RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Що впливає на керованість автомобіля*

* На правах реклами

Керованість — це здатність зберігати або змінювати напрямок руху за командою водія. Легким і чітким поворотом керма або натисканням педалі людина регулює ситуацію до кількох сантиметрів. Але для цього потрібно правильно підібрати експлуатаційні характеристики під манеру водіння.



Критерії керованості та їхнє значення


Найважливішим параметром є стабілізація, тобто здатність зберігати нейтральне положення руху. На прямому шляху машина повинна сама тримати курс, не відхиляючись убік. Для цього проводять балансування систем, щоб водієві не доводилося постійно стежити за дорогою.

Також керованість охоплює такі показники:
  • під час повороту немає відчуття ковзання;
  • налаштовані кути повороту коліс, вони збалансовані з рульовим механізмом;
  • колеса мають гарну стабілізацію;
  • елементи підвіски створюють правильне положення задньої і передньої осей;
  • зворотний зв'язок рульового управління дає інформацію водієві.
Підвищення контролю починають з правильного вибору коліс. Важливі і диски, і шини, а їхні параметри мають гармоніювати між собою. Наприклад, титанові диски R14 підходять для більшості легкових автомобілів, крім мінівенів і кросоверів. Вони міцні, з оптимальним балансом набору швидкості та зчеплення з дорогою, а також витримують значні навантаження.

Вплив різних факторів на безпеку водіння


Основні причини втрати керування: погана поверхня та бічні сили. Найсильніше вони відчуваються на крутих поворотах, коли машина створює відцентрову силу зміною траєкторії. Бічні сили також з'являються від:
  • різного зчеплення з дорогою на правій і лівій сторонах;
  • різниці в рівні зносу шин або внутрішньому тиску;
  • порушення регулювань гальмівного механізму або підвіски;
  • нерівномірного навантаження в кузові автомобіля.
Болото, ожеледь і глинисте узбіччя залишаються природними та непередбачуваними причинами. Але за станом шин, їхньою своєчасною та одночасною заміною має стежити водій. Не можна міняти одне колесо - потрібно працювати тільки з парою або повним комплектом. Вони повинні мати однакові параметри діаметра, тиску, зношеності та типу протектора.
Редактор: Марія Фернюк
29-05-2023, 15:37
Коментарів 0 Переглядів 983

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.