RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Наші весільні сукні одягають зірки

Вишукані чернівецькі весільні сукні представили на цьогорічному тижні показів прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Колекцію, у якій поєдналися вишукана строгість, елегантність і відвертість, представили двоє визнаних майстрів – Оксана Демчук та Анжело Медічі. Майстри створили дуже різні сукні – і яскраві, і ніжні та романтичні.

– Наші сукні розраховані на сміливих жінок, – розповідає генеральний директор салону весільних суконь Slanovskiy Олександр ЯНОВСЬКИЙ. – В останній колекції використали багато напівпрозорих тканин. Часто дівчата кажуть, що їм ніяково. Мовляв, як це так, що живіт прикриватиме напівпрозора тканина, а плечі будуть оголені. У відповідь ми пропонуємо їм приміряти сукню, і… вони погоджуються її придбати.

До участі в Українському тижні моди Олександр разом із командою ішов декілька років. І вже наступного року команда, найімовірніше, представить свої сукні на Російському тижні моди. І скрізь, де не відбувався би показ колекції, команда одноголосно заявляє: "Це українська мода, ми з України".

"Смаки людей потрібно виховувати"

Чернівецькі весільні сукні припали до смаку і відомим людям. Їх часто беруть для зйомок кліпів, фотоісторій, на концерти. "Ми навіть не платимо зіркам за те, щоби вони одягнули саме нашу сукню. Це їхній власний вибір", – зауважує Олександр Яновський.

Так, у чернівецьких весільних сукнях виступала співачка Гайтана, відбулася і фотосесія зірки у цих сукнях. А інша українська співачка – Ірина Білик – взяла сукню для зйомок кліпу за участю шоумена Сергія Звєрєва. Наразі планують тематичну зйомку наречених за участю телеведучого та автогонщика Олексія Мочанова.

– Ми ніколи не робимо акцент на тому, хто з відомих людей одягає наші сукні. Ми просто запрошуємо людей у салон, щоби вони оцінили те, що ми робимо, – зауважує Олександр.

– Чи розуміють люди моду, яку ви пропонуєте?

– Смаки людей потрібно виховувати. Наприклад, на Буковині навіюють східні смаки, і вони починають переважати. Ми ж працюємо в іншому напрямку – напрямку світової моди. Ось приходять у салон люди і бачать гарну сукню. Обдивляються її з усіх боків і просять усю вкрити коштовними камінцями, бо це ознака багатства. Ми поважаємо бажання людини, але у такому випадку пояснюємо, що наша сукня – автентична, вона розроблена майстрами і змінам не підлягає. Якщо людину не влаштовують наші сукні, вона може звернутися до іншого салону. Ми прагнемо, щоби сукня була елегантною.

– Ви акцентуєте на тому, що ваші сукні – українські?

– Так, це наша позиція. Україна – це бренд. Чимало виробників продають український одяг, але не роблять акцент на тому, що це одяг з України. Український споживач важко ставиться до українського. Хоча має бути навпаки. Ми маємо тягнутися до свого виробника. Але людям подавай щось іменне. А насправді це псевдо-бренди. Часто у салонах кажуть, що одяг пошито у Франції, але насправді – у країнах третього світу.

Ми ж робимо акцент на тому, що наш продукт повністю український. Настане час, коли Україна стане дуже модним брендом. Наприклад, нині Італія – бренд якісного взуття, Франція – одягу, а ось Україна стане брендом не лише весільної, але і широкої моди. Головне – вірити у себе.

"Щоби показати себе світу, треба зробити ім’я вдома"

– Наскільки важко з українського ринку вийти на інші ринки?

– Досить важко, але за наявності команди і знання маркетингу можна рухатися вперед. Участь в Українському тижні моди дала нам поштовх розвиватися далі. Звісно, нам важко. Наприклад, немає українського матеріалу. Але я вірю, що через років десять це все робитимуть в Україні.

– Спочатку про ваші сукні дізналися за кордоном, а тепер ви повернулися на український та російський ринки.

– Так, ми починали розвиватися за кордоном, продавали сукні на три континенти. Наразі хочемо зробити ім’я вдома. Нині наші сукні продають у провідних містах України та Росії. Як ми прийшли у індустрію моди? 2006 року поїхали до Італії. Там побачили, як із чогось простого роблять вишукану річ. Ми бачили красиві речі та хотіли, щоби такі речі були в Україні, щоб їх можна було показати світу.
Валерія Чорней
9-12-2010, 10:27
Коментарів 0 Переглядів 3 793

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.