На магістральній автомобільній дорозі М-19 при в'їзді в Чернівці з Глибоцького району розпочато реконструкцію дорожнього покриття із застосуванням новітньої технології тонкошарої поверхньої обробки із емульсійно-мінеральної суміші пластичної консистенції на основі катіонних бітумних емульсій Сларрі Сіл. Така технологія є новою для буковинських доріг і застосовується у нас вперше.
Безперечним позитивом застосування цієї технології є її технічні показники. За своїми характеристиками вона нагадує асфальтобетонну поверхню, проте є значно стійкішою до руйнувань, завдяки чому може прослужити набагато довше, ніж звичайне асфальтне покриття. "Після подібної обробки дорожнього полотна воно не потребуватиме ремонту в середньому 2-3 роки, - зауважує начальник Служби автодоріг у Чернівецькій області Іван Мунтян, - після застосування Сларрі Сілу, що ліквідує всі деформації, шви та тріщини дорожнього полотна дорога виглядатиме як нова, а коштує таке оновлення у рази менше, ніж капітальний ремонт."
Технологія застосовується у світі з 50-х років ХХ століття, проте в Україну прийшла не так давно. На поверхню дорожнього покриття наносять емульсійно-мінеральну суміш пластичної консистенції шаром товщиною від 5 мм до 15 мм. При чому, після нанесення цієї суміші відсутня необхідність ущільнювати її катками. Це дає можливість отримати порівняно високу ступінь шорсткості при великих показниках щільності та стійкості до зношування. Такі шари служать не тільки захистом дорожнього покриття від зношування, а й мають властивості зчеплення.
Вже через 2-4 години після нанесення емульсії по ній можна відкривати рух автомобілів.
Прес-служба Служби автодоріг в області
9-07-2009, 15:06
0
1 849