У Чернівецькому музично-драматичному театрі імені Ольги Кобилянської провели ребрендинг. За словами директора музично-драматичного театру Івана Бутняка, ребрендинг став подарунком від мецената, дизайнера-розробника нового логотипу Дениса Левченка - власника Branda Company.
Про це пише molbuk.ua
"Наш меценат Денис нас підтримував ще коли ми працювали над створенням сцени-майстерні. Коли я звернувся до Дениса, він сказав, що для нього за честь працювати над новим проєктом для нашого театру. Тож ребрендинг став подарунком театру від компанії бренду. це підтверджує, що за рахунок таких діалогів, ми можемо розвиватися швидше та частіше", - зазначив Іван Бутняк.
Як зауважив дизайнер-розробник нового логотипу Денис Левченко, логотип театру зазнав кардинальних змін.
"Старий приклад логотипу гарний, проте чи сучасний? Ні. Чому несучасний: він не адаптований для інтернету, а інтернет сьогодні займає дуже велику складову у просуванні продукту. Для соцмереж старий логотип театру не підходить, він надто перевантажений.
Для чого взагалі ребрендинг? Це зміна іміджу, яка включає зміну логотипу, дизайну, айдентики, назви, маркетингової стратеї. Ми почали з логотипу і айдентики. Нам вдалося створити швидкий мерч, який можна буде реалізовувати для додаткової статті доходу", - зазначив Денис Левченко.
"У новому логотипі театру використали шрифт 2022 року "Unbouded", який можна використовувати у 6 товщинах на більше ніж 100 мовах. Цей логотип символізує театральну метафору. Там передано світло рампи, що передає атмосферу театру. Ми представили відмальований художником профіль Ольги Кобилянської. Він унікально відмальований, авторський. Цей логотип уособолює сучасність.
Такий варіант здався для нас сучасним, логічним, щоб використовувати його у соцмережах, звідки можна залучити нових глядачів, молодих людей, які мало звертають увагу на старий контент. Театр постійно потребує меценатської підтримки, спонсорство, а спонсори та меценати теж хочуть, щоб образ був свіжий. щоб він залучав більше людей", - додав Денис Левченко.
Втім, не всі сприйняли новий логотип із захватом. Декому він видався схожим на рекламу відомого шампуню.
"Що спільного між Чернівецьким драмтеатром і шампунем Шварцкопф? Дивно?? Зміни не завжди бувають вдалими і креативними. Може, варто щось змінити, щоб не було таких асоціацій?" -
написала у соцмережах журналістка Людмила Осадчук, додавши мем.
Користувачі також помітили схожість жовтої смуги із такою ж на логотипі НАБУ.
Також схожа жовта смуга - і на логотипі МКП "Міськсвітло", зауважують у коментарях:
"Десь загубився слуп і півфонаря", - зауважує блогер Адам Сковородка.
А архітекторка Наталія Хілько провела аналогію з логотипом відомого виробника кави Julius Meinl.
У коментарях теж долучилися до обговорення. Розкритикували також саме зображення профілю О. Кобилянської.
"О, а я вчора ніяк не могла згадати, що мені це нагадує. Дякую", - написала Леся Федоренко.
"А це така Кобилянська з шиєю і поставою селянки ?" - здивувалася дизайнерка Світлана Крачило.
"У мене були сумніви щодо силуету, які я висловив на пресконференції. Загалом така форма має право на існування, але силует мені не дуже подобається. Це точна копія профілю пам‘ятника перед театром. А отже не самої Кобилянської і духу її творів, а творчої уяви скульптора. Навряд чи Леся закохалася б у такий профіль подруги ?
Кобилянська була тендітною амазонкою з чуттєвою душею. Профіль має це передавати Дуже впізнаваними є фото Кобилянської молодої, у капелюшку, який одразу передає грацію, епоху. А тут ми бачимо профіль якоїсь старої жінки, а не естетки, ніцшеанки, феміністки. Навіть самий пам‘ятник часом одягають у капелюх, щоб оживити його. Я противник того, щоб усе критикувати. Тим більше подароване, але такі речі краще узгоджувати з культурологами і літературознавцями, які знайшли би кращий силует, більш відповідний творчості та особистості Ольги", - вважає журналіст Юрій Чорней.
"Склали Шварцкопф і НАБУ, а вийшов театр Кобилянської", - написав журналіст Олександр Мостіпака.
"Це не вірна думка. Кажу як людина, що десь з років 15 в цьому вариться. Нове лого дуже змістовне і лаконічне, там безмежний простір для іншої айдентики і воно тупо просте, в монохромі ок і опче", - вважає фотокореспондент Андрій Желудков.
А фотограф Тарас Піц натрапив на афішу театру, на якій із помилкою зазначена назва вистави "Ромео і Джульєтта":
"Ось знайшов ще один косяк цих "креативників" - вони не знають, як правильно написати "Джульєтта", і навіть не соромляться цього...))" - кепкує чернівчанин.
Що з цього приводу думає керівництво театру і чи будуть вносити зміни в логотип, наразі не вдалося з'ясувати.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
4-08-2023, 13:58
0
2 882