Авто | Нерухомість |
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
* На правах реклами

Останнім часом дедалі більше компаній замислюються над здійсненням ребрендингу. Що це за вид діяльності, навіщо і коли він потрібен, про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


1. "Як привернути увагу споживача до себе і свого продукту?"

Кожен власник бізнесу має усвідомити: зазвичай споживач не може одразу відзначити якість продукту. Спершу цей продукт повинен зацікавити і привабити візуально. Для цього створюють рекламу, вивіску, пакування. Тим самим виробник надає певну "обіцянку" щодо продукту (його якості, складових, споживчих характеристик).
Щоб не схибити в "обіцянках", власнику бізнесу потрібно бути чесним не тільки зі споживачем, а насамперед із собою. Не потрібно намагатися продати свій товар усім одразу, доречніше визначитися, для кого саме зі споживачів ваші переваги є цінними та корисними. Далі слід проаналізувати, наскільки комунікації вашої компанії є цікавими та зрозумілими для обраної аудиторії. Можливо, вам час оновитися.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


2. "Намалюєте новий логотип, змінимо вивіску – і компанія стане успішною?"

Успішною компанія стає не завдяки новим логотипу і вивісці, а за умов їхньої підпорядкованості головній ідеї компанії, яку допомагає визначити
брендинг. Пропонуємо трохи визначень, що є що.

Отож, брендинг – це процес створення унікального образу продукту чи послуги, який базується на глибокому розумінні переваг компанії, моделей споживання продукту, конкурентного середовища, ознайомленні з ринковою ситуацією та глобальними тенденціями вашої галузі. Спираючись на отримані дані, розробляється стратегічна платформа бренду: позиціонування, місія, філософія, характер бренду. І тільки після цього відбувається створення вербальної (назва, гасла, повідомлення, звернення) та візуальної ідентифікації (логотип, шрифти, кольори, фірмова графіка) компанії.

Розробка фірмового стилю відрізняється від брендингу тим, що вона не передбачає аналітичних досліджень та розробки стратегічної платформи, а базується лише на побажанні власника або баченні дизайнера, який малює логотип.

Ребрендинг – це оновлення бренду (існуючої стратегічної платформи і візуальної складової).

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


3. "Може, обійдемося тільки зміною логотипу? Коли буває потрібен ребрендинг?"

Щоб зрозуміти, чи є необхідність у ребрендингу, потрібно проаналізувати, чи збігається вигляд компанії із тим, що вона хоче про себе розповідати. Ребрендинг буває необхідний із різних причин: падіння продажів, зміна торговельної переваги компанії, цінової політики, цільової аудиторії. Щодо того, коли він потрібен, то одній компанії ребрендинг знадобиться через п'ять років, а іншій і через 10 не варто його робити. Усе залежить від діяльності компанії та змін, які відбуваються на ринку.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


4. "Чи потрібно ознайомлювати колектив компанії з усіма деталями здійсненого ребрендингу?"

Однозначно, так! Усі – від пересічного працівника до керівника – мають зрозуміти обраний стратегічний курс і щиро погодитися з ним. В оновленні бренду важливо, щоб члени команди транслювали єдину суть компанії. Для цього розробляється брендбук, в якому фіксуються складові бренду компанії. Проводиться презентація нової концепції для персоналу із запрошенням представників агенції, яка займалася її розробкою. Усе це є складовими формування корпоративної культури компанії, такої важливої для її ефективної діяльності.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


5. "Чи стає компанія брендом одразу після отримання головних атрибутів – позиціонування, логотипу, гасел тощо?"

Зрозуміло, що ні. Адже бренд – це образ у свідомості споживача. Компанії потрібен час на впровадження створеного проєкту. Тобто, створення бренду відбувається не тільки (і не стільки) завдяки брендинговому агентству, скільки завдяки наполегливій праці власника та його команди. Брендингове агентство лише створює передумови для становлення успішного бренду.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


6. "Мої дії далі: чи потрібно популяризувати концепцію після брендингу?"

Безумовно! Кожній компанії необхідно систематично проводити планові рекламні кампанії, для того, щоб доносити до споживачів свої переваги, цінності та можливості. Звісно, це вартує коштів. Але оскільки брендингова концепція допомагає компанії сформувати свою головну ідею і бути сфокусованою, вкладання в рекламну кампанію будуть більш ефективними.

Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*


Отже, брендинг – це історія не лише про картинки. Це створення цілісного образу з унікальними перевагами, зрозумілими споживачу. Адже контакт компанії зі своєю аудиторією є запорукою успішного функціонування бізнесу.



З радістю відповімо на будь-які питання:
Тел.: 099 340 54 10
https://www.wizart.agency/
м. Чернівці, просп. Незалежності, 96, оф. 612
facebook.com/wizart.branding.agency
instagram.com/wizart.agency
Автор: Марія Фернюк

Рейтинг:
(голосів: 1)
6-11-2020, 14:16
Коментарів 0 Переглядів 1588

Теги -
На Буковині майже 500 школярів перебувають на самоізоляції
Із 382 закладів дошкільної освіти працюють 318 (83%), які відвідують 14 378 дітей
Минулої доби коронавірус забрав життя ще шести буковинців
У 6 померлих COVID-19 підтверджено, 2 – із підозрою
З другої спроби: Чернівецька міськрада продовжила оренду приміщення «Української книги»
Приміщення у центрі міста віддали в оренду громадській організації на 10 років
Популярне Коментують
• Новини












«Понавибирали, як завжди»
25 жовтня заледве 35% буковинців прийшли на дільниці. Очевидно, проголосувати у другому турі прийде ще менше людей
«Ти кін**ний, так само, як і твої діти»
Спостерігати за людьми та підслуховувати їхні розмови стало для мене звичайною справою
«Руденький хлопчик шукає люблячого господаря»
Часто бачимо на міських вулицях безпритульних собак і кішок,але здебільшого байдуже проходимо повз них
загрузка...
ЖК "Прем’єра" від забудовника AVVA Building Company визнано найбільш надійною новобудовою в Чернівцях за рейтингом незалежного проєкту за оцінкою надійності новобудов України Buildcontrol.
ЖК «Прем’єра» присвоєно найвищий індекс надійності у Чернівцях*
Лабораторія «МедЛаб» проводить аналізи на виявлення герпевірусних інфекцій*

Пропонуємо вашій увазі опис аналізів на герпевірусні інфекції, які виконуються в нашій лабораторії.
Не пропустіть вигідні пропозиції! У ТРЦ Depo’t Чорна п’ятниця – з 23.11.20 по 29.11.20 шалені знижки до -70%!*

Шопогліки, тримайтеся – з 23.11.2020 по 29.11.2020 у ТРЦ Depo’t шалені знижки до -70%!
Купуйте подарунки рідним завчасно зі знижками у фірмовому магазині-партнері побутової техніки «Bosch» у Чернівцях!*

У Чернівцях придбати оригінальну техніку всесвітньо відомої німецької марки Bosch можна у фірмовому магазині-партнері, який уже понад 10 років створює для вас нову якість життя
Зовсім скоро у Чернівцях відкриється приватний дитячий центр «Звичайне диво»*

25 листопада у Чернівцях відкривається дитячий центр "Звичайне диво"
5 випадків, коли кредит – справді ідеальне рішення*

Ідея Банк приготував нову пропозицію для нових клієнтів: кредит готівкою "На старт".