка...
Стало відомо, коли поховають начальника МіськШЕПу
Посадовець відійшов у вічність після важкої хвороби.
З Чернівців курсуватиме поїзд до Сучави

запуск перших поїздів заплановано на початок наступного року
У Чернівцях відійшов у вічність начальник «МіськШЕПу» Михайло Ігнатьєв
Посадовець відійшов у вічність після важкої хвороби
Популярне Коментують
• Новини
«Свиноматка» на бусику і Мак’явеллі за фіранкою. Блог Мостіпаки
Про головні події минулого тижня - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Чернівчан та гостей міста запрошують на "Форум стартапів" для дітей і підлітків (на правах реклами)

28 квітня 2018 року о 11:00 год., в ресторанному комплексі "Palazzo" (м.Чернівці, вул. Руська, 242) за сприяння Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу відбудеться Форум стартапів, який організовує філіал Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків Miniboss Business School у м.Чернівці.
І знесла курочка яєчко, не золоте, а просте... (на правах реклами)

Куряче яйце – це справжня скарбничка вітамінів та мікроелементів. У цьому продукті високий вміст вітамінів групи А, D, Е, фолієвої кислоти, вітамінів В3, В12, біотину і холіну.
Ідеальна шкіра обличчя – тепер це реально! (на правах реклами)

Здорова пружна ідеальна шкіра обличчя – це візитівка будь-якої людини. Щоб досягти такого результату, часто витрачають неймовірно великі кошти на косметичні засоби для догляду за шкірою, які, на жаль, не завжди ефективні...
Ощадбанк діє: Голову правління Ощадбанку Андрія Пишного визнано Банкіром року (прес-реліз)

Голова правління Ощадбанку Андрій Пишний посів І місце в номінації "Банкір року" рейтингу "Фінансовий Оскар 2017" від ділового тижневика "Бізнес".
Lifecell першим запустив 4.5G у Чернівцях (новини компанії)

31 березня lifecell запрошує всіх бажаючих мешканців Чернівців взяти участь у промо-акції, що відбудеться на перетині вул. Героїв Майдану та проспекту Незалежності з 12:00 до 18:00
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...