RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Вишукані чернівецькі весільні сукні представили на цьогорічному тижні показів прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Колекцію, у якій поєдналися вишукана строгість, елегантність і відвертість, представили двоє визнаних майстрів – Оксана Демчук та Анжело Медічі. Майстри створили дуже різні сукні – і яскраві, і ніжні та романтичні.

– Наші сукні розраховані на сміливих жінок, – розповідає генеральний директор салону весільних суконь Slanovskiy Олександр ЯНОВСЬКИЙ. – В останній колекції використали багато напівпрозорих тканин. Часто дівчата кажуть, що їм ніяково. Мовляв, як це так, що живіт прикриватиме напівпрозора тканина, а плечі будуть оголені. У відповідь ми пропонуємо їм приміряти сукню, і… вони погоджуються її придбати.

До участі в Українському тижні моди Олександр разом із командою ішов декілька років. І вже наступного року команда, найімовірніше, представить свої сукні на Російському тижні моди. І скрізь, де не відбувався би показ колекції, команда одноголосно заявляє: "Це українська мода, ми з України".

"Смаки людей потрібно виховувати"

Чернівецькі весільні сукні припали до смаку і відомим людям. Їх часто беруть для зйомок кліпів, фотоісторій, на концерти. "Ми навіть не платимо зіркам за те, щоби вони одягнули саме нашу сукню. Це їхній власний вибір", – зауважує Олександр Яновський.

Так, у чернівецьких весільних сукнях виступала співачка Гайтана, відбулася і фотосесія зірки у цих сукнях. А інша українська співачка – Ірина Білик – взяла сукню для зйомок кліпу за участю шоумена Сергія Звєрєва. Наразі планують тематичну зйомку наречених за участю телеведучого та автогонщика Олексія Мочанова.

– Ми ніколи не робимо акцент на тому, хто з відомих людей одягає наші сукні. Ми просто запрошуємо людей у салон, щоби вони оцінили те, що ми робимо, – зауважує Олександр.

– Чи розуміють люди моду, яку ви пропонуєте?

– Смаки людей потрібно виховувати. Наприклад, на Буковині навіюють східні смаки, і вони починають переважати. Ми ж працюємо в іншому напрямку – напрямку світової моди. Ось приходять у салон люди і бачать гарну сукню. Обдивляються її з усіх боків і просять усю вкрити коштовними камінцями, бо це ознака багатства. Ми поважаємо бажання людини, але у такому випадку пояснюємо, що наша сукня – автентична, вона розроблена майстрами і змінам не підлягає. Якщо людину не влаштовують наші сукні, вона може звернутися до іншого салону. Ми прагнемо, щоби сукня була елегантною.

– Ви акцентуєте на тому, що ваші сукні – українські?

– Так, це наша позиція. Україна – це бренд. Чимало виробників продають український одяг, але не роблять акцент на тому, що це одяг з України. Український споживач важко ставиться до українського. Хоча має бути навпаки. Ми маємо тягнутися до свого виробника. Але людям подавай щось іменне. А насправді це псевдо-бренди. Часто у салонах кажуть, що одяг пошито у Франції, але насправді – у країнах третього світу.

Ми ж робимо акцент на тому, що наш продукт повністю український. Настане час, коли Україна стане дуже модним брендом. Наприклад, нині Італія – бренд якісного взуття, Франція – одягу, а ось Україна стане брендом не лише весільної, але і широкої моди. Головне – вірити у себе.

"Щоби показати себе світу, треба зробити ім’я вдома"

– Наскільки важко з українського ринку вийти на інші ринки?

– Досить важко, але за наявності команди і знання маркетингу можна рухатися вперед. Участь в Українському тижні моди дала нам поштовх розвиватися далі. Звісно, нам важко. Наприклад, немає українського матеріалу. Але я вірю, що через років десять це все робитимуть в Україні.

– Спочатку про ваші сукні дізналися за кордоном, а тепер ви повернулися на український та російський ринки.

– Так, ми починали розвиватися за кордоном, продавали сукні на три континенти. Наразі хочемо зробити ім’я вдома. Нині наші сукні продають у провідних містах України та Росії. Як ми прийшли у індустрію моди? 2006 року поїхали до Італії. Там побачили, як із чогось простого роблять вишукану річ. Ми бачили красиві речі та хотіли, щоби такі речі були в Україні, щоб їх можна було показати світу.
Валерія Чорней
9-12-2010, 10:27
Коментарів 0 Переглядів 3 804

Теги -
Близько 5-ї години ранку патрульні отримали виклик про ДТП зі зникненням.

Чоловіка шукали майже пів сотні рятувальників

59-річний водій автомобіля "Renault Duster" наїхав на велосипедиста
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.