RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами

Останнім часом дедалі більше компаній замислюються над здійсненням ребрендингу. Що це за вид діяльності, навіщо і коли він потрібен, про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


1. "Як привернути увагу споживача до себе і свого продукту?"

Кожен власник бізнесу має усвідомити: зазвичай споживач не може одразу відзначити якість продукту. Спершу цей продукт повинен зацікавити і привабити візуально. Для цього створюють рекламу, вивіску, пакування. Тим самим виробник надає певну "обіцянку" щодо продукту (його якості, складових, споживчих характеристик).
Щоб не схибити в "обіцянках", власнику бізнесу потрібно бути чесним не тільки зі споживачем, а насамперед із собою. Не потрібно намагатися продати свій товар усім одразу, доречніше визначитися, для кого саме зі споживачів ваші переваги є цінними та корисними. Далі слід проаналізувати, наскільки комунікації вашої компанії є цікавими та зрозумілими для обраної аудиторії. Можливо, вам час оновитися.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


2. "Намалюєте новий логотип, змінимо вивіску – і компанія стане успішною?"

Успішною компанія стає не завдяки новим логотипу і вивісці, а за умов їхньої підпорядкованості головній ідеї компанії, яку допомагає визначити
брендинг. Пропонуємо трохи визначень, що є що.

Отож, брендинг – це процес створення унікального образу продукту чи послуги, який базується на глибокому розумінні переваг компанії, моделей споживання продукту, конкурентного середовища, ознайомленні з ринковою ситуацією та глобальними тенденціями вашої галузі. Спираючись на отримані дані, розробляється стратегічна платформа бренду: позиціонування, місія, філософія, характер бренду. І тільки після цього відбувається створення вербальної (назва, гасла, повідомлення, звернення) та візуальної ідентифікації (логотип, шрифти, кольори, фірмова графіка) компанії.

Розробка фірмового стилю відрізняється від брендингу тим, що вона не передбачає аналітичних досліджень та розробки стратегічної платформи, а базується лише на побажанні власника або баченні дизайнера, який малює логотип.

Ребрендинг – це оновлення бренду (існуючої стратегічної платформи і візуальної складової).

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


3. "Може, обійдемося тільки зміною логотипу? Коли буває потрібен ребрендинг?"

Щоб зрозуміти, чи є необхідність у ребрендингу, потрібно проаналізувати, чи збігається вигляд компанії із тим, що вона хоче про себе розповідати. Ребрендинг буває необхідний із різних причин: падіння продажів, зміна торговельної переваги компанії, цінової політики, цільової аудиторії. Щодо того, коли він потрібен, то одній компанії ребрендинг знадобиться через п'ять років, а іншій і через 10 не варто його робити. Усе залежить від діяльності компанії та змін, які відбуваються на ринку.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


4. "Чи потрібно ознайомлювати колектив компанії з усіма деталями здійсненого ребрендингу?"

Однозначно, так! Усі – від пересічного працівника до керівника – мають зрозуміти обраний стратегічний курс і щиро погодитися з ним. В оновленні бренду важливо, щоб члени команди транслювали єдину суть компанії. Для цього розробляється брендбук, в якому фіксуються складові бренду компанії. Проводиться презентація нової концепції для персоналу із запрошенням представників агенції, яка займалася її розробкою. Усе це є складовими формування корпоративної культури компанії, такої важливої для її ефективної діяльності.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


5. "Чи стає компанія брендом одразу після отримання головних атрибутів – позиціонування, логотипу, гасел тощо?"

Зрозуміло, що ні. Адже бренд – це образ у свідомості споживача. Компанії потрібен час на впровадження створеного проєкту. Тобто, створення бренду відбувається не тільки (і не стільки) завдяки брендинговому агентству, скільки завдяки наполегливій праці власника та його команди. Брендингове агентство лише створює передумови для становлення успішного бренду.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


6. "Мої дії далі: чи потрібно популяризувати концепцію після брендингу?"

Безумовно! Кожній компанії необхідно систематично проводити планові рекламні кампанії, для того, щоб доносити до споживачів свої переваги, цінності та можливості. Звісно, це вартує коштів. Але оскільки брендингова концепція допомагає компанії сформувати свою головну ідею і бути сфокусованою, вкладання в рекламну кампанію будуть більш ефективними.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


Отже, брендинг – це історія не лише про картинки. Це створення цілісного образу з унікальними перевагами, зрозумілими споживачу. Адже контакт компанії зі своєю аудиторією є запорукою успішного функціонування бізнесу.



З радістю відповімо на будь-які питання:
Тел.: 099 340 54 10
https://www.wizart.agency/
м. Чернівці, просп. Незалежності, 96, оф. 612
facebook.com/wizart.branding.agency
instagram.com/wizart.agency
Редактор: Марія Фернюк
6-11-2020, 14:16
Коментарів 0 Переглядів 3 321

Теги -

Рішення ухвалили після нещодавнього скандалу на похороні військового


На ці бюджетні кошти мали закупити зимовий одяг військовим
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.