RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Ціни на проїзд у маршрутках поки що не підвищать

Чому перевізникам невигідно тримати кондукторів і чи підвищуватимуть ціни на проїзд у міських маршрутках? Про це розповів кореспондентові "МБ" директор міського центру організації пасажирських перевезень Ігор КОЖУЛЕНКО
- Ігоре Васильовичу, чи вводитимуться у місті нові автобусні маршрути?
- Поки що ні. Зараз у Чернівцях є 46 маршрутів. На них щодня виїжджає майже 300 автобусів. Останнім часом трохи зменшили кількість дачних рейсів, бо мало пасажирів, проте ми не відміняли їх.
- Багато скарг отримуєте від пасажирів?
- Раніше скарг було дуже багато, а останнім часом їх майже немає. Це свідчить про те, що перевізники стали краще працювати. Хоча подяк майже не отримуємо. Щоправда, нещодавно жителі Роші написали колективний лист і попросили відзначити водіїв маршруту №3. Але це буває вкрай рідко. Дуже добре обслуговують пасажирів водії маршрутів №№5, 9, 9А, 12, 20. Немає скарг на маршрути №№22, 26, 34. Що не можна сказати про маршрути, де працюють приватні підприємці. Саме їхню роботу найчастіше критикують пасажири. Ми навіть розірвали угоду із перевізником, який обслуговував 42-й маршрут.
- Чому в деяких містах в маршрутках беруть пасажирів лише на сидячі місця, а в Чернівцях утрамбовують до неможливості?
- У багатьох містах для автобусів запровадили режим маршрутного таксі, який забороняє пасажирам стояти. Ми відмовилися від цього. Бо зупинятися на вимогу пасажирів у Чернівцях дуже проблематично - тут вузькі вулиці, постійні затори. Тому маршрутки у нас їдуть у звичайному режимі і зупиняються винятково на визначених зупинках. Пасажири самі "трамбуються" в автобус. Адже водій не може за всім встежити, йому треба ще взяти гроші, видати квитки і здачу.
- Це міг би робити кондуктор.
- Для перевізників це додаткові витрати, що можуть призвести до збільшення тарифів на проїзд. Нещодавно мені дали розрахунки, згідно з якими перевезення одного пасажира обходиться перевізникові у дві гривні 17 копійок. А в Чернівцях квитки на маршрутки коштують одну гривню, 1,25 та 1,50. Тоді як, наприклад, у Львові мінімальний тариф становить 1,75 гривні, максимальний – 2,5 гривні. Підвищили ціни на проїзд у маршрутках також у Харкові та Луцьку.
- Чи збираєтеся це зробити найближчим часом у Чернівцях?
- Поки що утримуємо старі ціни. Та якщо до нас звернуться всі перевізники з обгрунтованими підрахунками собівартості перевезень, можливо, це питання доведеться розглянути. Адже в Чернівцях є досить довгі маршрути. Скажімо, перший тягнеться від центру Садгори аж до Коровії. Також дуже довгі маршрути №№2 і 23. А квиток коштує лише півтори гривні.
Надія БУДНА
23-11-2009, 12:30
Коментарів 0 Переглядів 1 907

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.