RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

На чернівецьких вулицях частенько можна зустріти бежеву "Побєду" у досить непоганому стані. Власник раритету Василь Юрієнко – автомобіліст із більш ніж 30-річним стажем.
Пан Василь розповів про свій витвір радянського автопрому, 1954 року випуску.
За 32 роки –
один капремонт
– Купив "Побєду" 1976 року, як тільки одружився, – згадує пан Василь. – Із Чернівців виїжджав один єврей – він і продав мені авто за чотири тисячі рублів. За п’ять із половиною тисяч тоді можна було придбати нормальні "Жигулі", та я не хотів.
– Моя "ластівка" "їсть" по місту 10 літрів на 100 кілометрів. А по трасі навіть менше, – каже Василь Юрієнко. – І все завдяки тому, що я поставив 16-ти дюймові колеса і чотириступінчасту "волговську" коробку передач. Бо рідна триступінчаста коробка не практична – двигун з’їдає більше 15-ти літрів.
Впродовж 32-ох років експлуатації "Побєду" лишень раз капітально ремонтували. Воно й не дивно, бо ж метал для цих машин, за словами автолюбителя, імпортували з Англії, а всі з’єднання на кузові ретельно заливали свинцем.
– Я дещо підварював, фарбував, але "броня" дуже хороша, – стверджує автомобіліст.
Пан Василь ще за часів СРСР побував в Угорщині – їздив до друзів.
– Їхали ми з товаришем. Він на "Ладі", я – на "Побєді", – розповідає автолюбитель. – На підйомі я його обійшов – притиснув до сотні, а то й більше. Він мене обігнав вже під час спуску – не знаю, яким чином, але "розкочегарив" десь до 150 кілометрів на годину. Даішники мене зупиняють рідко, бо їжджу за правилами. А якщо й зупиняють, то через цікавість до раритету. "Круті" часто поступаються дорогою – поважають.
Сидіння, як дивани, можна без проблем виспатися
Україну Василь Юрієнко
об’їздив на "Побєді" вздовж і впоперек: Крим, Закарпаття, Харківщину…. Проводив за кермом "хрущовського сучасника" (авто побачило світ через рік після смерті Сталіна, в часи правління Микити Хрущова – ред.) по 10 годин без перерви. Частенько доводилося ночувати в дорозі.
– Це нескладно, – запевняє чоловік. – Сидіння, як дивани. Можна без проблем виспатися.
Рівень тогочасного комфорту "трудящих автовласників" не важко оцінити, заглянувши в салон автомобіля. Сидіння, справді, м’які і широкі (як передні, так і задні). Ці, в прямому розумінні, дивани не мають бокової підтримки. Зате простору в салоні (на відміну від сучасного "бюджетного" автопрому) – хоч відбавляй! Багажник порівняно невеликий. Зате, якщо забрати спинку заднього сидіння і скласти спинку переднього, виходить простір – від панелі приладів і до кришки багажника! Ну, чим не повноцінний "універсал"?
Сідаємо за кермо. Воно від "Варшави" (польського аналога "Побєди"). Панель приладів залізна (як у військових "бобиків"). Є в наявності величенького діаметру спідометр з максимальною позначкою "120 км/ч" …
– Буду її продавати. А їздити – на "Волзі", яку скоро доведу до пуття, – каже Василь. – За "Побєду" маю надію вторгувати не менше восьми тисяч доларів – такі машини тепер цінують. Уже покупці почали цікавитися…
Роман МАРЕНІН
20-11-2008, 10:23
Коментарів 0 Переглядів 1 820

Теги -

59-річний водій автомобіля "Renault Duster" наїхав на велосипедиста

Зіткнувся "Lexus" з мікроавтобусом "Ford"

Командир наголосив захисникам, що пишається їхніми потужними результатами на полі бою
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.