Відчутного ефекту об’їзна дорога навколо Чернівців, на яку витрачено сотні мільйонів, поки що не дала. Кореспондент "МБ", почергувавши на об’їзній, переконався, що дорога не надто завантажена. Більшість транспорту на ній – легкові автомобілі з чернівецькими номерами.
Другу чергу об’їзної довкола Чернівців відкрили місяць тому. Будували її насамперед для того, щоби фури та інший вантажний транспорт не заїжджав до міста. Адже раніше весь транзитний транспорт був змушений рухатися вулицями міста – Миколаївською, Винниченка, Комунальників, постійно розбиваючи асфальт і ускладнюючи рух.
– Зараз при в’їзді до міста встановлено відповідні вказівники, весь вантажний транспорт їде об’їзною, – розповів начальник відділу ДАІ з обслуговування Чернівців Дмитро КИЙОВ.
– Відповідно на тих вулицях, яким він рухався раніше, стало вільніше. У місто вантажівки все ж заїжджають, адже не всі вони транзитні, багато обслуговують підприємства і магазини міста.
Так, на вулиці Руській часто можна бачити фури – заїжджають на митницю. Дехто їде через місто за звичкою – надто вже водії почали покладатися на сучасну техніку, а об’їзної в картах навігаторів поки що немає.
– Їздять тут усі, – каже працівник дорожньої бригади, яка завершувала роботи на одному з мостів. – Адже дорога є зручною не лише для фур. Так швидше можна об’їхати місто, не стояти на світлофорах і в заторах. Тому водії вже встигли оцінити переваги дороги. А ще вона припала до душі мотоциклістам: асфальт тут чудовий, тож розганяються вони до величезної швидкості.
Нагадаємо, в рамках другої черги збудовано ділянку об’їзної дороги протяжністю 7,3 кілометра із двома мостами, трьома шляхопроводами, двома транспортними розв’язками. На ці роботи витрачено 160 мільйонів гривень.
Ігор ДОВГАНЬ
Прогноз
Із Туреччини до Польщі їздитимуть через Чернівці
Об’їзна, крім розвантаження Чернівців, має ще одне не менш важливе призначення. Дорогу збудовано на перспективу.
– Буковина має значний транзитний потенціал, але за останні роки потік транспорту лише зменшується, – пояснює начальник управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності ОДА Сергій КУРЕННОЙ. – Саме через "Порубне" і Вадул-Сірет, а не Одесу чи Закарпаття, здійснюється транспортне сполучення з Румунією і Балканами. Тому будівництво перших двох відрізків об’їзної, а далі планують ще дві черги, дозволить використати наш транзитний потенціал. Для цього треба і далі розбудовувати логістичну інфраструктуру. Саме через Буковину пролягає найкоротший шлях із Туреччини до Польщі. Нині транспорт їде через Карпати, але він обов’язково поїде через Буковину, якщо у нас будуть дороги, станції техобслуговування, готелі. Підраховано, що один кілометр сучасної дороги дає 50 робочих місць. Тож будівництво об’їзної є значною інвестицію в економіку краю, яка з часом принесе гроші до бюджету.
7-10-2010, 11:00
0
3 029