RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

* На правах реклами

Останнім часом дедалі більше компаній замислюються над здійсненням ребрендингу. Що це за вид діяльності, навіщо і коли він потрібен, про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


1. "Як привернути увагу споживача до себе і свого продукту?"

Кожен власник бізнесу має усвідомити: зазвичай споживач не може одразу відзначити якість продукту. Спершу цей продукт повинен зацікавити і привабити візуально. Для цього створюють рекламу, вивіску, пакування. Тим самим виробник надає певну "обіцянку" щодо продукту (його якості, складових, споживчих характеристик).
Щоб не схибити в "обіцянках", власнику бізнесу потрібно бути чесним не тільки зі споживачем, а насамперед із собою. Не потрібно намагатися продати свій товар усім одразу, доречніше визначитися, для кого саме зі споживачів ваші переваги є цінними та корисними. Далі слід проаналізувати, наскільки комунікації вашої компанії є цікавими та зрозумілими для обраної аудиторії. Можливо, вам час оновитися.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


2. "Намалюєте новий логотип, змінимо вивіску – і компанія стане успішною?"

Успішною компанія стає не завдяки новим логотипу і вивісці, а за умов їхньої підпорядкованості головній ідеї компанії, яку допомагає визначити
брендинг. Пропонуємо трохи визначень, що є що.

Отож, брендинг – це процес створення унікального образу продукту чи послуги, який базується на глибокому розумінні переваг компанії, моделей споживання продукту, конкурентного середовища, ознайомленні з ринковою ситуацією та глобальними тенденціями вашої галузі. Спираючись на отримані дані, розробляється стратегічна платформа бренду: позиціонування, місія, філософія, характер бренду. І тільки після цього відбувається створення вербальної (назва, гасла, повідомлення, звернення) та візуальної ідентифікації (логотип, шрифти, кольори, фірмова графіка) компанії.

Розробка фірмового стилю відрізняється від брендингу тим, що вона не передбачає аналітичних досліджень та розробки стратегічної платформи, а базується лише на побажанні власника або баченні дизайнера, який малює логотип.

Ребрендинг – це оновлення бренду (існуючої стратегічної платформи і візуальної складової).

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


3. "Може, обійдемося тільки зміною логотипу? Коли буває потрібен ребрендинг?"

Щоб зрозуміти, чи є необхідність у ребрендингу, потрібно проаналізувати, чи збігається вигляд компанії із тим, що вона хоче про себе розповідати. Ребрендинг буває необхідний із різних причин: падіння продажів, зміна торговельної переваги компанії, цінової політики, цільової аудиторії. Щодо того, коли він потрібен, то одній компанії ребрендинг знадобиться через п'ять років, а іншій і через 10 не варто його робити. Усе залежить від діяльності компанії та змін, які відбуваються на ринку.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


4. "Чи потрібно ознайомлювати колектив компанії з усіма деталями здійсненого ребрендингу?"

Однозначно, так! Усі – від пересічного працівника до керівника – мають зрозуміти обраний стратегічний курс і щиро погодитися з ним. В оновленні бренду важливо, щоб члени команди транслювали єдину суть компанії. Для цього розробляється брендбук, в якому фіксуються складові бренду компанії. Проводиться презентація нової концепції для персоналу із запрошенням представників агенції, яка займалася її розробкою. Усе це є складовими формування корпоративної культури компанії, такої важливої для її ефективної діяльності.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


5. "Чи стає компанія брендом одразу після отримання головних атрибутів – позиціонування, логотипу, гасел тощо?"

Зрозуміло, що ні. Адже бренд – це образ у свідомості споживача. Компанії потрібен час на впровадження створеного проєкту. Тобто, створення бренду відбувається не тільки (і не стільки) завдяки брендинговому агентству, скільки завдяки наполегливій праці власника та його команди. Брендингове агентство лише створює передумови для становлення успішного бренду.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


6. "Мої дії далі: чи потрібно популяризувати концепцію після брендингу?"

Безумовно! Кожній компанії необхідно систематично проводити планові рекламні кампанії, для того, щоб доносити до споживачів свої переваги, цінності та можливості. Звісно, це вартує коштів. Але оскільки брендингова концепція допомагає компанії сформувати свою головну ідею і бути сфокусованою, вкладання в рекламну кампанію будуть більш ефективними.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


Отже, брендинг – це історія не лише про картинки. Це створення цілісного образу з унікальними перевагами, зрозумілими споживачу. Адже контакт компанії зі своєю аудиторією є запорукою успішного функціонування бізнесу.



З радістю відповімо на будь-які питання:
Тел.: 099 340 54 10
https://www.wizart.agency/
м. Чернівці, просп. Незалежності, 96, оф. 612
facebook.com/wizart.branding.agency
instagram.com/wizart.agency
Редактор: Марія Фернюк
6-11-2020, 14:16
Коментарів 0 Переглядів 3 052

Теги -


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині

Відсьогодні, 24 квітня, на 10 пунктах пропуску з Молдовою кожен автобус зможе обрати час перетину кордону

По вулиці Героїв Майдану ускладнений рух
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Захисник загинув під час контрнаступальної операції на Донеччині


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Навіщо сушити голову марними переживаннями, якщо ще до настання свят встигаєте взяти участь у практичних майстер-класах із великодньої випічки на дріжджах та заквасці — "Пасхальна випічка – Panettone" та "Сучасні традиції Великодня" від професійної кулінарно-кондитерської школи Chef Arts School.