RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » у номері » суспільство » Сумка в багажнику автобуса до Києва не доїхала

Чернівчанка Наталія ПАНЦИР другого серпня їхала до Києва доглядати за батьком, який опинився в реанімації. Зібрала в сумку продукти, необхідні хворому на тиждень, особисті речі. Але коли автобус приїхав до столиці, з’ясувалося, що багаж жінки зник.
– Автобус відправляється з Чернівців о 22.00, – розповідає Наталія Панцир. – Коли ми з чоловіком прийшли на автовокзал, усі сумки пасажирів були скидані в одне багажне відділення. А коли в Києві відкрили багажний відсік, моєї сумки не виявилося.
Водії спочатку заспокоювали пасажирку, мовляв, такі випадки трапляються, можливо, сумку повернуть через два-три дні. Але ж у сумці були потрібні для хворого продукти, які швидко псуються.
– Один із водіїв почав говорити зі мною на підвищених тонах, мовляв, він не відповідає за жодні сумки. І мені, виявляється, потрібно було виходити на зупинках і стежити за своїми речами, – згадує Наталія Панцир. – У багажному відділенні залишилася зайва сумка, подібна до моєї, з п’ятьма пляшками горілки, куркою та печивом. Але моя була набагато важча і більше упакована!
Жінка звинувачує в усьому відсутність організації прийому вантажу: "Наприклад, мій брат, коли їде автобусом до Дніпропетровська, отримує завжди бирку на багаж. Якби на рейсі до Києва, яким я їхала, давали документи, цього прикрого випадку не трапилося би".
Як розповідає Наталія, водії навіть не хотіли дати номер телефону перевізника, довелося наполягати на цьому. Коли вона зв’язалася з керівництвом фірми, їй пообіцяли, що після повернення до Чернівців компенсують вартість багажу. Пасажирка склала опис вмісту сумки (продукти, речі), вийшло речей на 2290 гривень.
– Стільки мені не повернули, навіть на список не подивилися, – каже пані Наталя. – Запропонували лише 500 гривень. Я не вважаю, що ця сума компенсує вартість мого багажу, вже не кажу про моральні збитки.
Відстояти повну компенсацію збитків пані Наталя не змогла і погодилася взяти 500 гривень. Натомість залишила фірмі-перевізнику розписку, що претензій до нього не має. А ще жінка звернулася до "МБ" з проханням описати її історію і попередити інших пасажирів, щоби не перевозили речі у багажному відділенні без жодних документів.
Марина КАРАСЬОВА

РАДИТЬ ФАХІВЕЦЬ
Вимагайте жетон!
Павло АНТОНЮК, начальник центрального автовокзалу Чернівців:
– Пасажири повинні вимагати у водія жетон. Один кріплять на сумку, інший залишають у пасажира. У такому разі водій несе відповідальність за збереження багажу, а наявність жетона дає пасажирові гарантії. Якщо у водія немає жетонів, нехай дає пасажиру розписку. Деколи можуть траплятися ситуації, коли пасажири плутають сумки, подібні на вигляд. А жетони вирішують цю проблему.

НА ЗАМІТКУ
Ручна поклажа – вантаж, розміри якого не перевищують 60х40х20 сантиметрів, вагою до 10 кілограмів включно.
Багаж – вантаж, розміри якого не перевищують 100х50х30 сантиметрів, вагою від 10 до 40 кілограмів.
Багажна квитанція – документ, який підтверджує факт прийняття багажу для перевезення або зберігання із зазначенням його цінності, вартості перевезення та зберігання.

ОФІЦІЙНО
За сумку в салоні відповідає пасажир, в багажнику – водій
У Головному управлінні регіонального розвитку, архітектури та інфраструктури ОДА пояснили, що правила перевезення вантажу визначені в Правилах надання послуг пасажирського автомобільного транспорту. Зокрема там вказано, що саме водій несе відповідальність за збереження речей у багажному відділенні автобуса, і пасажир має право на компенсацію у разі їхньої втрати, але якщо матиме на руках відповідну багажну квитанцію.
Ручну ж поклажу перевозять у салоні автобуса під наглядом пасажира.

Безкоштовно можна
перевозити в салоні:
на маршрутах міжміського або міжнародного сполучення – не більше однієї одиниці ручної поклажі;
міського або приміського сполучення – не більше двох одиниць.
Якщо пасажир здає ручну поклажу до багажного відділення, послуга оплачується як за перевезення багажу.
Багаж пасажирів перевозять у багажному відділенні автобуса за оплату. Якщо такого відділення в транспортному засобі немає, багаж розміщують у салоні (одна одиниця – безкоштовно, решту – оплачують за тарифом). Але ці речі не повинні заважати пересуватися іншим пасажирам.
Коли пасажир здає багаж до багажного відділення, він має право оголосити його цінність.
Якщо багаж не доставили впродовж 14 діб після написання заяви про його видачу, речі вважаються втраченими. Пасажирові, який оголосив цінність багажу, компенсують зазначену вартість та кошти за перевезення багажу. Якщо цінність не оголошують, розмір компенсації доведеться визначати в судовому порядку. (М. Карасьова)
18-08-2009, 10:35
Коментарів 0 Переглядів 4 671

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.