Майже у кожній школі хлопців зазвичай менше, ніж дівчат. Але не у Чернівецькому ліцеї №1 математичного та економічного профілів. У деяких класах тут лише двоє-четверо представниць слабкої статі.
У 9-Б класі – 22 хлопців і "аж" восьмеро дівчат. Це Юля Данилюк, Олександра Скрипник, Аня Фуштей, Леся Ільчук, Каріна Комолова, Катя Верига, Таня Мартинюк та Олександра Первозванська.
Дівчата стверджують, що у ліцеї їм дуже подобається. Адже вивчення точних наук розвиває логічне мислення, а спілкування з хлопцями завжди цікаве.
– Думка, що дівчатам зазвичай важче даються точні науки, неправильна, – стверджує учениця 9-Б класу Олеся ІЛЬЧУК. – Часто у нас кращі успіхи у навчанні, ніж у хлопців.
– Крім того, хлопці нас шанують, та й куди їм подітися, якщо нас лише восьмеро, – додає Юля ДАНИЛЮК. – Вони завжди дарують нам щось на 8 Березня, а ми їм – на шосте грудня. Щоправда, нам трохи важче з подарунками – адже нас значно менше. Загалом із хлопцями навіть цікавіше спілкуватися, ніж із дівчатами. Наш клас дуже дружній. Ми часто збираємося всі разом, відзначаємо свята. Іноді можемо пожартувати, покидати одне в одного сніжками після уроків. При цьому всі дуже поважають одне одного.
– У школі, де я навчалася раніше, було 18 хлопців і 23 дівчат, – каже Олександра СКРИПНИК. – Це був жах. Дівчата постійно пліткували, сварилися між собою, увесь клас був поділений на групки. А нас тут у класі небагато, тому ми тримаємося разом.
Галина МАРКІВ
Думка вчителя
Пауль ПшенIчка,
викладач фізики та астрономії, заслужений вчитель України:
– Чи є у дитини здібність до точних наук – зовсім не залежить від статі. Це те саме, що пофарбувати один комп’ютер у синій колір, інший – у зелений, і потім за цими кольорами визначати, який комп’ютер краще працює. Наприклад, саме дівчина – краща учениця серед усіх дев’ятих класів ліцею. Протягом цього навчального року школярка здобула п’ять (!) перемог на міських олімпіадах з різних предметів. Просто чомусь побутує думка, що дівчата не мають нахилу до точних наук, і діти починають самі у це вірити. Через це у ліцеї небагато дівчат – бо батьки вважають, що їхнім донькам краще навчатися, наприклад, на юриста. Але, на мою думку, працювати юристом значно складніше, ніж фізиком. Окрім того, чимало моїх учнів та друзів працюють аналітиками у банках Великобританії, США, Канади. Усі вони мають фізичну або математичну освіту. А ось економістові чи юристові потрапити на роботу до іноземного банку значно складніше.
Потужність людського розуму необмежена. Можна навчитися всього, треба тільки повірити
у себе. Ось, наприклад, Аня Фуштей чомусь вважала, що вона не знає фізики. Але коли "припекло", сіла і самостійно розв’язала досить складну задачу.
2-12-2010, 10:57
0
2 329