RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


У мережі супермаркетів "Сільпо" планується поступово скорочувати на прилавках кількість дорожчих товарів та акцентувати увагу на продуктах із демократичною ціною.

Про такі плани розповів представник Fozzy Group Дмитро Циганков в інтерв'ю "НВ Бізнес".



За його словами, у "Сільпо" зменшилась кількість покупок орієнтовно на 20% (у порівнянні з червнем попереднього року).

Крім того, зміни відбулися й у ціновому сегменті: вартість товарів зросла, водночас платоспроможність українців знизилася.

Як зазначив Циганков, звідси виникають і зміни, які готує мережа супермаркетів "Сільпо". Поступово на полицях з'являтиметься більше товарів за демократичною ціною.

"Зрозуміло, що потрібно акуратно скорочувати пропозицію дорогих товарів і переходити до якихось демократичніших речей, більше наповнювати середній сегмент", – зазначив представник Fozzy Group.

Тим часом інфляція нарощує темп: найвища за шість років. Прискорення передусім зумовлене шоками пропозиції, спричиненими повномасштабною війною.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
Редактор: Анна Семьонова
14-07-2022, 09:45
Коментарів 0 Переглядів 1 547

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".