Вишукані чернівецькі весільні сукні представили на цьогорічному тижні показів прет-а-порте Ukrainian Fashion Week. Колекцію, у якій поєдналися вишукана строгість, елегантність і відвертість, представили двоє визнаних майстрів – Оксана Демчук та Анжело Медічі. Майстри створили дуже різні сукні – і яскраві, і ніжні та романтичні.
– Наші сукні розраховані на сміливих жінок, – розповідає генеральний директор салону весільних суконь Slanovskiy Олександр ЯНОВСЬКИЙ. – В останній колекції використали багато напівпрозорих тканин. Часто дівчата кажуть, що їм ніяково. Мовляв, як це так, що живіт прикриватиме напівпрозора тканина, а плечі будуть оголені. У відповідь ми пропонуємо їм приміряти сукню, і… вони погоджуються її придбати.
До участі в Українському тижні моди Олександр разом із командою ішов декілька років. І вже наступного року команда, найімовірніше, представить свої сукні на Російському тижні моди. І скрізь, де не відбувався би показ колекції, команда одноголосно заявляє: "Це українська мода, ми з України".
"Смаки людей потрібно виховувати"Чернівецькі весільні сукні припали до смаку і відомим людям. Їх часто беруть для зйомок кліпів, фотоісторій, на концерти. "Ми навіть не платимо зіркам за те, щоби вони одягнули саме нашу сукню. Це їхній власний вибір", – зауважує Олександр Яновський.
Так, у чернівецьких весільних сукнях виступала співачка Гайтана, відбулася і фотосесія зірки у цих сукнях. А інша українська співачка – Ірина Білик – взяла сукню для зйомок кліпу за участю шоумена Сергія Звєрєва. Наразі планують тематичну зйомку наречених за участю телеведучого та автогонщика Олексія Мочанова.
– Ми ніколи не робимо акцент на тому, хто з відомих людей одягає наші сукні. Ми просто запрошуємо людей у салон, щоби вони оцінили те, що ми робимо, – зауважує Олександр.
– Чи розуміють люди моду, яку ви пропонуєте?– Смаки людей потрібно виховувати. Наприклад, на Буковині навіюють східні смаки, і вони починають переважати. Ми ж працюємо в іншому напрямку – напрямку світової моди. Ось приходять у салон люди і бачать гарну сукню. Обдивляються її з усіх боків і просять усю вкрити коштовними камінцями, бо це ознака багатства. Ми поважаємо бажання людини, але у такому випадку пояснюємо, що наша сукня – автентична, вона розроблена майстрами і змінам не підлягає. Якщо людину не влаштовують наші сукні, вона може звернутися до іншого салону. Ми прагнемо, щоби сукня була елегантною.
– Ви акцентуєте на тому, що ваші сукні – українські?– Так, це наша позиція. Україна – це бренд. Чимало виробників продають український одяг, але не роблять акцент на тому, що це одяг з України. Український споживач важко ставиться до українського. Хоча має бути навпаки. Ми маємо тягнутися до свого виробника. Але людям подавай щось іменне. А насправді це псевдо-бренди. Часто у салонах кажуть, що одяг пошито у Франції, але насправді – у країнах третього світу.
Ми ж робимо акцент на тому, що наш продукт повністю український. Настане час, коли Україна стане дуже модним брендом. Наприклад, нині Італія – бренд якісного взуття, Франція – одягу, а ось Україна стане брендом не лише весільної, але і широкої моди. Головне – вірити у себе.
"Щоби показати себе світу, треба зробити ім’я вдома"– Наскільки важко з українського ринку вийти на інші ринки?– Досить важко, але за наявності команди і знання маркетингу можна рухатися вперед. Участь в Українському тижні моди дала нам поштовх розвиватися далі. Звісно, нам важко. Наприклад, немає українського матеріалу. Але я вірю, що через років десять це все робитимуть в Україні.
– Спочатку про ваші сукні дізналися за кордоном, а тепер ви повернулися на український та російський ринки.– Так, ми починали розвиватися за кордоном, продавали сукні на три континенти. Наразі хочемо зробити ім’я вдома. Нині наші сукні продають у провідних містах України та Росії. Як ми прийшли у індустрію моди? 2006 року поїхали до Італії. Там побачили, як із чогось простого роблять вишукану річ. Ми бачили красиві речі та хотіли, щоби такі речі були в Україні, щоб їх можна було показати світу.
Валерія Чорней
9-12-2010, 10:27
0
3 793