Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
Вчені знайшли новий спосіб боротьби з коронавірусом

Глікани, які пов'язані з коронавірусним S-білком, відіграють активну роль у проникненні вірусу всередину людських клітин.

Відкриття, яке допоможе розробити нові способи боротьби з пандемією COVID-19, зробила міжнародна група вчених США та Ірландії, повідомляє lenta.ru з посиланням на статтю ACS Central Science.

В ході дослідження вчені змоделювали молекулярну динаміку S-білка, вбудованого в вірусну мембрану. S-білок взаємодіє з рецептором АСЕ2, що знаходяться на поверхні людських клітин. Однак перед цим він змінює свою форму, оголюючи рецептор-зв'язуючий домен. S-білок також покритий гліканами – молекулами цукрів, що захищають компоненти вірусу від імунної системи господаря.

Результати комп'ютерного моделювання показали, що N-глікани допомагають стабілізувати конфігурацію з відкритим рецептор-зв'язуючим доменом, сприяючи зараженню.

З'ясувалося, що модифіковані S-білки, у яких були відсутні глікани, гірше зв'язувалися з АСЕ2. Також вчені виявили ділянки білка, не покриті гліканами, які є "зручною мішенню" для антитіл.

Автор: Микола Кобилюк

24-09-2020, 12:37

В Румунії стався землетрус, поштовхи відчули й жителі Чернівців
Землетрус стався о 00.39 за київським часом поблизу румунського міста Негрешть
Скільки нових випадків зараження COVID-19 зафіксували сьогодні на Буковині
Загальна кількість випадків від початку епідемії становить 21273
За минулу добу до лікарень Буковини госпіталізували понад сто осіб
У лікарнях області станом на 29 жовтня перебуває 916 людей

«Краще би вибори перенесли на весну». Блог Марини Кавкало
Перед виборами кандидати так активно взялися щось робити, що треба було вибори відкласти. Хай би ще щось відремонтували
І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Соковите м’ясо з мангалу, смачні страви з печі, п’янкі коктейлі і крутий кальян! Траторія «Gorno» на вулиці О. Кобилянської чекає на вас!*

Якщо ви хочете смачно поїсти, не витративши на обід всі заощадження, і при тому приємно провести час, насолоджуючись атмосферою, тоді траторія "Gorno" ідеальний варіант для вас
Буковина онлайн: замовлення продуктів в інтернет-магазині «АТБ»*

Наразі чималої популярності серед покупців набув перший в Україні продуктовий інтернет-магазин "АТБ" повного циклу.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.