Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У білборди – тонни грошей


Першими у виборчому сезоні-2014 на Буковині з’явилися політичні реклами на білбордах екс-регіонала Сергія Тігіпка та його "Сильної України". Вилизане волосся, виразні риси обличчя та неймовірно сніжно-білі зуби кандидата зі здоровенних щитів знову продовжують дратувати людей.

Як завжди, креативно до політичного піару на цих виборах підійшов одіозний Олег Ляшко, з білбордів якого цитується уже народна пісня про російського гаранта: "Путін ху..о, переможе добро". Нагадаємо, на попередніх виборах у травні цього року цей політик обіцяв "негайно повернути Крим".

Масово в місті з’являються й білборди досі невідомої партії "Справедливість": хлопець на тлі розірваної символіки дискредитованих Партії регіонів та КПУ демонструє нову політсилу. Мовляв, дорогу в політику – молодим! Щоправда, члени партії – далеко не молоді та енергійні люди. Отже, така політична реклама радше схожа на замилювання очей виборцям.
Навіщо партіям і кандидатам білборди, які давно не демонструють жодного ефекту перед виборами, і чому політики викидають тонни грошей заради "дешевої" слави?

"Чи варта гармата миші?"

– Для мене білборди з’явилися раніше, ніж виборча кампанія, – каже політолог Ігор БАБЮК. – Як тільки вони почали з’являтися, можна було передбачити, хто йтиме у Верховну Раду цього разу. Ефект від них приблизно такий же, як і стріляти по миші з гармати. Можна влучити і вбити, звичайно. Але чи варта та гармата тієї миші?

Ігор Бабюк запевняє, що від такої політичної реклами ефекту нині мало. Мовляв, люди вже "наїлися" обіцянок, а слухати їх ще – вже остогидло.

– Ефект вкладання коштів по всій Україні на білборди – радше маніпулятивний. Це – не більше, аніж сподівання на велику маніпуляцію. Чому? Бо на білбордах немає програмних засад, а лише гасла-"гачки", на які, вони сподіваються, виборці будуть "клювати". Гадаю, цього недостатньо для того, щоб виграти виборчу кампанію, – додав політолог.

– Але політики, навіть ті, хто розуміє, що від такої реклами успіху немає, продовжують займатися цим, бо нині так модно, бо треба людям показати, що вони йдуть на вибори, – продовжує Бабюк. – І це, звичайно, набагато дешевше, аніж заплатити за хвилину на телебаченні чи радіо. Але як технологія впливу на виборців – це дуже слабко.

Чи не найменше у Чернівцях на цих виборах "набрало" політичних білбордів комунальне підприємство "Реклама". За словами його керівника Тараса УНГУРЯНА, більшість платформ для розміщення реклами належить саме приватним фірмам, а не міськраді.

– Із наявних у підприємства 39 площин на восьми замовлена політична реклама, – каже він. – На нас виходить київська рекламна фірма і пропонує перелік реклам політичних сил. Зараз це, зокрема, "Батьківщина". Вартість оренди одного білборда сягає двох тисяч гривень. Приватні фірми, звісно, зараз розібрали всю політичну рекламу, бо вона дорожча. Хочеться, щоб і наше комунальне підприємство мало більше площин, більше реклами – щоб гроші йшли у міський бюджет.

"Спекулюватимуть на темі війни"

– Цього року вибори унікальні – вони відбуваються фактично у період війни, – каже політолог Ігор БУРКУТ. – Суспільство зайняте важливими проблемами й питаннями, і старі методи проведення виборчої пропаганди не тільки не ефективні, вони контрпродуктивні. Зокрема, крім масового роздратування, оці "бігморди" не викликають нічого у більшості людей. Якщо йдеться про те, чим можна здобути підтримку на сучасних виборах, то можна підкреслити таку річ – тільки своєю діяльністю, спрямованою на оновлення України. Не красивими балачками – люди їх вже не сприймають, бо скільки вже дурили і продовжують дурити… Досвід показує, що шанси на перемогу отримують ті, хто себе проявив конкретно в якихось серйозних речах. А якщо й не проявив конкретно, то зумів створити враження такого "великого" героя, який і на фронті бореться з ворогами, і в тилу бореться з корупцією. Але слова вже не сприймаються, тим більше якісь малюнки.

Гадаю, політики почнуть спекулювати на підтримці наших фронтовиків. Будуть зніматися на їхньому тлі. Вже таке було, що хтось-там їхав на фронт і його знімали зі зброєю в руках. Це не повинно дурити людей. І суспільство має враховувати конкретний досвід цієї людини.

Настільки зрадники України проявили свою підлість, що які б вони свої симпатичні фотографії не чіпляли, я не думаю, що в нашому регіоні за них хтось голосуватиме.

Політики йдуть на це, бо політтехнологи часто працюють за старими схемами. Політтехнологія – це насамперед серйозне мистецтво, а не наука. Оскільки в минулому білборди давали значний ефект, то і зараз вони сподіваються, що так буде. Та я думаю, що значно більший ефект дасть порожній білборд. Якщо там буде написано, що "такий-то сякий-то", гроші які могли б витратити на цю рекламу, за ці гроші купив тепловізор для наших воїнів. Це буде обов’язково. У чому підлість таких методів? Все одно ж оплачено весь білборд. А на ньому тільки оце. Тож наївна людина може подумати: "Ой, який молодець. Не свою морду розмістив, а таку інформацію про те, куди гроші витратив".
Микола КОБИЛЮК

А як у інших?


У більшості країн Західної Європи платна передвиборна агітація заборонена повністю – це, зокрема Франція, Данія, Великобританія, Ірландія, Норвегія, Швейцарія, Швеція, Бельгія, Мальта, Нідерланди, Німеччина та інші країни. Так, у Франції протягом шести місяців, що передують виборам, заборонена будь-яка платна політична реклама в пресі, на радіо та телебаченні, а обсяг безкоштовної реклами суворо обмежений.

Це робиться насамперед для того, аби зменшити вплив великих грошей на політику. Водночас у цих країнах існує практика безкоштовного надання ефірного часу кандидатам – як правило, не в рівних частинах, а пропорційно їхній популярності, – аби виборці могли ознайомитися з виборчими програмами.
Рейтинг:
(голосів: 1)
13-09-2014, 11:53
Коментарів 0 Переглядів 2457

загрузка...
"Розмінували": стало відомо, що знайшли в "Укртелекомі" в Чернівцях
Підозрілий предмет виявили у жіночій сумочці
Зміни руху маршруток. Інтервал курсування тролейбусів зменшили до 7 хвилин
Каспрук висловив задоволення від роботи Чернівецького тролейбусного управління.
Популярне Коментують
• Новини
загрузка...
Вітаємо працівників легкої промисловості з професійним святом! (на правах реклами)

У цей святковий день особливу шану і повагу висловлюю ветеранам, усе життя яких пов’язане з галуззю. Спасибі вам всім: керівникам підприємств, службовцям, майстрам і робітникам, учнівській молоді та викладачам.
У містах Чернівецької області відбудеться свято футболу! (на правах реклами)

Організатори підготували конкурси та розваги, розіграші призів, у тому числі й квитки на матч збірної України у Лізі Націй
"Сварог Вест Груп" вітає журналістів з професійним святом (на правах реклами)

Бажаю, щоб творче натхнення було неодмінним супутником вашого професійного життя і для виконання найголовнішої місії журналіста - подавати достовірну, об'єктивну, компетентну та неупереджену інформацію про те, що відбувається в суспільстві
2 червня 2018 року в нашому місті з нагоди Дня захисту дітей започатковується грандіозна подія – дитяче свято “KidsFest Чернівці" – це фестиваль, калейдоскоп послуг, які дитина і її батьки можуть отримати у нашому місті
Феєричний KidsFest Чернівці з нагоди Дня захисту дітей (на правах реклами)

ЖК "Оазис Буковини" – якісне житло для родини, де "ВСЕ передбачено" (на правах реклами)

У мальовничому куточку міста Чернівці, на вулиці Немирівській, в екологічно чистій зоні, поруч із річкою Прут компанія будує житловий комплекс "Оазис Буковини", першу та другу секції якого буде здано в експлуатацію найближчим часом. А це означає, що чиясь мрія оселиться за новою адресою в довгоочікуваній новенькій квартирі.
Свято морозива "Рудь" об’єднало чернівецькі родини (новини компанії)

У Чернівцях 12 травня пройшло "Мегасвято Морозива" від компанії "Рудь" - найбільшого виробника "солодкого холоду". Вкотре компанія "Рудь" подарувала мешканцям та гостям міста незабутні враження та яскраві емоції
З таким молодим поколінням на Україну чекає успіх (на правах реклами)

У Чернівцях вже вдруге відбувся "Форум стартапів", який організувала філія Міжнародної освітньої мережі Бізнес-шкіл для дітей та підлітків "Miniboss Business School" у м.Чернівцях за сприяння [b]Європейської Асоціації Розвитку Бізнесу (ЄАРБ).
Передменстуральний синдром: що відбувається у вашому тілі?

Предменструальний синдром – це складний патологічний симптомокомплекс, що з’являється за 1-14 днів до менструації і зникає відразу після її початку.
Рубрика здоров'я ...