Купив авто, а де гарантія?

суспільство / Новини Чернівців
1 461
0
На нові автомобілі завжди пропонують гарантію – зазвичай це певний пробіг або період часу. Іноді значний термін гарантії оголошують як додаткову привабливу акцію. Однак насправді все не так просто. А за обіцяними золотими горами часто приховується чимало умов і обмежень.

– Насамперед треба знати, що не буває, попри рекламні акції, гарантії на весь автомобіль навіть на п’ять років, не кажучи вже про більші терміни, – розповів комерційний директор одного із чернівецьких автодилерів. – Насправді йдеться про обмежену гарантію – саме такий термін застосовують за кордоном, але у нас законодавство цього не передбачає. Це означає, що гарантія поширюється на термін лише на певні вузли й агрегати, найчастіше на елементи кузова.

Фахівець розповів, що різні вузли автомобіля мають різні терміни гарантії. Зазвичай на кузов і ходову – більші, а на деякі – лише 10 тисяч кілометрів. При цьому на шини, гальмівні колодки та диск зчеплення взагалі гарантія не поширюється.

– Усі ці подробиці мають бути записані у сервісній книжці, яку покупець отримує під час купівлі авто, – розповів комерційний директор. – Хоча залежить це від дилера, точніше, від його совісті.

Гарантійні зобов’язання бере на себе дилер. Водночас відшкодовує йому витрати виробник. Однак для цього дилер повинен мати станцію техобслуговування з відповідним обладнанням. На жаль, далеко не всі дилери хочуть морочитися з обслуговуванням після продажу, комусь достатньо просто продати авто.

Так, чернівчанин Олег кілька років тому придбав нове авто із салону відомого виробника за 26 тисяч доларів. У ньому досить швидко виявився заводський брак. Олег розраховував на відповідний сервіс, однак дилер фактично відмовився від обслуговування. Довелося чернівчанину ремонтувати за власні кошти.

Але чимало покупців задоволені гарантійним обслуговуванням.

– Мені треба було замінити рульові тяги, а гарантія ще не закінчилася, – розповів Олександр. – Звернувся до дилера, той без жодних проблем і затримок замінив. Тож не довелося платити за запчастини, а коштують вони чимало.

Водночас продавці висувають певні умови на час гарантійного терміну. Так, техобслуговування впродовж цього періоду – в тому числі й заміну моторного мастила – необхідно проходити лише на офіційних СТО. Це значно дорожче, але тоді СТО надає лише фірмові запчастини та відповідає за якість.
Ігор ДОВГАНЬ
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують